kneus, dat kan je gewoon zelf makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:54 schreef McCarthy het volgende:
licht deed het niet
oorzaak: dynamo zit niet strak genoeg tegen wiel aan.
ik wist aanvankelijk de oorzaak niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kneus, dat kan je gewoon zelf maken![]()
en vervolgens is de dynamo kapotquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef Golf het volgende:
Men, geef dat ding een jezusschop en hij doet het weer een jaar. Opgelost.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kneus, dat kan je gewoon zelf maken![]()
met wat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:04 schreef Alvilon het volgende:
neem een hamer en met het recht
Dat noemen wij beunen![]()
![]()
Mep, typoquote:
dat heb ik natuurlijk al gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
je kan met je hand de dynamo strakker tegen je wiel drukken.
dat zal waarschijnlijk wel de oplossing wezen maar dat had hij dus moeten doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef Alvilon het volgende:
Dynamo eraf halen, bevestigingstukje iets naar je wiel buigen/meppen/slaan en je dynamo er weer op![]()
Hoezo? Waarschijnlijk heeft hij wel de draadjes gemaakt waardoor in eerste instantie je verlichting niet meer functioneerde. Men verkocht vroeger ook nog extra rubber dopjes om ook wat meer dynamogrip te hebben in de winter, ik zou niet weten of ze die nu nog verkopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat zal waarschijnlijk wel de oplossing wezen maar dat had hij dus moeten doen.
ik heb nu weer exact hetzelfde probleem als voor dat ik naar hem toe ging: haperend licht. Dus aan draadjes zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoezo? Waarschijnlijk heeft hij wel de draadjes gemaakt waardoor in eerste instantie je verlichting niet meer functioneerde.
En wat staat er precies gespecificeerd op je bonnejte wat de fietsenmaker gedaan zou hebben?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb nu weer exact hetzelfde probleem als voor dat ik naar hem toe ging: haperend licht. Dus aan draadjes zal het niet liggen.![]()
pak gewoon die dynamo beet en druk 'm met kracht richting het wiel, zodat het beugeltje waar deze aan vast zit buigt. Het is een fiets, geen kunstwerk. Anders ff een klap met de hamer ofzo...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb nu weer exact hetzelfde probleem als voor dat ik naar hem toe ging: haperend licht. Dus aan draadjes zal het niet liggen.![]()
heb ik al lang gedaan helpt nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:56 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
pak gewoon die dynamo beet en druk 'm met kracht richting het wiel, zodat het beugeltje waar deze aan vast zit buigt. Het is een fiets, geen kunstwerk. Anders ff een klap met de hamer ofzo...
niet van de bange wezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |