Je kan het natuurlijk spelen, maar of het draait geen idee!quote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef Leatherneck het volgende:
Mooie bakken.
Vraagje: ik heb niet zo'n goede PC (512 MB RAM, P4 1,6 GHZ, Ge-Force 5600), maar zou ik dit spel daarop wel redelijk kunnen spelen? Ben namelijk wel benieuwd naar het spel.
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:26 schreef coolhva het volgende:
ja ga dik met je punto racen, stock....
Btw, vaderlands? Dat is rood wit blauw met oranje... niet oranje met een vlaggetje
[afbeelding]
Nederland oh Nederland jij bent mijn kampioeeeeeen!
Voor zover ik weet is dit ook de enige manier, maare nooit van alt+tab gehoordquote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef FCDB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ben dol op zwarte auto's en witte (of zwarte) OZ velgen... Zo gangster mogelijk...
Zal mn andere auto's (EVO, Mustang GT, GTO) straks posten...
(iemand trouwens een idee hoe je wat meer screenshots kan maken? ipv. alleen print screen en dan weer terug naar paint opslaan, spel opnieuw starten en opnieuw print screen enz....)
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef ElmarO het volgende:
Mijn Galloardo
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05483/Naamloos-1kopie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
volgens mij zet hij ze in mijn afbeeldingen neer als . tgaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:25 schreef FCDB het volgende:
Als je op F12 drukt doet ie wel iets... maar wat.. kan nergens screenshots terug vinden...
Zou kunnen dat het alt+tabben niet lukt (zoals ik dat heb bij andere spellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |