Ik heb heulegaar niet gebedeld...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, leuk is dat voor je man
de verrassing
je hebt er om gebedeld, gewoon.
dan was dat je straf
Zoals ik al schreef... Vrouwen zijn verschrikkelijke wezens wat dat betreft....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef JooB het volgende:
Zo leuk, kadootjes kopen voor vrouwen. Denk je: 'ik koop een leuk boek' kom je thuis "Die heb ik volgens mij al gelezen..." argh!
Joost is behoorlijk ijdel.... En toch ziet ie er de helft van de tijd niet uitquote:
Zal de ijs koningin nu echt verder gaan ontdooien of zal het een tijdelijk warmtefront zijn geweestquote:
ik had een vriendinnetje ooit, die dat dus konstant deedquote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef JooB het volgende:
Zo leuk, kadootjes kopen voor vrouwen. Denk je: 'ik koop een leuk boek' kom je thuis "Die heb ik volgens mij al gelezen..." argh!
Maar flugeltje is zich er tenminste van bewust dat ze het zo heeft gedaan en zal het nooit meer doen ... toch ?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had een vriendinnetje ooit, die dat dus konstant deed
"oh heb ik al" "oh ik wilde eigenlijk een ander model/kleur/merk"
bij iedereen, ook haar eigen vriend, die dan echt moeite gedaan had, en weer zo'n reactie kreeg
heel fijn!!
coupe 220 (Volt)quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
en het resultaat. volgens mij vindt niemand het mooi, maar joost wil het zo.
Ik kijk wel uit... Dan krijg ik nooit meer iets....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar flugeltje is zich er tenminste van bewust dat ze het zo heeft gedaan en zal het nooit meer doen ... toch ?![]()
![]()
Eigenlijk heeft Rob dat screammasker helemaal niet nodig.quote:
onderschrift: Rise Lord Vader...quote:
Roel is gewoon de nieuwe Andries in het huis. Die blijft over met nog 1 ander, wordt tweede en krijgt ook een mooi enveloppie. Kan ie een wietplantage beginnen op zijn krakerspand en lekker de slinkse antifa-idioot gaan uithangen. Je weet wel palestina-sjaaltje om de nek, bordje omhoog en ondertussen grienend waarom Diedoos hem nou toch heeft verlaten na BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef regenworm het volgende:
Dat idee heb ik ook dat roel wordt voorgetrokken en ik erger me groen en geel er aan.
Verder hoop ik op een exit van Roel of Dido dat kan de verhoudingen goed veranderen.
Talpa moet een eerlijke beeld geven wat er in het huis gebeurd, en vooral geen draaiboek gebruiken.
Ja precies. Ach ze zullen Joost of Rob wel laten winnen (Rob wordt ook enorm voorgetrokken) en Roel lekker met de centjes naar huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
en niet alleen heeft hij het Dido vertelt, ze mocht het ook nog aan m teruggeven...
waar Lieske minder heeft gezegd en zwaar gestraft is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |