Goedzo. Heeft mijn gestem toch nog geholpenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:
Wil alleen even melden dat....
IK DE CONTEST HEB GEWONNEN!
Ik had de lekkerste tieten van december 2005.
Dus die 2 kleine knallers van me... die hebben me 250 euro + een geheel verzorgde reis voor 2 personen naar Turkije opgeleverd. Ik hoor vandaag alle details nog!
WOEI!!!!
(ow ja, iedereen nog de beste wensen!)
Appeltaart!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:
Dus die 2 kleine knallers van me... die hebben me 250 euro + een geheel verzorgde reis voor 2 personen naar Turkije opgeleverd. Ik hoor vandaag alle details nog!
WOEI!!!!
En wie gaat er met je mee, een loterij onder de fok!stemmersquote:Op maandag 2 januari 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:
WOEI!!!!
Maak er een topic over.. Of een Blogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Heb hier echt verdomd veel mailtjes liggen van mensen die nog vragen beantwoord willen hebben omdat ze willen werken als camgirl/camboy.
En om alles steeds weer te beantwoorden.... dat word vermoeiend. Niet dat ik het niet wil, maar het kost gewoon een hoop tijd. Het zijn zoveel vragen.
Dus ik ga hier nog even heel veel vragen beantwoorden, dan hoef ik niet iedereen apart te mailen.
Mochten er dan nog vragen zijn... niet aarzelen, wel gewoon mailen. Maar heb wel geduld, de antwoorden laten soms even op zich wachten.
Kun je eigenlijk ook zien wie er allemaal op jou gestemd hebben? En hoe vaak?quote:
Nope... ik heb geen idee....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook zien wie er allemaal op jou gestemd hebben? En hoe vaak?
Zo anoniem zijn ze (hier) nou ook niet weer, toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nope... ik heb geen idee....
Dus ik bedank gewoon al mijn anonieme fans
Weet je, ik heb het filmpje voor de leuk opgenomen, niet eens met de bedoeling om spannend te zijn of te winnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:24 schreef luciano het volgende:
Ok , je weet wat ik heb gezegd ....... ik heb me werkelijk wezenloos gestemd ELKE dag , grrrrrrrr
Jij elke keer de 10 , en die andere allemaal steeds een 1 ( hoewel ik moet toegeven dat sommige filmpjes me beter bevielen dan die van jou hoor , ze waren wat gewaagder , dus denk daaraan bij je volgende filmpje ) . Het is dan wel een tietenwedstrijd , maar het feit dat er wat meer in de strijd werd gegooid kostte je toch bijna de overwinning .
Dus kom maar op met die gratis 15 camminuten die ik heb geeist !![]()
![]()
![]()
je bedoelt inkomstenbelasting. als je onderworpen bent aan de omzetbelasting ben je ondernemer, dus niet in loondienst, anders spoort je accountant niet kleintje maar goed. keep doing de goog work girliequote:[b] Dus in principe betaal ik minder BTW en loonbelasting.
Je moet jezelf gewoon goed laten voorlichten.
* Je moet als zelfstandige toch precies weten wat je aan het doen bent, lijkt mij. Je zegt 45% looninhouding en 19% BTW en dan nog eerst de kosten eraf. Over die kosten, hoe bereken je die kosten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |