Ik ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 12:29 schreef Snaptnix het volgende:
Ik durf er niet eens meer op te hopen.
lijkt mij prachtig hij is veel te dominant aanwezig.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat....(stilte voor de dramatiek)...Rob eruit gaat.
Lieske doucht naakt. Haar kut is dus frisquote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef Day het volgende:
Wat ik me nou al weken afvraag; ik zie die meiden (bijna) allemaal met bikinibroekjes douchen. Wassen ze hun kut dan niet?
Ik vind Dido en Roel veels te dominant aanwezig. Het draait echt alleen maar om hun!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij prachtig hij is veel te dominant aanwezig.
Er verdwijnt wel eens hand in de broek, nee niet die van Roel..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef Day het volgende:
Wat ik me nou al weken afvraag; ik zie die meiden (bijna) allemaal met bikinibroekjes douchen. Wassen ze hun kut dan niet?
Day, dat is nou een woord waarvan ik nooit achter jou gezocht zou hebben dat je het zou gebruiken...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:31 schreef Day het volgende:
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn. En ik heb haar geen poging zien doen om d'r kut te wassen. Zal lekker ruiken daar!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske doucht naakt. Haar kut is dus fris(en wat de anderen betreft: yuck...)
Huh? Hoezo dat dan? Zo heet het toch? Of moet ik vagina zeggen of doosquote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Day, dat is nou een woord waarvan ik nooit achter jou gezocht zou hebben dat je het zou gebruiken...
Lieske is een ander verhaal die is niet preuts.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske doucht naakt. Haar kut is dus fris(en wat de anderen betreft: yuck...)
De andere dames wel dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is een ander verhaal die is niet preuts.
Maar met zo'n lichaam hoef je nergens voor te schamen.
Voor dido in bed kroep is het doosje grondig gereinigd.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn. En ik heb haar geen poging zien doen om d'r kut te wassen. Zal lekker ruiken daar!
Nee dat hoeft niet, maar ik vond het gewoon grappig staan zo uit jouw toetsenbord...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:36 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dat dan? Zo heet het toch? Of moet ik vagina zeggen of doos?
Hallo!!!! Als ze klaargekomen is, komen er wel degelijk sappen vrij, hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor dido in bed kroep is het doosje grondig gereinigd.
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn. En ik heb haar geen poging zien doen om d'r kut te wassen. Zal lekker ruiken daar!
Oh bedoelde je dat nee de sappen zijn opgedroogd.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo!!!! Als ze klaargekomen is, komen er wel degelijk sappen vrij, hoor.
En die ruiken na een paar uur echt niet fris!![]()
Neem je ook iets leuks voor mij mee.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer vantussen, ga ff kijken hoever ik met m'n salaris kom in de stad...
Laat dat "schijnt" maar weg trouwens. Op de Talpa-site: Dido schaamt zichquote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn.
Hey Gertjequote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is Joost geen homo maar een transseksueel die nog geen hormonen/operaties heeft gehad
Mja er is verder niets mis mee maar het lijkt me toch dat die jongen ook wel eens in de spiegel kijkt en denkt.... hee, ik ben verkleed als vrouw/draag een sporthuppelpakje/ik wil roel of menno in zijn reet pakken, misschien ben ik wel homo?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb geen idee...( and frankly, i don't care.) Misschien weet hij het zelf nog niet, misschien wel. Ken jongens die zich nooit in vrouwenkleren hijzen en wel degelijk homo zijn. Ken ook mannen die zich graag verkleden (toneel etc) ook als vrouw en die practiserend hetro zijn.
hij heeft wel een flamboyant en open karakter.![]()
Ik merk het!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Gertje![]()
Ja sorry hoor, er gebeurt zo veel in dat huis (not), dat ik nu gewoon op alles let!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |