abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33758993
Klopt, ik bedoelde inkomstenbelasting...
Your absolutely right.

Herald... geen Ton gezien die avond. Fout in de gidsen geloof ik.

Verder heb ik vandaag een definitieve JA gehoord op een fotoshoot.
Afspraak moet nog gemaakt worden en dan weet ik ook in welk nummer ik sta.
Maar ik krijg een fotoshoot voor het mannenblad PASSIE!
Dus betere reclame is er straks niet meer voor me
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:26:44 #277
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33761036
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, ik bedoelde inkomstenbelasting...
Your absolutely right.

Herald... geen Ton gezien die avond. Fout in de gidsen geloof ik.

Verder heb ik vandaag een definitieve JA gehoord op een fotoshoot.
Afspraak moet nog gemaakt worden en dan weet ik ook in welk nummer ik sta.
Maar ik krijg een fotoshoot voor het mannenblad PASSIE!
Dus betere reclame is er straks niet meer voor me
Dan moet je zeker naar Uitgeest komen??
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33761359
Wordt dat dan een reclame of een gewone fotoshoot met daar het adres van je site bij?
pi_33761488
Alle details worden nog besproken, maar het wordt een fotoshoot, ik krijg er gewoon voor betaald. Indien het mogelijk is wil ik er ook nog bij vermelden dat ik camgirl ben en eventueel het adres van mijn site. Maar ik weet nog niet of dat mag.

Yeps sanger, dan moet ik naar uitgeest. Maar dat is geen probleem, is tegenwoordig niet meer zo ver weg!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:50:59 #280
65960 sanger
pi_33761844
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Kleintje het volgende:
Alle details worden nog besproken, maar het wordt een fotoshoot, ik krijg er gewoon voor betaald. Indien het mogelijk is wil ik er ook nog bij vermelden dat ik camgirl ben en eventueel het adres van mijn site. Maar ik weet nog niet of dat mag.

Yeps sanger, dan moet ik naar uitgeest. Maar dat is geen probleem, is tegenwoordig niet meer zo ver weg!
* weet de studio te vinden. Is heel dichtbij.
Heb de man achter Passie ook weleens ontmoet. Hij dart ook bij ons in de regio. Wel een mooi blad hoor de Passie. We krijgen ze weleens van hem voor bij de loterij tijdens de toernooien op de vereniging. Laat maar effe weten welk nummer je komt te staan, ben benieuwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door sanger op 06-01-2006 12:56:21 ]
pi_33762203
Sanger... you've got mail!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:01:48 #282
65960 sanger
pi_33762232
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef Kleintje het volgende:
Sanger... you've got mail!
U2
pi_33762580
Is het zo een bekend blad dan? Heb er nog nooit van gehoord...
pi_33762698
Bestaat nu toch al een aantal jaren dat blad.
Redelijke oplage volgens mij.

Blad voor mannen, met vrouwen erin, auto's, gadgets etc.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:21:49 #285
65960 sanger
pi_33762979
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef Kleintje het volgende:
Bestaat nu toch al een aantal jaren dat blad.
Redelijke oplage volgens mij.

Blad voor mannen, met vrouwen erin, auto's, gadgets etc.
En leuke bedtijdverhaaltjes dat soort spul.

Het blad is in de regio iig heel bekend, maar heeft een oplage door heel nederland als het goed is.
pi_33930357
Gisteren weer eens contact met iemand gehad via msn die mijn topic hier boeiend vond.
Het blijft maar doorgaan.
Maar niemand die zich hier meldt.

Zij camde ook, maar bij hele vage bedrijven. Ik had nog nooit van die bedrijven gehoord, hun websites spraken nou niet echt aan, er stond nergens een duidelijk verhaal, nemen geen telefoon op of er is nergens een nummer te vinden.

Ik heb ze gemaild met mijn vragen en ik ben dus benieuwd of ik reactie krijg en hoe lang het anders gaat duren....
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:42:28 #287
65960 sanger
pi_33931899
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren weer eens contact met iemand gehad via msn die mijn topic hier boeiend vond.
Het blijft maar doorgaan.
Maar niemand die zich hier meldt.

Zij camde ook, maar bij hele vage bedrijven. Ik had nog nooit van die bedrijven gehoord, hun websites spraken nou niet echt aan, er stond nergens een duidelijk verhaal, nemen geen telefoon op of er is nergens een nummer te vinden.

Ik heb ze gemaild met mijn vragen en ik ben dus benieuwd of ik reactie krijg en hoe lang het anders gaat duren....
Dat soort bedrijfjes heb je natuurlijk ook? Volgens mij moet je heel goed uitkijken bij welke bedrijven je aan de slag gaat?

Enne, wat is het stil via mail?
pi_33932201
Klopt inderdaad... je moet heel erg goed uitkijken! Toevallig heb ik van 1 van die bedrijven net een mail gehad en heb net uitgebreid telefonisch contact gehad. Klinkt best goed.
Maar ik heb niet gelijk JA gezegd.
Ik ga nog even verder marktonderzoek doen voordat ik via hun minuten ga maken, geld ga verdienen en het nooit krijg!

Ik zal je zo even mailen... heb inderdaad een mailachterstand!
pi_34027885
Hi Kleintje alias S. alias E.,

Dank je wel voor al je antwoorden op mijn vragen. Ik ben nu bijna 2 weken bezig bezig als camdame en het bevalt me goed. Ik doe dit nu in hoofdberoep. Ik merk wel dat ik via 1 camsite echt een hele dag bezig ben om goed te verdienen. Dus heb ik mij vandaag bij 3 andere aangemeld, die ook betrouwbaar zijn (de grotere zeg maar, met duidelijke contactgegevens). Echter merk ik dat ik zonder camsplitter enkel maar op 1 site tegelijk kan werken. Dus ik een camsplitter vandaag gedownload, versie 2.0 of zoiets, maar dat helpt blijkbaar ook niet. Ik krijg of een pikzwart scherm of ik krijg af en toe beeld en dan loopt mijn pc na 2 minuten gigantisch vast, elke keer opnieuw. Heb je enig idee hoe je een camsplitter correct moet installeren of waar je precies op moet letten bij gebruik van een camsplitter? Ik werk met windows me , heeft het daar misschien iets mee te maken? Ik baal als een stekker, want nu moet ik uren blijven maken (minstens 8 uren) i.p.v. de geplande 3 uur per dag zoals ik zo graag wilde doen met camsplitter. Thanx weer voor je reactie. Op de sites ben ik dus netjes geregistreerd, het gaat me enkel om gebruik van de camsplitter en de problemen daarbij.

Groetjes,
Hilde S.
pi_34030688
Kleintje,

Kun je me misschien ook nog wat info geven wat betreft je downloadsnelheid, je uploadsnelheid en je volume(s). Volgens mij is het bij mij veel te weinig. Mijn download is nu 4 Mbps, mijn upload 256 Kbps en mijn volume 10 GB. Mijn upload lijkt me toch veel te weinig of niet, zelfs voor 1 camsite? Thanx weer.

Groetjes,
Hilde S.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:03:21 #291
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34031875
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef HildeS het volgende:
Kleintje,

Kun je me misschien ook nog wat info geven wat betreft je downloadsnelheid, je uploadsnelheid en je volume(s). Volgens mij is het bij mij veel te weinig. Mijn download is nu 4 Mbps, mijn upload 256 Kbps en mijn volume 10 GB. Mijn upload lijkt me toch veel te weinig of niet, zelfs voor 1 camsite? Thanx weer.

Groetjes,
Hilde S.
Vooral je upload is mager. Kleintje zat op haar consumenten abbo afgelopen zomer al op het 4-voudige. Die 10GB datavolume zou je ook wel eens de das om kunnen doen halverwege de maand. Mag ik vragen wat voor verbinding je hebt? Kabel? ADSL? Provider?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:57:24 #292
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_34041002
Je upload lijkt me heel laag en als je 8 uur per dag achter de cam zit, zjin die 10 Gb echt te weinig.
Wellicht iets investeren Hilde?

256 kbit/s = 32 kbyte / s = 1920 kbyte / minuut = 1,92 Megabyte per minuut = ongeveer 110 Megabyte per uur = 0,9 Gb per werkdag van 8 uur....

(of zit ik er naast.. moet niet rekenen met een kater... )
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_34042454
Daar ben ik dan.
Ik heb ongelimiteerd dataverkeer.
Dus ik izt niet aan 10 gig.

Ik heb een download nu van 12500 kbit/s
De upload is nu nog 1050 kbit/s
Dit gaat volgende maand naar 2100 kbit/s

Een duur abonnement, maar als je het als zelfstandige doet dan zijn je internetkosten volledig aftrekbaar omdat je zonder internet je werkzaamheden niet kan doen. Dan maakt het ook niet uit dat je het internet prive gebruikt!

camsplitter... ik weet het niet. Ik heb destijds voor dat ding nog moeten betalen. Tegenwoordig is ie gratis.
Er zijn meerdere soorten op internet.
Ik heb de betaalde soort en ik krijg altijd automatisch een update.

Daarnaast ga ik nu veranderen van cambedrijven. Ik ga werken via 1 van de grootste Amerikaanse cambedrijven. Ben daarvoor gevraagd. Mijn private/nude tarief wordt daarmee $ 3,99 en de memberchat tarief op $ 1,35
Daarvan krijg ik 28% excl. btw, dus per nude verdien ik $ 1,11 per nude klant en $ 0,38 per memberklant.

Daarnaast komt er een cam in mijn badkamer bij de douche en 1 bij mijn bad.
Dan kan ik cammen zonder met ze te typen, maar kunnen ze er wel van genieten.

Met andere, de volgende stap richting professionaliteit en nog minder werken
pi_34044991
@ RonaldV

Ik heb een adsl verbinding. Ik heb hem gisteren verhoogd van 10 GB naar 30 GB, maar volgens mij ligt het bij mij meer aan de down en uploadsnelheid. Zou kabel misschien sneller gaan dan adsl?

@ Kleintje

Welk internet-abbo heb je dan?

Ik heb daar ook aan gedacht om een webcam in de badkamer te plaatsen. Alleen komt mijn pc (dus usb aansluiting) niet tot zover. Waar maak je de cams in de badkamer dan aan vast, aan je pc via allerlei verlengsnoeren?

I.v.m. de camsplitter. Heb jij dan nooit gehad dat je pc vastliep of dat het in het begin niet goed werkte? Is er een bepaald merk camsplitter wat een goede naam heeft (hoeft niet gratis te downloaden te zijn, wil er best voor betalen). Ik wil gewoon zo graag 3 sites tegelijk kunnen doen.

I.v.m. Amerikaans bedrijf. Ook daar heb ik al aan gedacht, maar je wordt dan dacht ik uitbetaald via cheques in USD i.p.v. een storting op je rekening. Is dat dan niet zwart of hoe doe je dat dan met de belastingen en die cheques uit USA?

[ Bericht 6% gewijzigd door HildeS op 14-01-2006 13:16:31 ]
pi_34045498
Hilde, ik ga werken met beveiligingscamera's. Dus ik ga er een keer wat centen aan uitgeven. Ik wil met draadloze camera's werken of IP camera's.

Ik weet niet van welke camsplitter software ik nu heb, ik zal er als ik meer tijd voor heb eens induiken voor je. Dat zal maandag op zijn vroegst zijn.

Ik krijg via de Nederlandse vestiging uitbetaald. Ik doe niets zwart, ik heb een inschrijving kvk.
Voor dit bedrijf ben ik gevraagd, ze werken alleen met dames die alles qua cams op orde hebben en die ingeschreven staan.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:42:16 #296
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34053100
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef HildeS het volgende:
@ RonaldV

Ik heb een adsl verbinding. Ik heb hem gisteren verhoogd van 10 GB naar 30 GB, maar volgens mij ligt het bij mij meer aan de down en uploadsnelheid. Zou kabel misschien sneller gaan dan adsl?
Nee hoor, ADSL is snel zat. Misschien kun je beter verhuizen naar een provider zonder limieten. Euronet bijvoorbeeld bedient de professionele (zakelijke) gebruiker, en heeft geen limieten. Alternatief zou je kunnen overwegen om een echte bedrijfsaansluiting te huren, maar daar heb je wel een dedicated tweede telefoonaansluiting voor nodig. Bedrijfsaansluitingen kennen geen hoge download, maar wel hogere uploads, met meet gegarandeerde bandbreedte. Als je meer wilt weten kun je me vinden op mail of MSN, het wordt voor hier iets te DIG-achtig.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34088701
Even iets anders....

Ik krijg constant mail van mensen die dit topic lezen. Mensen die dit ook willen doen. Maar voornamelijk mensen die zich hier dus niet durven te melden.

De meest gestelde vragen zijn of de bedrijven betrouwbaar zijn en of je dit werk zwart kan doen.
Lekker tegenstrijdig lijkt mij!

Als jij wilt dat het bedrijf voor wie je gaat sms'en, bellen of cammen betrouwbaar is, dan zal dat bedrijf ingeschreven staan bij de kvk en een btw nummer hebben.
Dit bedrijf draagt dan netjes belasting af. Als jij uitbetaald wilt worden door dat bedrijf, dan komt iIn hun boekhouding dus ook jouw naam en adres + rekeningnummer voor.

Tuurlijk kan je het risico nemen om het zwart te doen. Dat is jouw keus. Maar weet dat je altijd risico's loopt doordat het bedrijf het wel op de normale manier registreert en je dus altijd te achterhalen bent.

Als je echt zwart wilt bijklussen, ga dan lekker tippelen, iemands pc repareren of klussen bij iemand waar je contant voor wordt uitbetaald zonder boekhouding.

Dat is het laatste wat ik erover gezegd wil hebben. Indien er toch nog vragen over komen via mail zal ik ze naar dit stukje verwijzen.
pi_34114909
Ik vind het goed dat je hier zo open over durft te vertellen. Ik zal zelf nooit naar je komen kijken, want ik val op mannen
Het is leuk om te horen dat je er echt je werk van kunt maken en waarom niet als je er lol in hebt. Je doet er verder niemand kwaad mee, zeker als ik lees dat je mensen waarschuwt soms.
pi_34120529
Kleintje,

kun je me nog wat meer info geven betreffende de camsplitter? Heb je al tijd gehad om iets op te zoeken i.v.m. de software die jij hebt?
pi_34166767
Hilde, je moet splitcamera hebben en geen splitcam of camsplitter.
Het is vernieuwd.

Verder heb ik nog een fotoshoot voor een blad. Ik hoor er deze week alle details over.
Maar ik begijp dat ik in het nummer moet komen wat eind februari in de winkels ligt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')