![]()
Wat bezielt mensen?????
Ik ben altijd heel open en bloot over alles. Ook hier op Fok!, dit topic is daar een voorbeeld van.
Iemand bij ons op stal komt dus ook op Fok! en heeft dit topic gevonden. Ze vond ergens op Fok! foto's van mij, is gaan zoeken, vond dit topic en is gaan zoeken.
Heel vaag, nergens noem ik hier mijn site, nergens noem ik specifieke camsites en nergens noem ik mijn camnaam.
Die persoon is dus gaan zoeken en heeft het verteld aan iemand op stal. Nu weet iedereen het.
Prima, het is voor mij geen geheim. Maar ik vind het niet nodig om het aan iedereen te vertellen. Waarom niet? Omdat ik daar kom voor mijn paard, niet voor het sociale praatje. Ik weet van de helft op stal niet wat hun voor werk doen en het boeit me niet.
Maar goed, zoals ik vertelde heb ik er van de week met iemand op stal woorden over gehad. Ik heb het naast me neergelegd omdat ik het niet boeiend vind. En nu 'schijnt' die persoon 's avonds te zijn opgebeld en te zijn bedreigd. Niemand was thuis, alleen zij. Haar kinderen lagen al op bed.
Het was een zware mannenstem.
Omdat het vlak na onze conversatie was krijg ik nu de schuld en ik ben me in deze echt van geen kwaad bewust. Ik dreig niet, als ik een reden had gehad om haar een mep te verkopen dan had ik het 's middags wel gedaan.
Maar goed.... wat ik me dus afvraag... wat is er nou voor lol aan om iemands wandelgangen op internet na te gaan en het te vertellen? De persoon in kwestie heb ik al die tijd niet gezien en/of gesproken.
Ik vraag me dus ook af hoeveel ze heeft moeten zoeken voordat ze alles had gevonden over mij...
Maar goed, moest dit dus even kwijt.
Dit is de keerzijde van alles open en bloot neerpleuren. En weet je, nog leer ik er niet van. Ik heb er schijt aan. Ik was mijn handen in onschuld, ik heb niets verkeerd gedaan, ook dit werk is niet verkeerd en laat mij lekker mijn gang gaan.....