abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 16:47:47 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33629881
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:

Wil alleen even melden dat....
IK DE CONTEST HEB GEWONNEN!
Ik had de lekkerste tieten van december 2005.
Dus die 2 kleine knallers van me... die hebben me 250 euro + een geheel verzorgde reis voor 2 personen naar Turkije opgeleverd. Ik hoor vandaag alle details nog!
WOEI!!!!

(ow ja, iedereen nog de beste wensen!)
Goedzo. Heeft mijn gestem toch nog geholpen Wel een oneerlijke wedstrijd vind ik, iemand die 30 stemmen heeft en gemiddeld een 6,5 heeft wint het van iemand die 300 stemmen heeft en daarmee een 6,4 scoorde.
pi_33631378
Nee, dat is niet waar Aventura. Je moet minimaal 2 dagen op 1 hebben gestaan en minimaal 100 stemmen hebben. Anders ding je niet mee naar de prijs. Dan kan het in de top 10 wel lijken dat je op 1 staat, maar dan maak je dus geen kans. Dat zijn de 'kleine letters' die bij 'vragen' staan.

Ik mag nu 3 maanden niet meedoen... Dus dan over 4 maanden maar weer op vakantie
  maandag 2 januari 2006 @ 18:59:17 #253
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_33633738
quote:

Dus die 2 kleine knallers van me... die hebben me 250 euro + een geheel verzorgde reis voor 2 personen naar Turkije opgeleverd. Ik hoor vandaag alle details nog!
WOEI!!!!

Appeltaart!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_33634414
quote:

WOEI!!!!

En wie gaat er met je mee, een loterij onder de fok!stemmers
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33639957
Weet je... ik twijfel of ik zelf ga... of dat ik de reis misschien cadeau doe aan mijn ouders...
Ben er nog niet over uit....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 04:24:28 #256
691 luciano
ondertitelloos
pi_33649944
Ok , je weet wat ik heb gezegd ....... ik heb me werkelijk wezenloos gestemd ELKE dag , grrrrrrrr
Jij elke keer de 10 , en die andere allemaal steeds een 1 ( hoewel ik moet toegeven dat sommige filmpjes me beter bevielen dan die van jou hoor , ze waren wat gewaagder , dus denk daaraan bij je volgende filmpje ) . Het is dan wel een tietenwedstrijd , maar het feit dat er wat meer in de strijd werd gegooid kostte je toch bijna de overwinning .

Dus kom maar op met die gratis 15 camminuten die ik heb geeist !
pi_33657195
Heb hier echt verdomd veel mailtjes liggen van mensen die nog vragen beantwoord willen hebben omdat ze willen werken als camgirl/camboy.

En om alles steeds weer te beantwoorden.... dat word vermoeiend. Niet dat ik het niet wil, maar het kost gewoon een hoop tijd. Het zijn zoveel vragen.
Dus ik ga hier nog even heel veel vragen beantwoorden, dan hoef ik niet iedereen apart te mailen.
Mochten er dan nog vragen zijn... niet aarzelen, wel gewoon mailen. Maar heb wel geduld, de antwoorden laten soms even op zich wachten.
pi_33657257
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Heb hier echt verdomd veel mailtjes liggen van mensen die nog vragen beantwoord willen hebben omdat ze willen werken als camgirl/camboy.

En om alles steeds weer te beantwoorden.... dat word vermoeiend. Niet dat ik het niet wil, maar het kost gewoon een hoop tijd. Het zijn zoveel vragen.
Dus ik ga hier nog even heel veel vragen beantwoorden, dan hoef ik niet iedereen apart te mailen.
Mochten er dan nog vragen zijn... niet aarzelen, wel gewoon mailen. Maar heb wel geduld, de antwoorden laten soms even op zich wachten.
Maak er een topic over.. Of een Blog
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33657350
* Je werkt als zelfstandige. Hoe doe je dat dan precies? Dan moet je toch van allerlei regeltjes omtrent financiën, belastingen, e.d. afweten? Waarom doe je het niet gewoon in loondienst? Ik wil het zelf in loondienst doen, omdat ik te weinig afweet van werken als zelfstandige.

Loondienst?
Dat is er bij dit werk niet.
De bedrijven betalen gewoon uit, je moet het zelf opgeven bij de belastingdienst als bijverdienste of als inkomen. Dan moet je er dus eind van het jaar nog loonbelasting over betalen.
Let op: als je dus geen zelfstandige wordt, dan mag je bij veel cambedrijven niet meer verdienen dan 500nogwat per maand. Wil je meer, dan zal je een VAR verklaring moeten aanvragen bij de belastingdienst.

* Als ik het in loondienst zou doen (dus wel zelf belastingaftrek dien te regelen, maar niks met BTW te maken heb) kan ik dan nog op mijn aangifteformulier v/d belasting bepaalde zaken aftrekken, of kan dat alleen als je als zelfstandige werkt?

Zoals ik dus al schreef, er is geen loondienst. Bij 1 bedrijf kan het wel, dat gaat als je daar maandelijks boven de 500 euro zit, maar dan ben je wel verplicht om iedere maand boven dat bedrag te blijven. Maar als je dat echt wil weten moet je contact opnemen met dat bedrijf.

(volgende vragen en antwoorden volgen zo)
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:35:10 #260
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33657478
Gefeliciteerd met de lekkerste tieten van december Kleintje!!!!!!!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33657488
* Met hoeveel percentage belastingaftrek dien ik op voorhand rekening te houden? (dan kan ik dat alvast steeds apart zetten elke maand)

Je haalt hier dingen door elkaar. Belastingaftrek is wat je mag aftrekken van de belasting. Ik denk dat je loonbelasting bedoelt. En het antwoord op die vraag… werkelijk geen idee. Om even niet lullig te zijn, ik ben camgirl, geen accountant of belastingdeskundige.
Ik hou rekening met 45%. De 17% BTW hou ik al apart. En over het geld wat ik dan over hou gaan eerst de kosten af die ik nodig heb om dit werk te doen. Wat dan overblijft, daar moet ik loonbelasting over betalen. Als je niet als zelfstandige werkt dan heb je die 17% dus niet en ook de aftrek verder niet.

* Ik begin met 1 camsite. Is dat voldoende om van te leven? Of raad je me er direct meerdere aan? Via welke sites cam je zelf? En weet je misschien welke sites momenteel goed in de markt liggen qua bezoekersfrequentie en goede kwaliteit?

Ook zo’n leuke vraag. Ik ken jouw situatie niet. Hoeveel geef je uit, hoeveel verwacht je te verdienen? Wat heb je minimaal nodig? Vergeet niet dat er dagen zijn dat je echt niet kan/wil cammen. Vergeet niet dat jij heel veel zin in cammen kan hebben en dat er dan best wel eens geen klanten voor jou kunnen zijn.
Ik ben begonnen op 1 site, en er kwamen er steeds meer bij. Sommige mensen cammen nog steeds het liefst maar op 1 site omdat ze dan iedereen meer aandacht kunnen geven. Ze hebben dan minder bezoekers, maar de bezoekers die ze hebben blijven langer doordat ze meer persoonlijke aandacht krijgen.

Welke sites? Ik ga de sites hier niet noemen, dat is p0rn spam, dat mag niet. En welke sites goed zijn? Ook zo moeilijk te zeggen. Iedere site heeft zijn eigen uitstraling. En dat trekt ook weer zijn eigen mannelijk publiek. En ik weet niet wat voor mannen jij aantrekt.
Proberen… gewoon proberen en dan kom je erachter.

(wordt vervolgd)
pi_33657541
Thanks Sanger!!!!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:39:31 #263
65960 sanger
pi_33657639
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef Kleintje het volgende:
Thanks Sanger!!!!
Kun je eigenlijk ook zien wie er allemaal op jou gestemd hebben? En hoe vaak?
pi_33657698
* Ik woon als Nederlandse sinds een aantal jaren in België. Kan ik dan gewoon via bv. Pictorama bv in Haarlem gaan werken of kan ik dan beter enkel van dat soort bedrijven in België nemen? Ik bedoel het puur om niet met de belastingen in problemen te komen. Zien ze dat dan bij de belasting in België als buitenlandse inkomsten of worden die inkomsten via een andere vestiging van Pictorama in België verkregen, omdat ik vanuit huis in België werk?

2 woorden: boekhouder, belastingdeskundige
Werkelijk geen idee

* Ik snap het ook niet zo goed wat betreft de upload. Waar kan ik zien wat mijn uploadsnelheid is en wanneer is ’ie goed? Ik wil beginnen met 1 site en dan nadien 3 of zo.

Opvragen bij je provider. Ik kan niet zien wat je abonnementsvorm is.
En daarbij, 1 mb upload bij de een of de ander kan een verschil zijn. Soms zeggen ze iets toe maar krijg je het echt niet.
Wanneer is ie goed? Als mensen niet klagen over je beeld. Bij jou is ie super, want jij ziet hem direct, maar bij hun loopt het via de servers. En als 1 iemand slecht beeld heeft, kan het ook aan zijn downloadsnelheid liggen.
Dus vraag iemand met een gemiddelde downloadsnelheid om eens bij je te kijken.
Als je een te lage upload hebt (of hij een te lage downloadsnelheid) dan krijg je blokkerig beeld. Of schokkerig en geen streaming.
Dus… dat kost je klanten.
Hoe meer sites, hoe meer je beeld naar verschillende servers wordt gestuurd, des te slechter je beeldkwaliteit.
pi_33657738
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Kun je eigenlijk ook zien wie er allemaal op jou gestemd hebben? En hoe vaak?
Nope... ik heb geen idee....
Dus ik bedank gewoon al mijn anonieme fans
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:43:46 #266
65960 sanger
pi_33657785
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Nope... ik heb geen idee....
Dus ik bedank gewoon al mijn anonieme fans
Zo anoniem zijn ze (hier) nou ook niet weer, toch?
pi_33657837
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 04:24 schreef luciano het volgende:
Ok , je weet wat ik heb gezegd ....... ik heb me werkelijk wezenloos gestemd ELKE dag , grrrrrrrr
Jij elke keer de 10 , en die andere allemaal steeds een 1 ( hoewel ik moet toegeven dat sommige filmpjes me beter bevielen dan die van jou hoor , ze waren wat gewaagder , dus denk daaraan bij je volgende filmpje ) . Het is dan wel een tietenwedstrijd , maar het feit dat er wat meer in de strijd werd gegooid kostte je toch bijna de overwinning .

Dus kom maar op met die gratis 15 camminuten die ik heb geeist !
Weet je, ik heb het filmpje voor de leuk opgenomen, niet eens met de bedoeling om spannend te zijn of te winnen.

Ik vond sommige filmpjes wel gewaagder, maar als je mij gewaagd wil zien, dan moet je komen cammen. Je mag officieel niets tonen. Geen billen, geen poes.... het moeten tieten zijn. En ik zat met 1 dillema... zo'n filmpje kan je verdomd makkelijk van internet plukken. Dat kan jaren over internet zwerven. Dus ik wilde er ook niet teveel in laten zien. Als men meer wil zien... dat kan... maar dan wil ik er wel op verdienen en niet een verplichte vakantie, maar gewoon geld waarmee ik brood op de plank krijg.
pi_33658369
* Hoe schrijf je je in voor diverse sites? Ik bedoel, werk je dan met 6 of 7 contracten tegelijk of zo via verschillende firma’s? Ik heb namelijk gezien dat bv. je inschrijven als webcamgirl via Pictorama via verschillende webadressen mogelijk is. Snap je wat ik bedoel?

Inderdaad, meerdere contracten en contracten van verschillende firma’s. Ik weet mijn god niet via welke sites ik allemaal te zien ben. Als ik cam bij bedrijf X, dan kan het best zijn dat hun de beelden ook versturen via website a, b, c en z. Ik log me dus per camsessie bij meerdere bedrijven in.
pi_33658452
* Raad je me ook aan om bv. sms-diensten via zo’n site te doen of levert dat te weinig op?

Dat zit gewoon standaard bij de meeste sites. Dat levert weinig op, zo af en toe krijg je wat. Ik had mijn eigen nummer en sms code, maar doordat je bij bijna geen enkele camsessie meer reclame mag maken voor eigen sites, etc. wordt dat steeds lastiger. Dus ik ben ermee gestopt. Ik krijg nu nog maar 20 sms’jes per maand en dat is gewoon tussendoor.
pi_33658518
* Als zelfstandige, heb je dan ook hun contract uitgeprint en ondertekend teruggestuurd naar het bedrijf of werkt dat dan zonder zo'n contract wat je per e-mail krijgt na aanmelding?

Ik heb ook gewoon zo’n contract. Is voor mijn eigen firma niet nodig, maar voor hun wel. Daarom kan je dit werk bijna niet zwart doen. Hun dragen belasting af over de door jou gemaakte minuten. Dus de belastingdienst kan bij hun inzien wie er cammen. Dus indien je verdiensten hoog zijn kloppen ze echt wel bij je aan dat ze geld willen.
pi_33658654
* Hoe geef je bij zo'n bedrijf aan dat je als zelfstandige wilt werken?

Dan heb je een BTW nummer, een inschrijving van de kamer van koophandel en dat stuur je mee met je contract. Hoe dat in België zit???? Geen idee. Raadpleeg de kvk of een accountant

* Had je in het begin niet veel schrik als zelfstandige, omdat er zoveel bij komt kijken?

Er komt bijna net zoveel bij kijken als bij een niet zelfstandige. Voordeel van zelfstandige is dat je onkosten kan aftrekken. Dus in principe betaal ik minder BTW en loonbelasting.
Je moet jezelf gewoon goed laten voorlichten.

* Je moet als zelfstandige toch precies weten wat je aan het doen bent, lijkt mij. Je zegt 45% looninhouding en 19% BTW en dan nog eerst de kosten eraf. Over die kosten, hoe bereken je die kosten dan?

Een stukje aftrek voor je stroom, aftrek voor je pc, aftrek van je batterijen en nieuwe speeltjes, aftrek van je lingerie, aftrek van je internetverbinding.
Dus alle bonnen bewaren. Als je hier geen verstand van hebt, dan kan je beter een accountant inhuren, die verdient eigenlijk alleen maar geld voor je terug!
pi_33658724
* Heb je zelf hulp gehad van iemand om niet in problemen te komen met werken als zelfstandige?

Ja, ik heb me laten informeren door de kvk en door een accountant.
Belangrijke weetjes: site nooit op je eigen naam zetten. Via een whois komen ze anders achter je adres en echte naam, dat wil je vast niet
En als je niet wil dat je buitenwereld weet wat je doet, kvk register is vrij opvraagbaar, dus inschrijven als een andere bedrijfstak dan erotische business.

Dit waren de vragen even.... ik spit even mijn andere mails door, dan kom ik op de overige vragen....
pi_33664435
*zucht*
Nog 1 keer.
Ik wil gerust helpen... krijg echt heel veel vragen via mail en msn.
Maar... IK BEN GEEN BOEKHOUDER OF BELASTINGADVISEUR!

Ik kan je alleen vertellen wat mij is verteld en hoe ik het met mijn boekhouder doe.
Maar... we zitten niet allemaal in dezelfde situatie.

Dus wil je weten wat jij moet doen.... ga dan langs de kamer van koophandel, ga daar praten met een adviseur. En dan ook nog langs een accountant.
Gewoon open zijn over de tak waar je in gaat werken, hun zijn ook gewoon ondernemers. Je gaat daar een hoop geld binnenbrengen, dus ze zullen je echt niet uitlachen!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:34:12 #274
3767 Herald
Come get some
pi_33671516
vanavond op Sbs6 om 21:50 bij Ton gaat het ook over webcammen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:34:03 #275
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33737653
quote:
[b] Dus in principe betaal ik minder BTW en loonbelasting.
Je moet jezelf gewoon goed laten voorlichten.

* Je moet als zelfstandige toch precies weten wat je aan het doen bent, lijkt mij. Je zegt 45% looninhouding en 19% BTW en dan nog eerst de kosten eraf. Over die kosten, hoe bereken je die kosten dan?
je bedoelt inkomstenbelasting. als je onderworpen bent aan de omzetbelasting ben je ondernemer, dus niet in loondienst, anders spoort je accountant niet kleintje maar goed. keep doing de goog work girlie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')