Hmmsz.. Als ik me inschrijf bij de gemeente op het desbetreffende adres, staan er dus 2 op die kamer ingeschreven. Het lijkt me dat dit niet mag toch? Wat kan ik nu het beste doen? De ib-groep bellen of die huisbaas?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:20 schreef Ultrawuft het volgende:
Voor een uitwonende beurs moet je wel ingeschreven staan bij de gemeente op het adres waar je gaat wonen. Krijg je dat gewoon voor elkaar dan heb je recht. Anders niet.
Ja okay, maar er zijn zeg maar 4 kamers en er staan nu 4 mensen op dat adres ingeschreven. Het lijkt me niet dat ik me er dan ook gewoon bij in kan schrijven en er dan 5 staan ingeschreven. Anders kan iedereen dat wel doen ja (met oog op stufi). Maar ik denk dat ik de huisbaas idd wel ff bel.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
nou ja, je schrijft je op een adres in. Niet op een kamer. Hier staan we ook met 6 man op 1 adres ingeschreven.
Ik zou iig de huisbaas bellen. De ibg heeft weinig zien. Niet ingeschreven is geen uitwonende stufie. Vrij simpel
Gemeente weet echt niet dat er maar 4 kamers in zijn hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja okay, maar er zijn zeg maar 4 kamers en er staan nu 4 mensen op dat adres ingeschreven. Het lijkt me niet dat ik me er dan ook gewoon bij in kan schrijven en er dan 5 staan ingeschreven. Anders kan iedereen dat wel doen ja (met oog op stufi). Maar ik denk dat ik de huisbaas idd wel ff bel.
Dat ligt er een beetje aan hoe het in je huurcontract staat (en of je per kamer een contract afgesloten hebt met de huisbaas of voor het hele huis in 1x).quote:Op woensdag 30 november 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja okay, maar er zijn zeg maar 4 kamers en er staan nu 4 mensen op dat adres ingeschreven. Het lijkt me niet dat ik me er dan ook gewoon bij in kan schrijven en er dan 5 staan ingeschreven. Anders kan iedereen dat wel doen ja (met oog op stufi). Maar ik denk dat ik de huisbaas idd wel ff bel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |