Dan moet je zeker naar Uitgeest komen??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, ik bedoelde inkomstenbelasting...
Your absolutely right.
Herald... geen Ton gezien die avond. Fout in de gidsen geloof ik.
Verder heb ik vandaag een definitieve JA gehoord op een fotoshoot.
Afspraak moet nog gemaakt worden en dan weet ik ook in welk nummer ik sta.
Maar ik krijg een fotoshoot voor het mannenblad PASSIE!
Dus betere reclame is er straks niet meer voor me
* weet de studio te vinden. Is heel dichtbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Kleintje het volgende:
Alle details worden nog besproken, maar het wordt een fotoshoot, ik krijg er gewoon voor betaald. Indien het mogelijk is wil ik er ook nog bij vermelden dat ik camgirl ben en eventueel het adres van mijn site. Maar ik weet nog niet of dat mag.
Yeps sanger, dan moet ik naar uitgeest. Maar dat is geen probleem, is tegenwoordig niet meer zo ver weg!
U2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef Kleintje het volgende:
Sanger... you've got mail!
En leuke bedtijdverhaaltjes dat soort spul.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef Kleintje het volgende:
Bestaat nu toch al een aantal jaren dat blad.
Redelijke oplage volgens mij.
Blad voor mannen, met vrouwen erin, auto's, gadgets etc.
Dat soort bedrijfjes heb je natuurlijk ook? Volgens mij moet je heel goed uitkijken bij welke bedrijven je aan de slag gaat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren weer eens contact met iemand gehad via msn die mijn topic hier boeiend vond.
Het blijft maar doorgaan.
Maar niemand die zich hier meldt.
Zij camde ook, maar bij hele vage bedrijven. Ik had nog nooit van die bedrijven gehoord, hun websites spraken nou niet echt aan, er stond nergens een duidelijk verhaal, nemen geen telefoon op of er is nergens een nummer te vinden.
Ik heb ze gemaild met mijn vragen en ik ben dus benieuwd of ik reactie krijg en hoe lang het anders gaat duren....
Vooral je upload is mager. Kleintje zat op haar consumenten abbo afgelopen zomer al op het 4-voudige. Die 10GB datavolume zou je ook wel eens de das om kunnen doen halverwege de maand. Mag ik vragen wat voor verbinding je hebt? Kabel? ADSL? Provider?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef HildeS het volgende:
Kleintje,
Kun je me misschien ook nog wat info geven wat betreft je downloadsnelheid, je uploadsnelheid en je volume(s). Volgens mij is het bij mij veel te weinig. Mijn download is nu 4 Mbps, mijn upload 256 Kbps en mijn volume 10 GB. Mijn upload lijkt me toch veel te weinig of niet, zelfs voor 1 camsite? Thanx weer.
Groetjes,
Hilde S.
Nee hoor, ADSL is snel zat. Misschien kun je beter verhuizen naar een provider zonder limieten. Euronet bijvoorbeeld bedient de professionele (zakelijke) gebruiker, en heeft geen limieten. Alternatief zou je kunnen overwegen om een echte bedrijfsaansluiting te huren, maar daar heb je wel een dedicated tweede telefoonaansluiting voor nodig. Bedrijfsaansluitingen kennen geen hoge download, maar wel hogere uploads, met meet gegarandeerde bandbreedte. Als je meer wilt weten kun je me vinden op mail of MSN, het wordt voor hier iets te DIG-achtig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef HildeS het volgende:
@ RonaldV
Ik heb een adsl verbinding. Ik heb hem gisteren verhoogd van 10 GB naar 30 GB, maar volgens mij ligt het bij mij meer aan de down en uploadsnelheid. Zou kabel misschien sneller gaan dan adsl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |