och, ik heb zo'n ding wel eens IRL gezien op 't dak van een Civic (niet eens een CRXquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet!!! Een impreza spoiler en impreza luchthapper![]()
op een EVO
Zeg dan "dat ding" en niet "die dingen"quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:49 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Heb het over de soort spoiler dus een 'Impreza' spoiler of niet
het ging ook over 'die' dingen namelijk de spoiler en de luchthapperquote:Op woensdag 21 december 2005 09:31 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Zeg dan "dat ding" en niet "die dingen"
En ik maar denken dat jij de ik-geef-veel-complimenten-user-van-fok wasquote:Op woensdag 28 december 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Was het een verneuk-een-lambo poging?
Nee, ik ben heel striktquote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef babba het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de ik-geef-veel-complimenten-user-van-fok was
in het nederlands?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
beide lambo's
Nope doen ze nietquote:Op woensdag 28 december 2005 17:21 schreef johnneman het volgende:
[..]
in het nederlands?ik hoop niet dat de politie enzo ook nl praat haha
Van hoeveel jaar gelden? 5-7quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef thatsme het volgende:
jawel hoor, vragen staat vrij, alleen welke het precies is weet ik niet, een Nvidea 2, 64MB ofzo. Dus niet bepaald het topje van de ijsberg. NFS draait dan ook maar net.
Ik vroeg het me alleen maar af babba. Ik kraak hem niet af. Ik ben erg blij dat we een NFS'verslaafde' erbij hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:07 schreef babba het volgende:
Waarom kraken jullie nou iederéén af zeg, laat die jongen toch lekker spelen op 800x600. Hij wil zijn Neerlands trots laten zien en dan gaan jullie z'n pc afzeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |