abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 12:24:37 #1
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32693312
Nou, je leest het dus. Vorige week heb ik een nieuwe bankpas aangevraagd. Heb ik ook nadrukkelijk alleen om een bankpas gevraagd en vervolgens sturen ze me eerst een nieuwe pincode. Een andere pincode dus, wat dus betekent dat ik deze pincode die ik al meer dan 10 jaar heb straks niet meer kan gebruiken. Tevens is het zo dat ik thuis moet zijn als ze m'n pasje brengen.

Nu ben ik dus langs de Rabo gegaan, zegt dat vrouwtje: ja, daar kunnen we niks meer aan doen, had je wat duidelijker moeten zijn.
Goed, ik zei dat ze dat niet kon maken en zei dat ik dan wel weer een nieuwe aan ging vragen waar ik m'n eigen pincode bij zou aanvragen. (dat is mogelijk)
Toen zei mevrouw opeens dat ze dan misschien weleens opeens geld zouden kunnen gaan vragen.
Vervolgens gaf ik aan dat het hun schuld was etc en toen zei ik dat anders mn huidige pas wel houd, waar weliswaar een scheur in zit waardoor ik Raboreader/chipknip niet meer kan gebruiken maar wel kan pinnen.
Ging dat dametje verhalen ophouden dat dat gevaarlijk was en eigenlijk niet mocht.

Nu is mijn vraag dus: hoe sta ik in mijn recht, kan ik een nieuwe pas eisen met een m'n huidige pincode?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_32696034
Had je maar beter met je pas moeten omgaan ! Hoe kun je nou een scheur in je pas krijgen !
pi_32696062
hmm, ben ik niet gewend van de rabo, ik heb ook al een jaar of 13 dezelfde pincode, en elke keer als ik een nieuw pasje vroeg dan bleef mijn pincode behouden....
pi_32696087
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:19 schreef Breukink het volgende:
Had je maar beter met je pas moeten omgaan ! Hoe kun je nou een scheur in je pas krijgen !
ik heb op dit moment ook een scheur in mijn pas, kan gebeuren als je veel koopt

nee even serieus, ik wacht dit topic even af om erachter te komen dat ik zeker wel mijn pincode behoud.... je weet nooit met die banken tegenwoordig blijkt wel...
pi_32696920
Naar de ABN gaan bankieren daar kan je zelf je pincode bepalen.
pi_32704666
vorige week via paskamer.postbank.nl een nieuwe pas met eigen afbeelding besteld, krijg ik een normale pas binnen per post en een brief dat ik een nieuwe pas met nieuwe pincode af kan halen op het postkantoor morgen maar eens kijken wat dat allemaal is
daaaaaaaaaaaaaaag
  donderdag 1 december 2005 @ 00:37:57 #7
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32715675
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:20 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hmm, ben ik niet gewend van de rabo, ik heb ook al een jaar of 13 dezelfde pincode, en elke keer als ik een nieuw pasje vroeg dan bleef mijn pincode behouden....
Ik ook niet, al vaker gehad en altijd netjes alleen nieuwe pas gekregen en nu opeens dit. En dan ook nog 's zo'n bitchy wijf. Ben er ook vrij boos om geworden kan je begrijpen.

Overigens, hoe die kapot gaat? Ach, je hebt 'm eens in je achterzak zitten en gaat zitten, of gaat er gewoon wat te hardhandig mee om.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')