abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 november 2005 @ 03:08:40 #1
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32688492
RIJSWIJK - De Duitse doorlopende versie van Big Brother die tot een nader te bepalen tijd zou duren, stopt op 26 februari. Dat heeft een woordvoerder van Endemol dinsdag laten weten.


Big Brother is op 26 februari twee jaar onafgebroken op de Duitse televisie te zien geweest. De thans lopende serie volgde direct op de traditionele Big Brother-editie van vorig jaar. De Duitse Big Brother is in het Guiness Book of Records opgenomen als langst lopende ononderbroken televisie-uitzending.

Volgens Duitse media is de stekker uit Big Brother getrokken, omdat de kijkcijfers tegenvielen. De Nederlandse woordvoerder van Endemol kon dat niet bevestigen.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32688649
Ik weet uiteraard niet hoe de Duits BB was...... maar 2 jaar tegen Dido en Roel aankijken.........
Is meer iets voor lang gestraften
  woensdag 30 november 2005 @ 10:29:45 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32690907
Huh, en hoe werkte dat dan? Was er steeds nieuwe aanvoer als er mensen moesten vertrekken? En wint er dan wel iemand?

Iemand hier die het in DLD gevolgd heeft en het principe uit kan leggen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32691025
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Huh, en hoe werkte dat dan? Was er steeds nieuwe aanvoer als er mensen moesten vertrekken? En wint er dan wel iemand?

Iemand hier die het in DLD gevolgd heeft en het principe uit kan leggen?
Mensen kunnen gedurende hun verblijf geld verdienen. En voor iedere bewoner die weggestemd wordt komt er een nieuwe in het huis. Momenteel zitten er nog twee personen (van de 15) in die er vanaf het begin al bij waren.

http://bigbrother.rtl2.de/
  woensdag 30 november 2005 @ 10:40:50 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32691133
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Mensen kunnen gedurende hun verblijf geld verdienen. En voor iedere bewoner die weggestemd wordt komt er een nieuwe in het huis. Momenteel zitten er nog twee personen (van de 15) in die er vanaf het begin al bij waren.

http://bigbrother.rtl2.de/
tnx...

Ik weet niet of dat hier in NL wel zou werken... Moet er niet aan denken dat je twee jaar lang aan het streamen bent... Het is nu al zo intensief...

Kwam laatst een vrouw op straat tegen die me op trieste toon vertelde dat ze m'n moeder was. Moest drie keer kijken voor ik haar herkende...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32691222
Ik had een berichtje voor de FP geschreven, maar die doet het kennelijk niet. Dan maar hier:
quote:
Duitse 'oneindige' Big Brother stopt

bronnen: ANP / Netzeitung e.a.

De Duitse televisiezender RTL2 stopt met de zesde Big Brother-reeks, welke bij de start nog als 'oneindig' werd aangekondigd. Aanstaande zondag zullen de laatste honderd dagen van de realityshow ingaan, waarna eind februari 2006 de deuren van Big Brother-Das Dorf zullen sluiten. Na een rustpauze van een half jaar wil de tv-zender in het najaar van 2006 met een 'normale' Big Brotherreeks terugkomen, die honderd dagen gaat duren.

De huidige serie volgde direct op de vijfde Duitse reeks, waarbij de bewoners een jaar in het realityhuis verbleven. De Duitse Big Brother is daarom al in het Guiness Book of Records opgenomen, als langstlopende ononderbroken televisie-uitzending ooit. De Duitse media melden dat de kijkcijfers van het programma tegenvielen, wat de reden is om de reeks te stoppen. Een Nederlandse woordvoerder van producent Endemol wilde dat echter niet bevestigen.

'Big Brother-Das Dorf' startte op 1 maart 2005. In de drie huizen in het dorp verblijven momenteel vijftien bewoners, waarvan twee vanaf de eerste dag. Bij de start liet eindredactrice Hummie van der Tonnekreek van de Nederlandse Big Brother weten de nieuwe variant geweldig te vinden. "Ik vind het idee dat dit bijna eindeloos doorgaat werkelijk fantastisch!", verklaarde Hummie.
  Moderator woensdag 30 november 2005 @ 11:21:21 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32691963
Wat flugeltje zegt: ik ben blij dat BB NL eindig is.
Al kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen in Duitsland zijn, die BB daar nu al twee jaar lang net zo intensief volgen als wij hier. Dat is gewoon niet op te brengen, als je nog iets van een leven daarnaast wilt leiden en ook eens een keer fris en uitgeslapen op je werk wilt komen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 12:08:21 #8
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32693012
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:21 schreef Gert het volgende:
Wat flugeltje zegt: ik ben blij dat BB NL eindig is.
Al kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen in Duitsland zijn, die BB daar nu al twee jaar lang net zo intensief volgen als wij hier. Dat is gewoon niet op te brengen, als je nog iets van een leven daarnaast wilt leiden en ook eens een keer fris en uitgeslapen op je werk wilt komen.
Werk wat is dat????
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 30 november 2005 @ 12:56:06 #9
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32693951
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:40 schreef flugeltje het volgende:


Kwam laatst een vrouw op straat tegen die me op trieste toon vertelde dat ze m'n moeder was. Moest drie keer kijken voor ik haar herkende...


Herkenbaar.. ik krijg telefoontjes en mails van mensen die beweren familie en vrienden te zijn
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 30 november 2005 @ 13:00:27 #10
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_32694053
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:56 schreef teamlead het volgende:

[..]



Herkenbaar.. ik krijg telefoontjes en mails van mensen die beweren familie en vrienden te zijn
Ik dan maar eens stoppen met je te mailen
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
  Moderator woensdag 30 november 2005 @ 13:04:52 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32694177
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:56 schreef teamlead het volgende:

[..]



Herkenbaar.. ik krijg telefoontjes en mails van mensen die beweren familie en vrienden te zijn
Jij beantwoordt nog steeds de telefoon? Bij mij is alles dichtgeplamuurd met voicemail /antwoordapparaat.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32694185
quote:
Op woensdag 30 november 2005 04:01 schreef Sjet het volgende:
Ik weet uiteraard niet hoe de Duits BB was...... maar 2 jaar tegen Dido en Roel aankijken.........
Is meer iets voor lang gestraften
Ach de eerste Big Brother scheiding was toch wel weer een primeur geweest dan...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 30 november 2005 @ 13:08:52 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32694277
Ik hoorde 't al van mijn duitse kameraden. Jammer hoor! Het idee van een oneindig doorlopend BB dorp is natuurlijk best surrealistisch ende gaef.

De streams kosten daar iets van eu1,50 per dag trouwens, dus het is meer voor de echte fanaten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 30 november 2005 @ 13:35:26 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32694981
ik vind drie maanden lang zat. ik zou dat echt niet twee jaar lang blijven volgen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32731476
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:35 schreef buzzer het volgende:
ik vind drie maanden lang zat. ik zou dat echt niet twee jaar lang blijven volgen.
Drie maanden vind ik ook zat. En op een gegeven moment wil je ook weleens nieuwe gezichten zien.
pi_32739677
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef soylent het volgende:
Ik hoorde 't al van mijn duitse kameraden. Jammer hoor! Het idee van een oneindig doorlopend BB dorp is natuurlijk best surrealistisch ende gaef.

De streams kosten daar iets van eu1,50 per dag trouwens, dus het is meer voor de echte fanaten.
Klopt niet. Ik volg het al 2 jaar maar niet meer zo intensiev als op het begin, omdat het veel te lang duurt en ben blij dat het eindigt in februari. Het vijfde deel vorig jaar had een live-straem en die koste 5 Euro per dag of 15 Euro per maand. En daarnaast kon je voor de zelfde bedragen wat ik eerder noemde op TV 24 uur per dag kijken bij Premiere de Duitse Canal+. Die zendt overigens nu nog BB uit en er is geen Stream meer.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 december 2005 @ 22:27:38 #17
862 Arcee
Look closer
pi_32740141
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef Kozzmic het volgende:
Momenteel zitten er nog twee personen (van de 15) in die er vanaf het begin al bij waren.
Wow, die zitten al 2 jaar zonder contact met de buitenwereld in dat huis?

8 maanden dus.
pi_32740229
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wow, die zitten al 2 jaar zonder contact met de buitenwereld in dat huis?
Nee, vorig jaar was een ander BB dat duurde 1Jaar en daarna zijn meteen er achtna met BB6 begonnen en nieuwe bewoners en GEEN bewoner zit er al 2 jaar in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')