Owh ja, en ik heb er ook een SEGA Megadrive emulator op draaiende gehad, dus je kunt er ook gewoon op gamen, de knoppenindeling is echt perfect hiervoorquote:Full Specifications
Tri-Band Operation
* GSM 900/1800/1900
* Automatic switching between bands
Size
* Weight:189 g
* Dimensions:142.5 cc, 128 x 69.5 x 19 mm
Display and User Interface
* High-resolution LCD display
* Large touch screen with pen input
* 640 x 320 -pixel display with 65,536 colors
* Partial mode display (640 x 48 pixels) for saving power
* Adjustable brightness and contrast
* Touch-screen, pen-based input with stylus and/or finger
* On-screen keyboard and virtual dial pad
Physical Keys
* Scroll key (up, down, left, right, select)
* Esc key
* Desk key
* Menu key
* Zoom key
* Switch key
* Call key
* End key
* Voice key
* Power key
Audio/Visual Media Features
* Camera: 1.23 Megapixel resolution 1280x960 with 2x digital zoom
* Video: QCIF in 17FPS format (fullscreen playback in 15FPS format); also playback and stream MPEG4, H.263, and Real Video 8
* Music: supports MP3, AAC, RealAudio 7 and 8, WAV, MIDI, and AMR file types. Keep your sounds organized with Nokia Audio Manager (NAM)
* Images: supports JPEG, GIF, WBMP, BMP, MBM, PNG, TIFF/F, and animated GIF formats
* Sketch: Edit images (crop, zoom, rotate, and flip) and draw your own. Add images to contacts or send them (via MMS, email or Bluetooth).
* Visual Radio: Listen to music and interact with your favorite radio stations
o Find out what song is playing, who sings it, and other artist information
o Enter contests and answer surveys, vote for your favorite songs
o Download the songs you buy direct to your phone
Find out more at www.visualradio.com
Memory Functions
* 90 MB RAM available for contacts, messages, ringing tones, images, video clips, PIM, and applications
* 128 MB MultiMediaCard (MMC) provided in the sales package
* Device supports up to 1 GB MMC.
Phone Features
* PIM: Contacts, extensive calendar, calculator
* Timed profiles
* Extensive calendar
* Office: Word processor, Sheet, and MS Powerpoint viewer; calculator
* To Do list (up to 30 entries)
* Automatic key guard
* Alarm clock
* Extensive converter
* Flight mode: all radio-related activities turned off
Messaging
* Multimedia messaging: send and receive messages containing text, images, audio and video. Supports the 3GPP SMIL profile, which allows you to send short presentations via MMS.
* Email: Access your work and private email accounts; supports SMTP, POP3, IMAP4, and APOP protocols; Push email
* Text messaging: create, send, edit, and receive text messages (SMS). The browser also supports SMS Tags, so you can trigger SMS requests from within the browser.
Java™ Applications
* Download applications and games (based on MIDP 2.0 and CLDC)
Ringing Tones
* Variety of new, high quality Nokia ringing tones
Wireless Connectivity
* Pop-Port™ interface
* Connect phone wirelessly to a compatible phone or a compatible PC
* Bluetooth wireless technology for data and audio connections
* Over-the-air ringing tones, settings, and messages (for web access point, web bookmarks, and SyncML)
* Remote OTA synchronization with SyncML; local synchronization with PC using PC Suite
Browsing
* HTML and xHTML browser; supports Macromedia Flash 6 and SMS Tags
* Download plugins for your mobile browser
* OMA DRM - forward lock for content protection
Data Transfer
* EDGE : Mobile broadband access with upload up to 118 kbps and download up to 236 kbps
Note: Actual achieved speeds may vary depending on network support
* HSCSD (High-Speed Circuit-Switched Data)*
* TCP/IP*
quote:De 7710 heeft een breed touchscreen met 65k kleuren, dat u met de pen kunt bedienen. Het toestel biedt aanvullend handschriftherkenning. De smartphone biedt een internetbrowser, geïntegreerde muziekspeler met stereo geluid, een FM-radio met Visual Radio, diverse mogelijkheden voor video zoals het afspelen, streamen en opnemen van video, en een megapixel camera. Deze camera heeft tweevoudige digitale zoom.
Zeer rijk aan features
Het Symbian OS besturingssysteem moet dit alles mogelijk maken. Er is voldoende geheugen aanwezig voor de diverse toepassingen. Het toestel biedt maarliefst 90 Megabyte vrij geheugen. Op de bijgeleverde MultiMediaCard (MMC) kunt u nog eens 128 MB kwijt. De tri-band Nokia 7710 kan ook via GPRS communiceren. Het aansluiten van de computer is eenvoudig, het apparaat heeft een pop-poort connector met USB en ondersteunt ook nog eens bluetooth voor draadloze verbindingen.
Nokia mikt ook op de weblogger, mensen die hun persoonlijke levenservaringen in een soort dagboek op internet beschrijven. De moblog client moet dit eenvoudiger maken, de blogger kan automatisch afbeeldingen en teksten naar de persoonlijke blog sturen. Wie dat wil, kan de foto's op de smartphone bewerken en zelfs tekst over de afbeeldingen schrijven, of zelf een afbeelding schetsen.
Radio en televisie
Visual Radio is een dienst waarmee u tijdens het luisteren naar de FM-radio een interactief informatiekanaal kunt raadplegen. U kunt zo bijvoorbeeld informatie over het nummer en de artiest in beeld opvragen. Met de eBook reader kunt u boeken in elektronische vorm bekijken.
No offence maar mijn voorkeur gaat uit naar een van de twee bovengenoemde modellen. Als iemand met een alternatief komt moet het wel echt een supervette telefoon zijn, niet iets wat superstandaard isquote:Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef Wally-Wally het volgende:
D500? evt met bijbetaling
Dat is niet veel anders dan de 7710 die ik nu heb ;-). Ik had ook bijna een Blackberry genomen ipv deze, maar ja, nu wil ik een normalere telefoonquote:Op woensdag 30 november 2005 15:10 schreef KeessieX het volgende:
Blackberry 7230 met recente software update?
Dat is echt een supervette telfoon
Hmz jammer, tis idd niet helemaal normaal mja, hijs wel lekker compleet en wel een stukje compacter...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Dat is niet veel anders dan de 7710 die ik nu heb ;-). Ik had ook bijna een Blackberry genomen ipv deze, maar ja, nu wil ik een normalere telefoon.
Thanks anyway voor je aanbod!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef KeessieX het volgende:
[..]
Hmz jammer, tis idd niet helemaal normaal mja, hijs wel lekker compleet en wel een stukje compacter...
Maargoed als ik je niet over kan halen houdt et op![]()
Suc6!!!
Simlockvrij? En wat voor camera zit er in de c500? (edit: 0,3 megapixelquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:57 schreef af het volgende:
Omruile voor een orange c500, inclusief bon en garantie en 512 mb kaart?
wel simlock vrij, klote kut cameraquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:49 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Simlockvrij? En wat voor camera zit er in de c500? (edit: 0,3 megapixel, laat maar, camera is erg belangrijk voor me
)
Verder wel een aardig toestel.
Ja, maar dan loop ik weer met heel veel spul rondquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:41 schreef af het volgende:
[..]
wel simlock vrij, klote kut camera, en als je nou een digicam haalt
![]()
Hebben we weer zo eentjequote:Op zaterdag 3 december 2005 18:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
Telefoons zijn om mee te bellen niet om foto's te maken hoor
ach ja mijn deur staat altijd open dus als je je nog bedenktquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:09 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop ik weer met heel veel spul rond.
Ja precies, ik snap er ook helemaal niks van dat auto's ineens radio's, verwarming, ruitenwissers, sigarettenaanstekers, stoelen, verlichting en sloten nodig hebben, ze zijn toch alleen maar om te rijden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
Telefoons zijn om mee te bellen niet om foto's te maken hoor
ja, die heeft mijn collega ook, maar ik vind hem niet bepaald compact, dat is het probleemquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:04 schreef Festini het volgende:
MDA Compact ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |