nou ik heb Dido toch echt wel naakt zien douchen, hoor, ook zonder broekje.quote:
gisteren met zijn 4e tegelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ik heb Dido toch echt wel naakt zien douchen, hoor, ook zonder broekje.
stond ooit op een scheurkalender van Van Kooten en de Bie:quote:
quote:"ze kan zo goed pasgeneukt kijken"
Ik zit niet 24/7 naar de streams te kijken je zal wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ik heb Dido toch echt wel naakt zien douchen, hoor, ook zonder broekje.
ik ook niet, ik heb ze niet zo vaak aanstaan, maarals ze aanstaan dank kijk ik naar alle mensen in dat huis en niet enkel naar die kleuterquote:Op woensdag 30 november 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit niet 24/7 naar de streams te kijken je zal wel gelijk hebben.
Er gebeurt weer helemaal niks in het vakantiehuisje.
Ik lunch achter de pc. Ik laat mijn vrouw de broodjes smeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot vanavond
Ik ben er helemaal klaar mee?
Kan het niet meer opbrengen om naar die verschrikkelijke saaie streams te kijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik lunch achter de pc. Ik laat mijn vrouw de broodjes smeren.![]()
Heb ik wat gemist? Is er weer iemand bevallen?quote:
Het zal er aan liggen wat er wordt uitgezonden, en in welke context. En natuurlijk hoe de kijkers een en ander opvatten.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan het niet meer opbrengen om naar die verschrikkelijke saaie streams te kijken.
Dus stop ik er even mee, mocht donderdag lieske vertrekken dan ben ik helemaal weg.
Die ziet alleen maar Lieske... Volgens hem zit Lieske daar alleen in huis....quote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Gert het volgende:
Scanman daarentegen, heeft een verstandige, eerlijke, vlotte en grappige Lieske gezien, als ik zijn propaganda samenvatting op de blog lees.
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan het niet meer opbrengen om naar die verschrikkelijke saaie streams te kijken.
Dus stop ik er even mee, mocht donderdag lieske vertrekken dan ben ik helemaal weg.
Ben even terug,quote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal er aan liggen wat er wordt uitgezonden, en in welke context. En natuurlijk hoe de kijkers een en ander opvatten.
Zo heb ik gisteravond een zeurderig, rancuneus, jaloers en kinderachtig pubertje gezien.
Scanman daarentegen, heeft een verstandige, eerlijke, vlotte en grappige Lieske gezien, als ik zijn propaganda samenvatting op de blog lees.
Nee dat niet hij verdedigd alleen zijn favoriet, en daar mag je best iets meer respect voor tonen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die ziet alleen maar Lieske... Volgens hem zit Lieske daar alleen in huis....![]()
tot ziens danquote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |