Succesquote:Op woensdag 30 november 2005 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga de geraniums even water geven
Alweer?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef Tokay het volgende:
Zo, dat was een lekker wandelingetje.
Ik heb wel honger nu, zeg.
Ik ga zo maar eens een boterhammetje eten.
Heej ik dacht dat jij al een boterhammetje had gegeten, dat zei je volgens mij rond half 2...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef Tokay het volgende:
Zo, dat was een lekker wandelingetje.
Ik heb wel honger nu, zeg.
Ik ga zo maar eens een boterhammetje eten.
Boskamp is goed, de middelste is geen Velthoenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef dartfanaat het volgende:
De man Links is Hans Boskamp en in het midden Aad Veldhoen.
(Kan me vergissen, maar hoe heette dat dan ook al weer)
Huh? Wat zei je nou?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
Alweer?
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heej ik dacht dat jij al een boterhammetje had gegeten, dat zei je volgens mij rond half 2...![]()
Recgts lijkt mij Herman Stokquote:
Ehm, kom, hoe heet ze ook alweer?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:26 schreef Berkery het volgende:
Hoog in de bergen, daar woont Sinterklaas
Hij smeerde zijn baard in met Zwitserse kaas
![]()
Omdat zowel Aat Veldhoen als Berend Boudewijn een relatie hebben gehad met Hedy d' Anconaquote:Op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef dartfanaat het volgende:
Ja natuurlijk..........Hoe kom ik nu op Veldhoen.
Wakker blijven df........ga![]()
In Spanje heb je ook wel bergen, hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sint woont niet in Zwitserland....
en Zwiterse kaas...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
In Spanje heb je ook wel bergen, hoor![]()
Aardig dat je dat zegt. Fräulein is na haar acteer carrière inderdaad gaan zingen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:52 schreef Tokay het volgende:
Hmmm. Ik kan me maar niet aan de indruk onttrekken dat mevrouw een zangeres is.
Klopt dat?
Je gaat dit niet geloven......maar ik had zojuist een cd opstaan waar dit voorbij kwam. (Cd was van Jeans)quote:Op woensdag 30 november 2005 15:26 schreef Tokay het volgende:
June 'Someone loves you honey' Lodge?
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:38 schreef fotoloog het volgende:
Is dat niet die ex van Becker?
Barbara..
In die buurt heb ik gewoond, maar geen ideequote:Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef fotoloog het volgende:
Vorig jaar is een kollosaal gebouw,een instituut naar hem vernoemd,afgebroken in de Amsterdamse Constantijn Huygensstraat,
Zo zit ik ook een beetje nu. Er stond een tijdje geleden iets in in zo'n blad, jeweetwel. Over dat ene gebouw dus, van die man. Kom. Moeten in ieder geval mooie amsterdamse opbreekplaatjes van te vinden zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:39 schreef Z het volgende:
Ja, ja, ja, hoe heette dat gebouw ook alweer ... Iedereen, behalve ik, vond het ook een lelijk gebouw.
Jawel, ik kwam er vaak genoeg langs, ik heb aan de Da Costakade gewoond. Maar nooit geweten dat het ook een naam hadquote:
Hmm dat is al een aantal maanden het geval...quote:
Dag Bimquote:
Met ene V achter het stuur...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dat is al een aantal maanden het geval...![]()
Had je nog niet gezien Bimmel? Niks meegekregen van de RJPvD-rellen?
De ME niet zien rijden?
Daagquote:
quote:
Op elke pagina 1 ?quote:
Ga even zitten...wil je wat drinken?quote:
Substral graag zusterquote:Op woensdag 30 november 2005 18:06 schreef pos het volgende:
[..]
Ga even zitten...wil je wat drinken?![]()
Dat moet wel een hele verzameling geraniums zijn,of is het white widow....quote:
O ja, ik had water opgezetquote:Op woensdag 30 november 2005 18:09 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele verzameling geraniums zijn,of is het white widow....
quote:
Kop op...maar vast nog wel een kleine zusterquote:Op woensdag 30 november 2005 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik moest daar vandaag aan denken toen ik langs De Amstelhof liep. Ik zag me daar helemaal zitten verzorgd door de kleine zuster, uitkijkend over de Amstel. Helaas, mocht het met mij zo ver komen, dan is dat geen verpleeghuis meer
![]()
Die zéker niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ritchie Blackmore?
Wil je niet verpleegd worden door de grote zuster? Wat is er mis met haar?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik moest daar vandaag aan denken toen ik langs De Amstelhof liep. Ik zag me daar helemaal zitten verzorgd door de kleine zuster, uitkijkend over de Amstel. Helaas, mocht het met mij zo ver komen, dan is dat geen verpleeghuis meer
![]()
Die heeft harde handenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je niet verpleegd worden door de grote zuster? Wat is er mis met haar?
Touriya Haoud.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Touriya of zoiets
Tikje onbetrouwbaar naar het schijntquote:Op woensdag 30 november 2005 18:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Touriya Haoud.
Ik vind haar héél mooi.
O ja? Vertel! In welk opzicht?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Tikje onbetrouwbaar naar het schijnt![]()
Dan is het een weggevertje natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:32 schreef tong80 het volgende:
Als je nu zou zeggen wie die rockmeneer is.
Veel plezier.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:30 schreef Gellius het volgende:
Ik ben even naar de super.
Wat een mazzelaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius is zo terug, hij woont vlakbij de C1000
'Helder' noemt-ie dat...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef Gellius het volgende:
Ja hoor eens, wat zal het zijn?
Overigens zij opgemerkt dat titel van het boek waarin de tamelijk bijzondere cinematografische ervaring voorkomt niet hetzelfde is als de naam van de band die naar bedoeld boek verwijst. Dit om de zaken even helder te krijgen.
Ja nu is het helemaal duidelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef Gellius het volgende:
Ja hoor eens, wat zal het zijn?
Overigens zij opgemerkt dat titel van het boek waarin de tamelijk bijzondere cinematografische ervaring voorkomt niet hetzelfde is als de naam van de band die naar bedoeld boek verwijst. Dit om de zaken even helder te krijgen.
We zijn hier niet bij die doodlopers van de buren, T.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef Tokay het volgende:
Doe gewoon beide hints!
Kan jou het schelen joh!
Dat vermoeden had ik al ze zien er artie fartie uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef Gellius het volgende:
Goed, goed. De tamelijk bekende rock-meneer die het bandje in kwestie uitriep tot de enig waardige opvolger van zijn voormalige band:
[afbeelding].
Daarom; wij hoeven geen drie weken met een topic te doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:15 schreef Gellius het volgende:
We zijn hier niet bij die doodlopers van de buren, T.
dat was inderdaad de oude band van Lou. Nu nog even de band die hij uitriep tot de enige waardevolle opvolger. Ik denk dat hij hierbij vooral uitging van hun "What goes on-erige" gitaargeluid.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef sooty het volgende:
Velvet Underground.
We doen tegenwoordig makkelijk drie maanden met een topic, Trein. En dat voor de jaarlijkse winterstop.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daarom; wij hoeven geen drie weken met een topic te doen.
Wij mogen ze erdoorheen jassen bij de vleet.
Maar wij zijn dan ook het lievelingetje van Lord_Vetinari...![]()
Ken ik niet. En hoewel het niet ondenkbaar is dat jullie nog nooit van het bandje gehoord hebben, hier toch maar even de auteur van het boek waaruit ze hun bandnaam gepikt hebben:quote:
Staat in de filename, wyccie.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:21 schreef wyccie het volgende:
Wil je misschien ook de auteur van het boek noemen, Gellius?
En zoals 't er nu voor staat gaan jullie ook met gemak een heel jaar met één plaatje doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:20 schreef Gellius het volgende:
We doen tegenwoordig makkelijk drie maanden met een topic, Trein. En dat voor de jaarlijkse winterstop.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ken ik niet. En hoewel het niet ondenkbaar is dat jullie nog nooit van het bandje gehoord hebben, hier toch maar even de auteur van het boek waaruit ze hun bandnaam gepikt hebben:
[afbeelding].
Wat is er mis met de Doors?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:25 schreef Gellius het volgende:
Het boek is goed. Laten we het over de Doors maar niet hebben. Ik bedoel en ander boek. En de bandnaam verwijst niet naar de titel hè?
Lou Reed heeft weinig, maar toch hele wijze woorden aan de Doors gewijd, Tong.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Als dat zo is heeft Lou Reed geen smaak op z'n ouwe dag.
Nou ja, Jim Morrison. same thing.quote:"Lou Reed: "I have no respect for him" reed told melody maker in 1977."I didnt Even Feel sorry for him when he died. There was a group of us in new york, and the phone rang and somebody told us that jim morrison had just died in a bathtub in paris. And the immediate response was'How fabulous. In a BATHTUB in PARIS. FAAAANTASTIC.' That lack of compassion doesn't disturb me. He asked for it. I had no compassion for that silly los angeles person. He was SO Dumb".
Dat zie je toch.....quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef pyl het volgende:
Zijn The Feelies nou nog niet geraden?
Pyl! Tormacher!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef pyl het volgende:
Zijn The Feelies nou nog niet geraden?
Wel een beetje verdrietigquote:Op woensdag 30 november 2005 19:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vind je me nog wel lief als ik daar een eerlijk antwoord op geef ?![]()
Begin maar, Tongquote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
En als dit the feelies zijn ga ik me schamen
Mooi hè, zo'n edit-functie. En ik me maar afvragen wie of wat 'temp' nou isquote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Pyl! Tormacher!
En omdat jullie zo aan tempo hechten:
[afbeelding].
Heb je je daar de volle 45 seconden het hoofd over gebroken, Wyc?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi hè, zo'n edit-functie. En ik me maar afvragen wie of wat 'temp' nou is![]()
Ik vind dat orgeltje dus hartstikke leuk![]()
Regisseur, ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
US regisseur ?
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heb je je daar de volle 45 seconden het hoofd over gebroken, Wyc?
Uit Amsterdam - Oost?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:46 schreef fotoloog het volgende:
Nah,geen Coen
Wis en natuurkundige NL
Hoe weet jij dat ?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef Gellius het volgende:
dat was Simon ook, had die niet zo'n zeilwagentje?
Geen idee. Het is geen band die visueel erg sterk op de voorgrond treedt, dat is waar. Maar jongens, wat-een-fijne-band!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Gellius ik heb een paar albums van de Feellies en dat ios idd erg goed.Maar ios toch niet zo raar dat ik me er geen gezichten bij kan voorstellen ?
En dat moet een belgische held met een Maxim Gorki-complex zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Over Belgische helden gesproken.
Tuurlijk je kent de ware opvolgers van Raymond toch wel ?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
En dat moet een belgische held met een Maxim Gorki-complex zijn.
Doe toch maar eens ontdekken wat Blöf tenenkrommend probeert doet deze held met z'n bandje Gorki. De taal als instrument en hemelse melodieën voortbrengen. Als je van de Feelies houdt waardeer je deze helden ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Gellius het volgende:
Nee Tong, en wat ik zie schept weinig moed..
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef Gellius het volgende:
Dit is een enge mevrouw.
Blof.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef peaceman het volgende:
Zal je dan deugd doen Tong, dat Blof zijn toer afgebroken heeft
Dit is al een stuk minder eng Tokay. Dit is gewoon formica.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
[afbeelding]
Best leuk, toch?
Z liep een paar maanden geleden helemaal met haar weg, zo herinner ik me.
Of ik geef je een hint.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp dat we momenteel even op Z. wachten.
Nee, die is het helaas niet.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef pyl het volgende:
Die zanger van Blöf?
Deze baard is een 'inktverknoeier'quote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef brother52 het volgende:
Jan, Piet-Joris of Corneel?
quote:
Nou, eigenlijk valt het wel mee. De teller staat op 4 boeken, zijn eerste uit 1975, lees ik netquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef pyl het volgende:
[..]
En dat moet in zijn geval letterlijk worden genomen?
Nou, nee. Zijn naam is wat minder Nederlands.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef brother52 het volgende:
Fred Piek?
Ach ja, ik bedenk me net dat hij het helemaal niet kan zijn. Hij was de zanger van fungus.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nou, nee. Zijn naam is wat minder Nederlands.
Er is wel een link(je) te maken met Gene Hackman en een personage uit zijn boekenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:31 schreef Gellius het volgende:
Vreemd genoeg denk ik aan Gene Hackman, en dat ligt aan alles boven de wenkbrauw.
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef peaceman het volgende:
...dat Blof zijn tour afgebroken heeft
Neehoorquote:Op woensdag 30 november 2005 22:52 schreef pyl het volgende:
Het is toch niet Michael Ondaatje.........?![]()
'k vrees dat 't geen grap was...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef peaceman het volgende:
![]()
en ik mocht geen grappen meer maken...
Gaat lekker met je cluppie 2-0 weer....quote:
Mwoah......als "we" zondag maar winnen (heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:59 schreef fotoloog het volgende:
Gaat lekker met je cluppie 2-0 weer....
Appeltje eitjequote:Op woensdag 30 november 2005 23:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Mwoah......als "we" zondag maar winnen (heb ik van horen zeggen).
Vitesse.![]()
Is het echt waar? Ik wil maar zeggen: geen idee dat ze toerden, maar het is zeker verfrissend om te vernemen dat ze ermee opgehouden zijn.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef Gellius het volgende:
Is het echt waar? Ik wil maar zeggen: geen idee dat ze toerden, maar het is zeker verfrissend om te vernemen dat ze ermee opgehouden zijn.
quote:OPTREDENS AFGELAST
Vanochtend (30 nov.) is plotseling de moeder van Norman Bonink overleden.
Alle optredens van Bløf voor deze week worden DAAROM afgelast:
Het betreft de optredens van vanavond en morgenavond in 013 in Tilburg en het optreden dat gepland stond voor as. zondag 4 december in Go Planet in Enschede.Voor deze optredens worden vervangende data gezocht. Zodra er iets bekend is
zal dat op de site bekend gemaakt worden.
De kaartjes voor deze optredens blijven geldig, maar kunnen ook voor wie dat wenst terugbetaald worden. Neem dan contact op met blofkaartjes@zeelandnet.nl.
De optredens in AHOY, Rotterdam op 9 en 10 december zullen wél doorgaan.
Frank v.d. Meijden
(manager Bløf)
Klopt, maar als ik héél eerlijk ben vind ik het feit dat de afgelaste concerten worden ingehaald nog nét iets sneuër...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, de reden is sneu -.
Zat je pepernoten te kauwen, Gellius?quote:
Ik heb dit niet gelezenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Ik heb één cd van Blof. Blauwe Ruis.![]()
Ja, ik weet het.![]()
Dank je. Dat stel ik zeer op prijs.quote:
Zover had ik niet gelezen...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik héél eerlijk ben vind ik het feit dat de afgelaste concerten worden ingehaald nog nét iets sneuër...![]()
De zenuwen roeren zich nog niet, dus ik zie het wel. Mijn tandarts zit in Frieslandquote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zat je pepernoten te kauwen, Gellius?![]()
Morgenochtend meteen langs de tandarts, dus?
Zingende tandarts uit Friesland.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:23 schreef Gellius het volgende:
D'n Aal? Lokale beroemdheid?
Zo snel!?!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:23 schreef Gellius het volgende:
D'n Aal? Lokale beroemdheid? Maar als ik zo eens kijk is die hele tand grijs. That's a goner.
Ik leef met je mee. Hoewel ik een erg hoge pijngrens heb, wil ik toch liever niet meer terugdenken aan de twee wortelkanaalontstekingen die ik voor mijn kiezen (no pun intended) kreeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef Gellius het volgende:
De zenuwen roeren zich nog niet, dus ik zie het wel. Mijn tandarts zit in Friesland.
Ik zal wel een leuke voor je zoeken. Momentje.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef Gellius het volgende:
Laten we vooral een fruitig gymnasiummeisje plaatsen, zou ik denken. Want in hen schuilt alle hoop en welbevinden.
Had je geen verdoving?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Hoewel ik een erg hoge pijngrens heb, wil ik toch liever niet meer terugdenken aan de twee wortelkanaalontstekingen die ik voor mijn kiezen (no pun intended) kreeg.
Opeens liepen er tranen over mijn wangen.
Fysieke reactie op de intense pijn, terwijl ik niet eens 'wist' dat ik huilde.![]()
Krankzinnig was dat.
Ik wens je sterkte hoor, Gellius! En ik zou toch maar een afspraak maken.
'k ben al driftig op zoek naar een plaatje van Charlotte de Vries-Lentsch, maar ik kan niks gevonden krijgen...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef Gellius het volgende:
Laten we vooral een fruitig gymnasiummeisje plaatsen, zou ik denken. Want in hen schuilt alle hoop en welbevinden.
Ik omschreef de situatie vóór de behandeling, wyccie.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:30 schreef wyccie het volgende:
Had je geen verdoving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |