ik kan het wel een beetje begrijpen hoor. (het jaloerse gedrag bedoel ik dan) Het is al het zoveelste "speciale"voor dido en Roel. het zal wel voor de kijkcijfers zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteerd aan het jalourse gedrag van Ingrid en Lieske?
Ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteerd aan het jalourse gedrag van Ingrid en Lieske?
O ja?quote:
goeiemorgenquote:
ik denk hetquote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
hoi doka!! wat een beleefdheden weer!quote:
Nee... Ze vergeten dat ze in een televisieprogramma zitten. En programmamakers doen alles voor de kijkcijfers (en dus indirect reclame inkomsten)... Logisch!quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Vergeet het maar! Hummie vind het veel te leuk voor de kijkcijfers om een (lastig) stelletje in het huis te hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik denk het
ik irriteer me al weeeeeeeeeeeken aan dat kleffe nare stel Dildo en Roel
wordt tijd dat één van die 2 donderdag het huis gaat verlaten en vooral Roel en Dildo eens goed confronteren met beelden uit het verleden
wat een kakmadam... en wat een softie Roel... hij is niet meer cool!
heeft Roel BB soms gedreigd met e.e.a. als hij zijn zin niet krijgt?
ik kan het nioet begrijpen dat er reeds minder gestoorde bewoners het veld hebben moeten ruimen om dit tweetal in huis te houden...
Lieske maakte terecht de opmerking over nieuwe Tanja-gebeuren!!
Chantalleke you're missed!!!
en het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten. want die irritatie over voorkeur gaat ook heus nog wel ontploffen. leuke tv waar je bijzit. en het enige wat ze hebben hoeven doen is Dido een heel klein beetje voeren met info... en Roel zijn zin geven die (hoe voorspelbaar) het weer goed wil makenquote:Op woensdag 30 november 2005 09:21 schreef doka het volgende:
[..]
Vergeet het maar! Hummie vind het veel te leuk voor de kijkcijfers om een (lastig) stelletje in het huis te hebben.
Niet dat ik haar vreselijk mis, maar is ze al gesignaleerd hier op het forum (net als Menno) ?quote:
Het is een jaloers gedrag ten over BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
Dan zou BB eens moeten laten zien waar ze hem allemaal een oor mee aangenaaid hebben. Dan piepen ze wel anders in dat huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een jaloers gedrag ten over BB.
Niet tegen Roel en Dido.
En ik vind dat ze gelijk hebben het tanja syndroom waaid weer rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |