Argh !! Ik word gek!!

Het lukt me maar steeds niet! De Brulee blijft "soep" en ik heb geen flauw idee wat ik verkeerd doe.
Wat ik gedaan heb;
25 dl Melk
25 dl Room
65 gram suiker
1 vanille stokje (merg + stokje zelf)
4 eierdooiers
Als eerst de melk, room en vanille stokje + merg in een pan en warm laten worden (niet dat het gaat koken)
In een schaal de eierdooiers met suiker roeren (zachtjes spatelen zodat er geen zuurstof bij komt). Dan een klein beetje het melk etc mengels bijvoegen, totdat het "went" en daarna de rest. Ik had een paar luchtbelletjes en die heb ik met de gasbrander verwijderd (1sec).
Dan het mengsel voorzichtig in schaaltjes (had kersen erin gedaan voor de smaak) gieten en in ovenschaal doen met water (helaas vergeten kokend te maken). Oven voorverwarmen (200 graden) en 35 minuten erin.
Daarna op kamertemperatuur laten rusen en in de koelkast gedaan 2.5 uur) Suiker erover gedaan (was nog steeds niet dik) en paar druppels grand marnier en dan de vlam erin.
resultaat: het was alsof je soep op zat te slurken.
Poging 2: Zelfde als boven (ik had nog mengsel over), maar nu geen kersen erin gedaan en dit keer wel met kokend water. Oven op 190 graden / 35 minuten erin gedaan. Weer stolt het niet. Temperatuur opgekrikt naar 125 graden.
Ik heb het om 18.15 uur erin gezet en nu net 5 minuten geleden eruit gehaald. dus 2.5 uur in de oven gezeten!!
Resultaat: SOEP!! snap er echt niets van. Ik had ene filmpje gezien van gordon Ramsay en daar was het dik (kon je zo het schaaltje onderste boven zetten en bleef erin zitten)
Ik doe het dadelijk maar in de koelkast wie weet wordt het dan stijf na een nachtje..
Maar wie weet raad..?