Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet? Icequeen???? Die van skip it en zo?????quote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Sjet![]()
Ze is net klaar met wat anders![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
Onze blonde stoot is ook weer wakker
[afbeelding]
dat zou ook goed kunnen inderdaad, misschien was het de eerste keer dat hij bij haar mocht vingerverfen, en dat ze zich daarom zo schaamtquote:Op woensdag 30 november 2005 00:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, dat geloof ik niet helemaal...
Ik denk eerder dat Roel voor handyman heeft gespeeld...
Nee dat had hij pas al gedaan , er moet nu wat meer gebeurt zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef Showtime het volgende:
[..]
dat zou ook goed kunnen inderdaad, misschien was het de eerste keer dat hij bij haar mocht vingerverfen, en dat ze zich daarom zo schaamt
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef mijn23 het volgende:
even de feiten op een rij: roel heeft dido klaar gevingerd,daar schaamt ze zich nu voor .in haar woorden : "als je me in zo'n toestand brengt dan maakt het me allemaal niet meer uit en wil ik alles met je doen" dido heeft roel niet afgetrokken en bood haar excuses daarvoor aan. roel zei : ik ga dadelijk wel even naar de wc
En donderdag gaat Roel weg ole olequote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef farceman het volgende:
ze zijn nu aan het overleggen dat ze het niet elek dag willen gaan doen maar sporadisch haha
\wat een watjes he,hij heeft haar gewoon alleen maar gevingerd want roel zei net: ik ga zo wel even naar de wc.waarop dido zei :flauw van me dat ik het bij jou niet afgemaakt heb. roel :maakt niet uitquote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef farceman het volgende:
ze zijn nu aan het overleggen dat ze het niet elek dag willen gaan doen maar sporadisch haha
Haha. Dat wordt een Kakraker.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef farceman het volgende:
Over 9 maanden is de kakker zwanger van een kraker....
We zullen ons gedragenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga naast flugelmannetje kruipen
Jullie vermaken jezelf wel hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |