BMP's van 3 MBquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef poehej het volgende:
ik had ff geen zin om ze iets kleiner te maken
hier de screentjes.
klikkerdeklik
Moet geregeld kunnen worden. Ik stem: voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:29 schreef Xtr3mE het volgende:
kunnen we hier geen verkiezing houden of zo ?
een bepaalde auto tunen en dan stemmen welke mooiste is of iets in die richting
poehej, maak d'r dan effe jpegjes van...quote:
Ik heb geen idee wat voor kleur het eigenlijk isquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Coool. Die auto lijkt wel van zilver
Waren inderdaad niet moeders mooiste. Dus heb de SL500 op dat gebied maar lekker standaard gelaten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Die SL500 beschikt echt over lelijke bodykits, toch Elmar?
hm door essent duurt het toch wat langer, dus morgen zal ik hem installerenquote:
Ik heb even gekeken, maar hij is echt zilverquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:09 schreef babba het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor kleur het eigenlijk is
De ene keer lijkt ie zilver, andere keer van goud en af en toe denk ik hij is groen
[afbeelding]
ie dan je i-net weer up en kan je je download afmaken ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
hm door essent duurt het toch wat langer, dus morgen zal ik hem installeren
Heel jammer dat je 'm hebt veranderd... Ik vond m erg mooi met donkerrode strepen over t midden en verder sticker vrij...quote:
quote:
nee geen download, maar andere dingen hadden ff voorrang en dat kwam o.a. door Essent...quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:07 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ie dan je i-net weer up en kan je je download afmaken ?![]()
Dit is niet de SLR hèquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Heel jammer dat je 'm hebt veranderd... Ik vond m erg mooi met donkerrode strepen over t midden en verder sticker vrij...
Zeker tofquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:15 schreef Jordy-B het volgende:
Dat bordeaux is toch wel tof...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |