Nou, je leest het dus. Vorige week heb ik een nieuwe bankpas aangevraagd. Heb ik ook nadrukkelijk alleen om een bankpas gevraagd en vervolgens sturen ze me eerst een nieuwe pincode. Een andere pincode dus, wat dus betekent dat ik deze pincode die ik al meer dan 10 jaar heb straks niet meer kan gebruiken. Tevens is het zo dat ik thuis moet zijn als ze m'n pasje brengen.
Nu ben ik dus langs de Rabo gegaan, zegt dat vrouwtje: ja, daar kunnen we niks meer aan doen, had je wat duidelijker moeten zijn.
Goed, ik zei dat ze dat niet kon maken en zei dat ik dan wel weer een nieuwe aan ging vragen waar ik m'n eigen pincode bij zou aanvragen. (dat is mogelijk)
Toen zei mevrouw opeens dat ze dan misschien weleens opeens geld zouden kunnen gaan vragen.
Vervolgens gaf ik aan dat het hun schuld was etc en toen zei ik dat anders mn huidige pas wel houd, waar weliswaar een scheur in zit waardoor ik Raboreader/chipknip niet meer kan gebruiken maar wel kan pinnen.
Ging dat dametje verhalen ophouden dat dat gevaarlijk was en eigenlijk niet mocht.
Nu is mijn vraag dus: hoe sta ik in mijn recht, kan ik een nieuwe pas eisen met een m'n huidige pincode?