abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32697619
Na drie jaar mijn domein bij Ladot/Active 24 te hebben laten hosten, was ik het bedrijf en hun prutswerk meer dan zat. Ik heb vier maanden van tevoren schriftelijk en middels een aangetekende brief opgezegd en heb een bewijs van ontvangst gekregen. Gelukt, zou je denken...
Echter, nu (een maand na de verloopdatum) staat mijn domein nog steeds online. Hij is op die verloopdatum een paar dagen off geweest maar is nu weer te bezoeken. Nu zegt Active 24 in een reactie dat ze de aangetekende brief nooit hebben ontvangen - terwijl ik nota bene een door hen ondertekend bewijs van ontvangst in mijn brievenbus had ontvangen!
Nu mijn probleem: ik weet niet of ik dit bewijs, vier maanden later, nog steeds heb. Maar hoe sterk sta ik als ik het niet meer kan vinden?
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:24:45 #2
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_32697850
Niet sterk natuurlijk. Zonder dat bewijs kun je niks, euh, bewijzen.
Ik heb al een boek.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:36:50 #3
133078 whistler0305
eet NOOIT gele sneeuw
pi_32698212
Heel snel contact zoeken met TPG-post. Zij houden ook records bij van aangetekende stukken, maar die blijven niet onbeperkt bewaard
When everything else fails, read the instructions
aap noot mies wim zus jet teun vuur gijs lam kees bok wei-de does hok duif scha-pen.
pi_32698675
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:36 schreef whistler0305 het volgende:
Heel snel contact zoeken met TPG-post. Zij houden ook records bij van aangetekende stukken, maar die blijven niet onbeperkt bewaard
Zoiets heb ik inderdaad al eens gehoord en ik hoopte al dat het nog het geval zou zijn. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd en ga morgenochtend maar eens langs het postkantoor. Bedankt!
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:04:31 #5
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_32721340
Je moet eigenlijk altijd het bewijsnummer in je agenda o.i.d. schrijven. Dat nummer is het allebelangrijkst en daar kun je alles mee bewijzen. Hoop dat je t kunt vinden!
I'm just a girl in the world.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:35:13 #6
133078 whistler0305
eet NOOIT gele sneeuw
pi_32726453
@gathering_storm

ben ff benieuwd of het gelukt is
When everything else fails, read the instructions
aap noot mies wim zus jet teun vuur gijs lam kees bok wei-de does hok duif scha-pen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')