Beste PUBers.
Moeite met chickies op msn versieren? Lees dan vooral verder.
Benodigdheden- een webcam
- een pak sinterklaaschocoladelettertjes (verkrijgbaar bij de aldi)
- een breezah in je msn lijst (heb je die niet, meld je aan op chatten.nl, pak een willekeurig plaatje van een hunk van google en gebruik die in je profiel. Enige photoshop ervaring is een pré en kan een positieve uitwerking hebben in de toekomst
![]()
)
- geduld (geloof me, dat is echt een schone zaak af en toe, soms heb je in 3 min beet, soms doe je er 3 weken over)
Basic rules- het is al eens eerder op fok voorbijgekomen, maar vertrouw niet op je taalkundige vaardigheden, alles wat je ooit op de middelbare school hebt geleerd is niet van toepassing in een msn conversatie
- brildragend? Ik heb er niets op tegen, maar de chicks wel. Wees verstandig en doe hem af
- onzeker? Drink een biertje of 3 á 4 en je zult zien dat je wat makkelijker zal communiceren
- ga geen breezertaal uitkramen, probeer het toch beetje netjes te houden, maar hier en daar een tikfout is bevordelijk voor je status ten opzichte van het slachtoffer
- wees bescheiden, maar laat regelmatig wat van je positieve kant zien. Desnoods lieg je de boel bij elkaar door te zeggen dat je nederlands kampioen zwemmen bent geweest of iets dergelijks, wees creatief!
Het gesprekJe bent nu bij de core aanbeland, hier draait het om. Ik ga hier geen openingszinnen neerkwakken, die moet je echt zelf verzinnen, ben je zo'n blokkendoosjosti dat zelfs dat niet lukt, dan is google wellicht een uitkomst. Kom in ieder geval niet met openingszinnen á la
Jij hebt de opening en ik heb zin. Mijn ervaring heeft mij geleerd dat dat niet werkt.
Breezahs hebben de vervelende eigenschap dat ze geen humor hebben en als ze die al hebben worden dit vaak verkapt door vrijwel onleesbare taal. Laat je irritaties niet merken en doe net alsof je het leuk vind. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je als een boer met kiespijn gaat zitten lachen, maar gewoon the casual smile zou voldoende moeten zijn. Zit de chick onzin uit te kramen, praat er gewoon over heen. Praat over je auto ofzo, of over je eigen huis, ook al heb je die niet. Dit zijn dingen die altijd goed aanslaan.
Probeer altijd zo vlot mogelijk te praten. Zet jezelf neer als een echte hunk ook al speel je 5 uur per dag world of warcraft. Als je gaat cammen, zorg dat je vlotte kleding hebt waarmee je goed voor de dag kunt komen, uiteraard moet je haar ook goed gestyled zijn. Is dit niet het geval, zet dan een evisu mutsje of zo'n
fout petje op. Sterkte
Maar, wil je echt succes garantie, dan moet je voor chocolade gaan. Ik zweer het je, je kunt magische dingen met chocolade. Voorbeeld? Ok, je hebt dus sinterklaaschocoladeletters gekocht, of dat ga je morgen doen, want ik heb dit niet voor niets zitten typen. Zorg dat je al een beetje hebt zitten praten met de chick. Zeg je dat je trek hebt en dat je wat te eten gaat pakken. Je komt terug met die sinterklaaschocoladeletters, en je eet ze langzaam, maar vol zelfvertrouwen op. Ze zal beginnen te zeuren dat ze ook wilt.
Ondertussen leg je de letters van de naam van het slachtoffer op goede volgorde. Uiteraard buiten beeld. Je begint een beetje te lachen, ze zal vragen wat er is, hier ga je nog niet op in, je blijft haar teasen. Ze zal je uitdagend vinden en het gesprek zal een erotisch tintje krijgen. Iets waar jij al een tijd op wacht, alles wijst erop dat er iets aan zit te komen. Dan zeg je tegen haar, voor dit ga je me echt haten. Zij zal vragen wat er is. Je gaat proberen eroverheen te praten. Als ze daadwerkelijk geinteresseerd is zal ze doorvragen, zo niet kun je maar beter ophouden.
Is ze geinteresseerd? Goed zo, je begint aardig pro te worden, eensch zul je de sterrenstatus bereiken waar ik op dit moment zo van geniet. Je vertelt haar voorzichtig dat je gevoelens voor haar krijgt en dat je haar iets wilt laten zien. Ze wordt nieuwsgierig en wil weten wat. Dan vertel je dat je een aantal chocolaatjes in de volgorde van haar naam hebt neergelegd. Je laat het zien door de cam, afhankelijk van de reactie weet je hoe laat het is. Bij 4 van de 5 chicks bij wie ik het getest hebt werkte het uitmuntend. Ik was alleen niet zo slim om bij die ene er geen rekening mee te houden dat het desbetreffende meisje niet blank was, en zij mij opeens een vuile racist vond. Ach, shit happens, that's life
![]()
![]()
Succes
[ Bericht 74% gewijzigd door t0y op 30-11-2005 01:07:14 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!