Lieske is veel leuker dan die twee, dus ik zal me niet vervelenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
en jij werd gek van dido en roel als zij er dus niet waren was er helemaal niets te beleven![]()
ik heb geen idee...( and frankly, i don't care.) Misschien weet hij het zelf nog niet, misschien wel. Ken jongens die zich nooit in vrouwenkleren hijzen en wel degelijk homo zijn. Ken ook mannen die zich graag verkleden (toneel etc) ook als vrouw en die practiserend hetro zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?
Ik denk dus dat ie het ZELF gewoon nog niet weet.
Zoals die over mannen praat ook: "ja mooi gespierd dit" en "oh mooie stoere jongen zus...."
Dat zeg je als "normale" kerel niet.
Ik hou het gewoon op homoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is Joost geen homo maar een transseksueel die nog geen hormonen/operaties heeft gehad
wie zit er nu op 2 weken onzinnigheid tussen ingrid en lieske te wachten dan hoor je alleen nog. blablabla en ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is veel leuker dan die twee, dus ik zal me niet vervelen
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe zit dat eigenlijk? ze moeten toch allang aangekleed zijn.....
ik zie nog een hele hoop badjassen...
bedoel ik!!quote:
Daar zit niks meer in, van de week naaide Lieske het gat in de knuffel dicht.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost ga geld zoeken!(Tip: de knuffel van Dido)
Jij niet maar ik wel smaken verschillen.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
wie zit er nu op 2 weken onzinnigheid tussen ingrid en lieske te wachten dan hoor je alleen nog. blablabla en ja je hebt gelijk.
Lieske draagt pyjama, plus dat eeuwige vest, noem ik ook niet aangekleed eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bedoel ik!!![]()
alleen Lieske en Joost zijn aangekleed...
wie niet dan? alleen nathalie nog niet volgens mij en joostquote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het maar steeds over geld krijgen van BB. Heeft al iemand gemeld dat het wat oneerlijk is dat niet iedereen die kans heeft gekregen?
gelukkig wel anders hadden we hier niets te bespreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jij niet maar ik wel smaken verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |