abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32680961
denken jullie dat het te doen is om aanstaand examen VWO wiskunde B1 en bio 1,2 staatsexamen te doen (ik heb wel A2) of gaat dit echt te kortdag worden???
pi_32681419
nee
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_32681838
Wat heb je er naast te doen?
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_32682098
haha nou ik studeer pedagogie, maar dat i weinig, doe nu ook bijna niets ... dus heb ik principe wel tijd...
pi_32682194
Ligt er ook aan wat je uberhaupt van die vakken al gehad hebt ooit
pi_32682269
A2 is weinig vergeleken met b1. B1 is een hoop algebra meer... Ik vind t heel lastig, terwijl ik eerder toch goed was in wiskunde...
Biologie is veel. Vooral leerwerk. Kost veel tijd.

Als je echt veel tijd over hebt en er vol voor wil gaan.. dan is t denk ik wel te doen.. maar wordt wel zwaar...
dit voor het oude wrak.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:10:27 #7
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32682478
Ik heb heel biologie12 in een maand gedaan met niets er naast. En dat is goed gegaan.

Wiskunde B zou zwaar kunnen worden als je A hebt gedaan.

Het zou wel kunnen, maar dan moet je ook wel goed aan de bak denk ik. En natuurlijk een beetje aanleg hebben. Wat ik op zich wel had voor biologie.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:13:16 #8
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32682568
Je zou, als je bereid bent wat geld erin te steken, ook naar het James Boswell Instituut te Utrecht kunnen gaan.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:13:53 #9
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32682587
Je wil zeker geneeskunde doen?
pi_32682636
haha jah echt al mijn hele leven en ik heb nu echt iets van .... ik ga er gewoon voor!
pi_32683267
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef paracetamol87 het volgende:
haha jah echt al mijn hele leven en ik heb nu echt iets van .... ik ga er gewoon voor!
Gewoon doen..
dit voor het oude wrak.
  Moderator woensdag 30 november 2005 @ 10:02:04 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32690462
Zien waar het schip strand, wil je iets doen, uit die pc en ga gewoon de rest van de tijd in de boeken!
Als je iets wilt moet je er voor gaan
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_32691958
Gewoon proberen, samengevat kopen, doorploegen, oefenexamens gaan maken en zorgen dat je voor wiskunde B bijles regelt..... Als je er een beetje aanleg voor hebt dan moet het lukken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32701349
Gewoon doen, Biologieis vooral veel en niet echt moeilijk, maar als jij er een paar weken elke dag een of 2 uurtjes aan kunt besteden is het heel goed tedoen. Wiskunde B is ook wel te doen, als je aanleg hebt kan het zelf maar hulp hierbij is altijd wel handig.
pi_32723170
Als je geneeskunde wilt halen, ga je die bio en wiskunde ook zeker halen. En als je die niet haalt, zou ik eerlijk gezegd de geneeskunde ook niet meer ambieren. Simpelweg omdat je op de universiteit (in het algemeen dan, van geneeskunde in het bijzonder heb ik niet zoveel verstand ) ook in een half jaar een vak moet snappen, en meestal zijn die vakken wel ietsje groter/ingewikkelder dan de stof van de middelbare school, zeker bij geneeskunde.
Dus ik zou zeggen; het moet zeker te doen zijn als je geneeskunde wilt gaan doen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32735262
haha ik heb besloten dat ik het ga doen, vandaag boeken gekocht enzow...ga er helemaal voor; maar weet je wat ik me nou nog afvroeg......

Ik heb nu natuurlijk in principe mijn E&M vwo diploma (dat telt ook voor de loting) waarbij deze vakke in mijn vrije ruimte erbij komen, maar ik heb op mijn diploma helemaal geen onvoldoendes, betekend het dan dat ik voor die staatsexamens 2 ov kan halen en dat hij wel geldig iss en dat ik gewoon kan worden toegelaten>??
  donderdag 1 december 2005 @ 21:57:05 #17
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32739145
Ik zou zeggen van niet.
pi_32744917
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:27 schreef Elefes het volgende:
Als je geneeskunde wilt halen, ga je die bio en wiskunde ook zeker halen. En als je die niet haalt, zou ik eerlijk gezegd de geneeskunde ook niet meer ambieren. Simpelweg omdat je op de universiteit (in het algemeen dan, van geneeskunde in het bijzonder heb ik niet zoveel verstand ) ook in een half jaar een vak moet snappen, en meestal zijn die vakken wel ietsje groter/ingewikkelder dan de stof van de middelbare school, zeker bij geneeskunde.
Dus ik zou zeggen; het moet zeker te doen zijn als je geneeskunde wilt gaan doen
Mja, maar de natuur- en wiskunde gaan wel iets minder ver bij GNK (veel meer dan een klein beetje veredeld rekenen is het eigenlijk niet )...
pi_32744951
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef paracetamol87 het volgende:
haha ik heb besloten dat ik het ga doen, vandaag boeken gekocht enzow...ga er helemaal voor; maar weet je wat ik me nou nog afvroeg......

Ik heb nu natuurlijk in principe mijn E&M vwo diploma (dat telt ook voor de loting) waarbij deze vakke in mijn vrije ruimte erbij komen, maar ik heb op mijn diploma helemaal geen onvoldoendes, betekend het dan dat ik voor die staatsexamens 2 ov kan halen en dat hij wel geldig iss en dat ik gewoon kan worden toegelaten>??
Je moet voor die staatsexamens sowieso voldoendes halen, maar hoe het precies zit met de loting zou ik even bij IBG navragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')