abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33088712
Hmm beetje stilgevallen hier, ik hoop niet dat het je in problemen heeft gebracht op de paarderie? Was eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het afgelopen was..
Cooky
pi_33094379
Ow nee hoor, mij heb je niet snel in de problemen. Als ze me om zo'n reden weg moeten hebben, dan zegt het meer over hun dan over mij.
Maar mijn paard en ik gaan daar toch al weg in januari.

Ik zal vanmiddag even een update geven. Heb wel wat leuks te vertellen!
  donderdag 15 december 2005 @ 09:50:54 #153
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33095545
Ben ook wel benieuwd!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 15 december 2005 @ 09:59:43 #154
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33095708
Dan ga ik er alvast voor zitten
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_33101723
ik wil update ^^
Verder alles relaxed met je kleintje?
pi_33101845
ben nu aan het bellen.... jullie krijgen zo de update!
  donderdag 15 december 2005 @ 15:02:41 #157
691 luciano
ondertitelloos
pi_33102782
Ik ben zo terug jongens , ik krijg ff een kleintje aan de telefoon klein telefoontje

Kom maar UP met die DATE
pi_33103073
Daar ben ik dan.
Goed, op het moment zit ik verdomd veel aan de telefoon. Makkelijker dan achter de webcam. De verdiensten gaan minder snel, maar je bent anoniemer en je kan meer dingen tussendoor doen.

Geweldig, ik heb bijna geen korte gesprekken, ik heb bijna alleen lange gesprekken. En die mensen, die onthou je gewoon.

Van de week had ik 's morgens rond half 8 telefoon. Ik nam op 'Goedemorgen met 'belnaam'.
Daarop werd gereageerd, Hallo, ook met 'mijn belnaam'.
Dus ik had al zoiets van 'wat is dit nou weer'.
Toevallig zeg, dat we dezelfde naam hebben.
Waarop werd geroepen, jij kent mij wel....
Ik had werkelijk geen idee. Dus ik vertelde de beste man dat hij zijn naam maar moest roepen.
En dat deed hij! Ik wist gelijk wie hij was. Ik wist gelijk dat het een leuk gesprek zou worden.

Dus... een ruim uur gesproken over die vrouw die gevonden was in Pakistan onder het puin, over de brand in London, over de komende verkiezingen in Nederland, over dat AIVD geintje.

Blijkt nu, de beste man heeft een WAO, hij zit in een rolstoel. Is behoorlijk eenzaam en wil graag bellen. Maar goed, een paar keer per week een uur bellen is gewoon asociaal duur. Dat is 48 euro per gesprek voor hem.

Wat nu???
Dus ik heb hem voorgesteld dat als hij het aandurfde, dat hij mij zijn nummer wel mocht geven. Dan zou ik hem wel eens bellen.

Via mijn belprovider kan ik anoniem post krijgen. Dus hij heeft 20 euro beltegoed gestuurd met een lief kaartje, daarin zijn nummer.

De afspraak is dat hij mij nu de ene week belt, en ik hem de andere week. Dan scheelt het hem 48 euro.

Maak ik nu mijn eigen markt kapot???
Ik krijg op deze manier toch 30 euro per maand van hem aan inkomsten (hij blijft altijd een uur hangen, hij zet de kookwekker). En zo zorg ik wel dat hij het bellen met mij langer kan volhouden.
Hij knapt er echt van op!

Speel ik nu met gevoel of laat ik nu juist zien dat ik gevoel heb? Denk dat iedereen het weer anders zal zien. Kwestie van normen en waarden.

Feit is wel dat ik het bellen met hem echt gezellig vind en dat er nog nooit 1 woord is gesproken over seks. Ja, alleen de vraag van mij of hij daar geen behoefte aan had, een seksgesprek en waarom hij dan zo'n lijn belt...
pi_33103135
Toffe actie.
pi_33103268
Lupa, doet mij eens mailen... hoe was je fotosessie!
pi_33103329
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toffe actie.
ja, dat vind ik ook.
hoe oud is de man? * nieuwsgierig is...
  donderdag 15 december 2005 @ 15:23:20 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33103345
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik dan.
Goed, op het moment zit ik verdomd veel aan de telefoon. Makkelijker dan achter de webcam. De verdiensten gaan minder snel, maar je bent anoniemer en je kan meer dingen tussendoor doen.

Geweldig, ik heb bijna geen korte gesprekken, ik heb bijna alleen lange gesprekken. En die mensen, die onthou je gewoon.

Van de week had ik 's morgens rond half 8 telefoon. Ik nam op 'Goedemorgen met 'belnaam'.
Daarop werd gereageerd, Hallo, ook met 'mijn belnaam'.
Dus ik had al zoiets van 'wat is dit nou weer'.
Toevallig zeg, dat we dezelfde naam hebben.
Waarop werd geroepen, jij kent mij wel....
Ik had werkelijk geen idee. Dus ik vertelde de beste man dat hij zijn naam maar moest roepen.
En dat deed hij! Ik wist gelijk wie hij was. Ik wist gelijk dat het een leuk gesprek zou worden.

Dus... een ruim uur gesproken over die vrouw die gevonden was in Pakistan onder het puin, over de brand in London, over de komende verkiezingen in Nederland, over dat AIVD geintje.

Blijkt nu, de beste man heeft een WAO, hij zit in een rolstoel. Is behoorlijk eenzaam en wil graag bellen. Maar goed, een paar keer per week een uur bellen is gewoon asociaal duur. Dat is 48 euro per gesprek voor hem.

Wat nu???
Dus ik heb hem voorgesteld dat als hij het aandurfde, dat hij mij zijn nummer wel mocht geven. Dan zou ik hem wel eens bellen.

Via mijn belprovider kan ik anoniem post krijgen. Dus hij heeft 20 euro beltegoed gestuurd met een lief kaartje, daarin zijn nummer.

De afspraak is dat hij mij nu de ene week belt, en ik hem de andere week. Dan scheelt het hem 48 euro.

Maak ik nu mijn eigen markt kapot???
Ik krijg op deze manier toch 30 euro per maand van hem aan inkomsten (hij blijft altijd een uur hangen, hij zet de kookwekker). En zo zorg ik wel dat hij het bellen met mij langer kan volhouden.
Hij knapt er echt van op!

Speel ik nu met gevoel of laat ik nu juist zien dat ik gevoel heb? Denk dat iedereen het weer anders zal zien. Kwestie van normen en waarden.

Feit is wel dat ik het bellen met hem echt gezellig vind en dat er nog nooit 1 woord is gesproken over seks. Ja, alleen de vraag van mij of hij daar geen behoefte aan had, een seksgesprek en waarom hij dan zo'n lijn belt...
Goed werk Kleintje!

* schouderklopje geeft
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33103461
De man is ergens in de 50.
Het grappige is dat hij en zijn hele familie in het stadje hebben gewoond waar ik ben opgegroeid.
Dus we hebben het gewoon over de stad waar mijn ouders op dit moment nog steeds wonen (niet lang meer).

Zijn moeder leeft nog maar is zwaar dement. Daardoor heeft ie erg weinig mensen in zijn omgeving om lekker mee te praten.
pi_33106956
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Kleintje het volgende:
De man is ergens in de 50.
Het grappige is dat hij en zijn hele familie in het stadje hebben gewoond waar ik ben opgegroeid.
Dus we hebben het gewoon over de stad waar mijn ouders op dit moment nog steeds wonen (niet lang meer).

Zijn moeder leeft nog maar is zwaar dement. Daardoor heeft ie erg weinig mensen in zijn omgeving om lekker mee te praten.
tis maar goed dat de man waarschijnlijk nog nooit heeft gehoord van SOS/Telefonische Hulpdienst: een stuk goedkoper en 24 uur per dag te bellen....
http://www.soshulp.nl/sosnl.html
pi_33107359
Solitarias, de man heeft geen problemen, de man wil kletsen.
Er zijn tal van mogelijkheden waarbij hij goedkoper uit is.
Maar moet ik hem dan wegsturen?
Zeggen dat ie maar bij een ander kan kletsen?
Hij wil iedere week gezellig met me kletsen, ik vind dat te duur voor hem.
Maar ik heb ook eerlijk verteld dat het voor mij inkomen is.
Nu heb ik inkomen en heeft hij toch 2 uur per maand veel goedkoper bellen!
pi_33107422
Overigens, dit is alleen online. Hij heeft geen computer en internet. Dus het is geen optie voor hem!
pi_33107555
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef Solitarias het volgende:
tis maar goed dat de man waarschijnlijk nog nooit heeft gehoord van SOS/Telefonische Hulpdienst: een stuk goedkoper en 24 uur per dag te bellen....
http://www.soshulp.nl/sosnl.html
Dat zal gezellig kletsen zijn daar. Niet dus. Die man wil gewoon over koetjes en kalfjes praten.
pi_33108754
krijg jij geen problemen met je belprovider door aan te bieden om maar een telefoonkaart op te sturen, notabene via die belprovider (stel dat ze het eens merken doordat er een envolp met telefoonkaart kapotgegaan is en ze het dus gezie n hebben)?
Door hem niet te laten bellen kost het niet alleen jou inkomsten, maar ook je belprovider neem ik aan, zijn die daar zo blij mee?
pi_33109937
biedt hem dit is aan www.simpc.nl misschien dat hij dan kan mailen met je, is iig een stuk goedkoper
Cooky
pi_33115530
Frederik, ze mogen me cadeau's sturen. Alleen geen geld. Dus dat de beste man mij beltegoed geeft, daar kunnen ze weinig aan doen.
Daarnaast weten ze dit, omdat ik het ze gelijk heb gemaild.
Want het heeft natuurlijk 2 kanten. Anders zouden ze misschien de hele klant wel kwijtraken omdat het te duur is.
Ze weten nog steeds dat hij blijft bellen!

Ben echt niet de enige die aan klantenbinding doet!
pi_33115571
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Tom-my het volgende:
biedt hem dit is aan www.simpc.nl misschien dat hij dan kan mailen met je, is iig een stuk goedkoper
En op die manier maak ik wel mijn markt kapot en daar zal ook de telefoondienst niet blij mee zijn.
pi_33135871
klantenbinding? Wat dacht je van thuisservice?
Wartaal.
pi_33138042
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef Kleintje het volgende:

[..]

En op die manier maak ik wel mijn markt kapot en daar zal ook de telefoondienst niet blij mee zijn.
Het is geven en nemen in het leven
Cooky
pi_33138299
Beetje een achterlijke reactie Tom-my!
Ik probeer zo klantvriendelijk te zijn als ik kan zijn, maar wil zelf ook nog wel mijn brood op de plank hebben.
Kinderachtig van me he?
pi_33145240
Ho ho, ik bedoelde dat grappig, zie smiley's. Ik snap best je dilemma, alleen is daar niet echt een eenduidig antwoord op te geven ist niet?
Cooky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')