Ben even terug,quote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal er aan liggen wat er wordt uitgezonden, en in welke context. En natuurlijk hoe de kijkers een en ander opvatten.
Zo heb ik gisteravond een zeurderig, rancuneus, jaloers en kinderachtig pubertje gezien.
Scanman daarentegen, heeft een verstandige, eerlijke, vlotte en grappige Lieske gezien, als ik zijn propaganda samenvatting op de blog lees.
Nee dat niet hij verdedigd alleen zijn favoriet, en daar mag je best iets meer respect voor tonen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die ziet alleen maar Lieske... Volgens hem zit Lieske daar alleen in huis....![]()
tot ziens danquote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan het niet meer opbrengen om naar die verschrikkelijke saaie streams te kijken.
Dus stop ik er even mee, mocht donderdag lieske vertrekken dan ben ik helemaal weg.
Verdedigen is oke, maar overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee dat niet hij verdedigd alleen zijn favoriet, en daar mag je best iets meer respect voor tonen.
respect, omgquote:Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee dat niet hij verdedigd alleen zijn favoriet, en daar mag je best iets meer respect voor tonen.
Deze huisgasten zorgen er in ieder geval voor dat je snel in slaap zult vallen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:18 schreef Anitra het volgende:
Ik heb weinig gemist dus de afgelopen week?
De gewone uitzendingen is ook alles wat er gebeurt is dus?
Vanaf morgen gooi ik de streams weer aan, bed staat vlakbij mijn pc
Haar uiterlijk enzo?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:25 schreef Manu82 het volgende:
Welke twijfels heeft Ingrid dan?
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik zet de stream aan... en zie gelijk dit
[afbeelding]
The sixth sensequote:Op woensdag 30 november 2005 14:35 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi
Jij hebt blijkbaar een speciaal zintuig
IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEEquote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn weer wat lichte irritaties tussen Dido + Roel
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn weer wat lichte irritaties tussen Dido + Roel
Nou. Lieske op haar mooist. Gaat ze de koeien melken of zo? Meteen weer duidelijk waarom ze Lompelieske genoemd werd.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik zet de stream aan... en zie gelijk dit
[afbeelding]
gert,quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou. Lieske op haar mooist. Gaat ze de koeien melken of zo? Meteen weer duidelijk waarom ze Lompelieske genoemd werd.
Zoals hierboven al aangegeven: ze dient vaak als stoorzender met haar stompzinnige onnozele opmerkingen, en haalt daarmee alle vaart en niveau, voor zover die aanwezig waren, uit een gesprek..
Ik ben die kleinzieligheid en kinderachtigheid van Lieske beu. En dat is echt sinds ze door Chantal onderhanden is genomen. Daarvoor leek ze nog wel een aardig meisje en deed ze niet zo vaak mee aan kwaadaardig geroddel, maar het lijkt wel alsof Chantal alle slechte eigenschappen die mensen nu eenmaal hebben, bij Lieske heeft geactiveerd en aangewakkerd.
Misschien moet ze er maar uit, donderdag. Heb liever nog dat Naatje oprot, maar die is helaas niet genomineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |