Hehe, ja lekker achterlijk...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef Vhiper het volgende:
Ik heb alleen in Den Haag een "welkomstpakket" gehad, hetzelfde "karige" pakket als jij, van andere gemeenten heb ik pas wat gehoord toen ze met de gemeentebelastingen aan kwamen zetten![]()
Je moet het ook zelf ophalenquote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef nerd4sale het volgende:
Ik heb helemaal niks gekregen, toen ik een jaar of 6 geleden naar Den Haag ben verhuisd. :-(
Beetje hetzelfde dus als Den Haag, hier zat ook alles in een grote envelopquote:Op woensdag 30 november 2005 15:41 schreef Troel het volgende:
In IJsselstein kregen we een boekje over de omgeving van IJsselstein, een boekje over IJsselstein zelf, twee vrijkaartjes voor een boottochtje, een stadsplattegrond van FalkPlan 9geloof ik) een Ja-Nee sticker en een Nee-Nee sticker, een huisvuilkalender, foldertjes over bezienswaardigheden in IJsselstein, allemaal boekjes over de belastingen en een grote envelop waar alles in zat
Theater aan het Spui, Theater Pepijn, Stella theater en Jeugdtheater Pierrot..quote:Op woensdag 30 november 2005 15:46 schreef Frank79 het volgende:
Is het specifiek een theater daar? Of algemeen? Anders ben ik best geinteresseerd!
Hmm..als jij die bon niet hoeft, heb ik er wel een postzegel voor over..quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Shaganoz het volgende:
[..]
Theater aan het Spui, Theater Pepijn, Stella theater en Jeugdtheater Pierrot..
Alle vier dus, als je twee kaarten koopt: krijg je er een gratis.
Voor 10 euro krijg je ze allemaalquote:Op woensdag 30 november 2005 16:00 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Hmm..als jij die bon niet hoeft, heb ik er wel een postzegel voor over..
Snap ik!!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Shaganoz het volgende:
[..]
Voor 10 euro krijg je ze allemaal![]()
Inderdaad! Ik heb nog nooit iets gekregen als ik verhuisde..... En ik vindt het ook een beetje zonde van de belastingcenten, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:20 schreef PeRi het volgende:
Wees blij dat je al iets krijgt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:14 schreef Shaganoz het volgende:
Nu ben ik best wel nieuwsgierig geworden hoe dit zit bij andere gemeentes...
Dus post hier wat JIJ hebt gekregen toen je verhuisd was..
Alsof jij sowieso weet waar je zogenaamde belastingcenten naartoe gaan, kneus.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik heb nog nooit iets gekregen als ik verhuisde..... En ik vindt het ook een beetje zonde van de belastingcenten, nergens voor nodig.
Een gemeentegids en een welkomstbrief is voldoende, meer heb ik nooit gekregen.
Een pakje boterquote:Op woensdag 30 november 2005 17:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga me binnenkort in een andere gemeente inschrijven.
Ben benieuwd of ik wat krijg.
Zeeland en zuinig enz.
Oh ja, die controle was ook leuk... acht man voor de deur. Wellicht was dat ook nog een onderdeel van het welkomstpakket, maar ze gingen geen liedje zingen ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow, nou die heb ik niet gehad
Bij mij kreeg ik alleen de volle aandacht omdat de dame die mij hielp er een collega bijhaalde; "Truus, ik heb een HOTSPOT, hoe ging dat ook alweer?"
Kreeg geen cadeautjes omdat ik op een hotspot ging wonen, wel controle van een overheidsmeneer of ik geen Somalische familie in m'n meterkast had wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |