abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_32696358
Kijk ze hebben nu een geboorte gehad in het BB-Huisje, maar denk je nou eens in dat ze plotseling een sterfgeval in het huis zouden hebben. Stel je bijvoorbeeld eens voor dat Rob dood gaat. Hoe zouden ze zoiets "oplossen?"

Zouden ze een korte pauze inlassen en dan weer verder gaan zo van : "Dat hoort ook bij het leven" Zouden de bewoners naar de begravenis mogen? Etc etc?

Wat dat betreft zou de volgende stap voor BB 6 kunnen zijn een terminaal zieke in het huis die maximaal nog 3 maanden te leven heeft?

Zo iemand kan iig niet echt winnen, tenzij de nabestaanden de prijzen pot dan zouden krijgen.

Stel je voor, een sterfgeval in het BB-Huis. <- voor overijverige mods.

[ Bericht 11% gewijzigd door MiRRoRMaN op 30-11-2005 14:41:07 (Mods) ]
pi_32696393
zie topic dat sch (geloof ik) ooit heeft geopend. anders nemen ze iemand die alergisch is voor pindas en dan op pindakaas en brood zetten na mislukte proef.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 30 november 2005 @ 14:35:23 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32696430
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:32 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Kijk ze hebben nu een geboorte gehad in het BB-Huisje, maar denk je nou eens in dat ze plotseling een sterfgeval in het huis zouden hebben. Stel je bijvoorbeeld eens voor dat Rob dood gaat. Hoe zouden ze zoiets "oplossen?"

Zouden ze een korte pauze inlassen en dan weer verder gaan zo van : "Dat hoort ook bij het leven" Zouden de bewoners naar de begravenis mogen? Etc etc?

Wat dat betreft zou de volgende stap voor BB 6 kunnen zijn een terminaal zieke in het huis die maximaal nog 3 maanden te leven heeft?

Zo iemand kan iig niet echt winnen, tenzij de nabestaanden de prijzen pot dan zouden krijgen.
Ik denk dat als dat nu zou gebeuren, de stekker eruit gaat.. Dat is gewoon te heftig om zomaar "op te vangen"
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32696440
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:34 schreef zoalshetis het volgende:
zie topic dat sch (geloof ik) ooit heeft geopend. anders nemen ze iemand die alergisch is voor pindas en dan op pindakaas en brood zetten na mislukte proef.
Ja nee ik bedoel geen moord of allergie of zo. Ik bedoel echt zuiver gewoon een sterfgeval in het huis. Al dan niet zo bedoelt of niet. (Een terminaal zieke dus.)

Zouden ze dat ook filmen, of gaat dat te ver? Zou het kabinet ingrijpen? Het hoort immers bij het leven dus (ook) bij BB?

Speculeer een eind heen zou ik zeggen, het is immers bijna Sinterklaas!
pi_32696474


[ Bericht 100% gewijzigd door CartWOman op 30-11-2005 14:38:34 (Doe ff normaal beeb, plus offtopic.) ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32696477
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:32 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Wat dat betreft zou de volgende stap voor BB 6 kunnen zijn een terminaal zieke in het huis die maximaal nog 3 maanden te leven heeft?
Als ik nog maar 3 maanden te leven had zou ik wel wat beters te doen hebben dan in dat huis zitten . Daarbij doen de leden het voor het geld, en daar heeft die terminale patiënt niks aan als ie in het huis moet sterven.
pi_32696517
Dan word het lichaam gebalsemd en pas terug gegeven aan de familie als BB afgelopen is,of op sterk water gezet.
pi_32696557
Even voor de duidelijkheid voordat Cartwoman of weet-ik-veel-wie-hier-nu-allemaal-mod-is deze op slot pleurt, ik bedoel dit topic bloed serieus en dus voor serieuze overpeinzingen. (SERIEUS.)

Zou dus graag nog serieuze reacties hierop zien en niet over moord en vergiftigingen.

Zouden ze bijvoorbeeld zo ver gaan een terminaal patient erin te zetten in BB6? Het zou een logisch gevolg op een geboorte zijn, het hoort bij het leven en dat zeggen de makers ook altijd over BB.

Wat zouden ze doen als er plotseling een sterfgeval in het BB huis zou zijn? (Kan zomaar, gebeurd soms ook heel plotseling met jonge mensen die gezond lijken te zijn)

Zou het kabinet ingrijpen als ze door zouden draaien? Ik zou dat onzin vinden gezien er vaker sterfgevallen op TV zijn, dagelijks op het nieuws bijvoorbeeld en met docu's.
pi_32696593
Ik dacht, naar aanleiding van je TT, dat er iemand dood gaat in het huis. Dat lijkt mij ook wel een interressante kwestie. Wat te doen? Uitzenden? De serie stoppen?
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32696665
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef doka het volgende:
Ik dacht, naar aanleiding van je TT, dat er iemand dood gaat in het huis. Dat lijkt mij ook wel een interressante kwestie. Wat te doen? Uitzenden? De serie stoppen?
Precies. Ik zal even mijn visie geven wat ik denk dat ze zouden doen:

Stel, Rob komt te overlijden. Ik denk dat er een speciale uitzending komt en uiteraard wordt er in het nieuws ook aandacht aan besteed.

Ik denk dat bepaalde beelden wel te zien zouden zijn, bijvoorbeeld hoe de ambulancebroeders hem met een brancard en deken over het hoofd afvoeren. Ook wat beelden van de ambulance die weg rijdt. Uiteraard is het huis geschokt en de bewoners gaan een zooi keer naar de dagboekkamer: "Hoe nu verder?"

Ik denk dat er uit respect een avond geen uitzending zal zijn en die week ook geen live uitzending, vervolgens wordt de week erop een uitzending ter ere van Rob gehouden, met familie etc en wat beelden van de begravenis. In Barend en van Dorp is Hummie te gast die dan erover praat dat het bij het leven hoort en dat het het eerste BB-Sterfgeval heeft, toevallig ook, gezien ze ook de eerste geboorte hadden. Ook daar speelt ze nog wat op in.
pi_32696695
Heel logisch serie word onmiddelijk stop gezet, het nieuws gaat heel de wereld over. Einde topic. Denk toch eens na allemaal!
pi_32696822
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heel logisch serie word onmiddelijk stop gezet, het nieuws gaat heel de wereld over. Einde topic. Denk toch eens na allemaal!
Weet je niet. Waarom zou een groot man als Theo van Gogh wel met een mes in zijn buik op het jeugdjournaal uitgezonden worden en een sterfgeval in het BB huis niet?
pi_32696980
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Weet je niet. Waarom zou een groot man als Theo van Gogh wel met een mes in zijn buik op het jeugdjournaal uitgezonden worden en een sterfgeval in het BB huis niet?
Tja, ik weet het niet. Ik zit er een beetje over na te denken. Er zal vast wel media-aandacht voor komen, maar of de serie gewoon doorgaat? Dat vraag ik me af. Ook vanwege wat het met de mede-bewoners doet om zoiets mee te maken. Die kunnen niet in dat huis blijven, denk ik.
Too old to Trick or Treat, too young to die
  woensdag 30 november 2005 @ 14:56:48 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32697010
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
hmmm sorry. ik denk dat ik het topic niet helemaal begreep... maar kijk uit voor die amandellucht he? daarom werkt het ook het best in amaretto...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32697068
ik zou zeggen breng die kijkcijfergeile commercieklanten bij talpa maar niet op ideëen, voor je het weet zit er volgend jaar een 91 jarige demente rolstoeler in BB6. Een voor allen, allen voor de kijkcijfers tenslotte.
pi_32697100
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:55 schreef doka het volgende:

[..]

Tja, ik weet het niet. Ik zit er een beetje over na te denken. Er zal vast wel media-aandacht voor komen, maar of de serie gewoon doorgaat? Dat vraag ik me af. Ook vanwege het met de mede-bewoners doet om zoiets mee te maken. Die kunnen niet in dat huis blijven, denk ik.
Als ze slim zouden zijn lieten ze het doorgaan. Hoe hard het ook klinkt maar je hebt met media te maken, je hebt immers een primeur. Mensen kunnen dan live de reacties van de medebewoners zien, je kan DELA etc als reclames aanwerven (die doen dat graag), je zou sterfbegeleiders en psychologen in het huis kunnen halen om de andere bewoners te leren omgaan met hun verlies....

Wat dat aangaat zou het schitterende TV op leveren. (of ik hier moralistisch wel of niet achter sta staat even buiten beschouwing, ik zit even puur vanuit hummie te speculeren.)
pi_32697106
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hmmm sorry. ik denk dat ik het topic niet helemaal begreep... maar kijk uit voor die amandellucht he? daarom werkt het ook het best in amaretto...
Ja, sorry hoor, maar waar heb je het over
Too old to Trick or Treat, too young to die
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 15:00:01 #18
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32697107
Denk niet dat de serie door gaat als het nu zou gebeuren!! Als er volgend jaar een terminale patient in gaat is dat al van tevoren duidelijk dat dat zou kunnen gebeuren. En ik zou me best voor kunnen stellen dat er gekken zijn die dat voor het geld zouden doen dat ze dan achterlaten!!
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 30 november 2005 @ 15:00:58 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32697144
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef doka het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor, maar waar heb je het over
was voor modje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32697174
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef LordOfTheBoard het volgende:
ik zou zeggen breng die kijkcijfergeile commercieklanten bij talpa maar niet op ideëen, ander zit er volgend jaar een 91 jarige demente rolstoeler in BB6
Nogmaals, ik praat puur suggestief en sta er niet achter, maar zelf heb ik dus ook al zitten denken aan een terminaal AIDS-patient.

Zo iemand zou je er voor kunnen porren door bijvoorbeeld de prijzenpot naar de AIDS-stichting te laten gaan, ruchtbaarheid te geven aan de ziekte en diegene zelf. Etc....

Ik zou wel eens willen weten hoe Hummie over zo'n idee na denkt. Misschien brengen we ze inderdaad op ideeen. Ik denk dat dit in BB6 nog meer zou schokken dan die hele geboorte ooit. Het zou wereldwijd nieuws zijn en ik weet zeker dat andere landen direct zouden volgen.

Baanbrekend heet zoiets!
pi_32697181
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Als ze slim zouden zijn lieten ze het doorgaan. Hoe hard het ook klinkt maar je hebt met media te maken, je hebt immers een primeur. Mensen kunnen dan live de reacties van de medebewoners zien, je kan DELA etc als reclames aanwerven (die doen dat graag), je zou sterfbegeleiders en psychologen in het huis kunnen halen om de andere bewoners te leren omgaan met hun verlies....

Wat dat aangaat zou het schitterende TV op leveren. (of ik hier moralistisch wel of niet achter sta staat even buiten beschouwing, ik zit even puur vanuit hummie te speculeren.)
Ja misschien wel. Ik vind het (hoe morbide) wel een interressante kwestie om over na te denken.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32697212
Zet Linda terug het huis in en regel een paar feestjes dan weten we het zo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32697213
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

was voor modje.
Ow
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32697284
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Zet Linda terug het huis in en regel een paar feestjes dan weten we het zo.
LOL idd, even met 60 kratten goedkope Rosé laten gaan totdat ze zichzelf een versteende lever zuipt.
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef doka het volgende:

[..]

Ja misschien wel. Ik vind het (hoe morbide) wel een interressante kwestie om over na te denken.
Zeker! Ik zat er een tijdje terug al aan te denken om zo'n topic te openen.

Ik vind ze gek genoeg om het te doen!
pi_32697499
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:05 schreef MiRRoRMaN het volgende:

Ik vind ze gek genoeg om het te doen!
Niet alleen gek. Het zou, mijns inziens, ook wel iets losmaken bij mensen en dingen bespreekbaar maken. Het zou best eens een nuttige uitwerking kunnen hebben. Aan de andere kant is BB waarschijnlijk niet het juiste format om zoiets aan te kaarten. Ik denk dat dat beter op een andere manier kan.
Too old to Trick or Treat, too young to die
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')