abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32680961
denken jullie dat het te doen is om aanstaand examen VWO wiskunde B1 en bio 1,2 staatsexamen te doen (ik heb wel A2) of gaat dit echt te kortdag worden???
pi_32681419
nee
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_32681838
Wat heb je er naast te doen?
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_32682098
haha nou ik studeer pedagogie, maar dat i weinig, doe nu ook bijna niets ... dus heb ik principe wel tijd...
pi_32682194
Ligt er ook aan wat je uberhaupt van die vakken al gehad hebt ooit
pi_32682269
A2 is weinig vergeleken met b1. B1 is een hoop algebra meer... Ik vind t heel lastig, terwijl ik eerder toch goed was in wiskunde...
Biologie is veel. Vooral leerwerk. Kost veel tijd.

Als je echt veel tijd over hebt en er vol voor wil gaan.. dan is t denk ik wel te doen.. maar wordt wel zwaar...
dit voor het oude wrak.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:10:27 #7
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32682478
Ik heb heel biologie12 in een maand gedaan met niets er naast. En dat is goed gegaan.

Wiskunde B zou zwaar kunnen worden als je A hebt gedaan.

Het zou wel kunnen, maar dan moet je ook wel goed aan de bak denk ik. En natuurlijk een beetje aanleg hebben. Wat ik op zich wel had voor biologie.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:13:16 #8
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32682568
Je zou, als je bereid bent wat geld erin te steken, ook naar het James Boswell Instituut te Utrecht kunnen gaan.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:13:53 #9
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32682587
Je wil zeker geneeskunde doen?
pi_32682636
haha jah echt al mijn hele leven en ik heb nu echt iets van .... ik ga er gewoon voor!
pi_32683267
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef paracetamol87 het volgende:
haha jah echt al mijn hele leven en ik heb nu echt iets van .... ik ga er gewoon voor!
Gewoon doen..
dit voor het oude wrak.