Gewoon doen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef paracetamol87 het volgende:
haha jah echt al mijn hele leven en ik heb nu echt iets van .... ik ga er gewoon voor!
Mja, maar de natuur- en wiskunde gaan wel iets minder ver bij GNK (veel meer dan een klein beetje veredeld rekenen is het eigenlijk nietquote:Op donderdag 1 december 2005 12:27 schreef Elefes het volgende:
Als je geneeskunde wilt halen, ga je die bio en wiskunde ook zeker halen. En als je die niet haalt, zou ik eerlijk gezegd de geneeskunde ook niet meer ambieren. Simpelweg omdat je op de universiteit (in het algemeen dan, van geneeskunde in het bijzonder heb ik niet zoveel verstand) ook in een half jaar een vak moet snappen, en meestal zijn die vakken wel ietsje groter/ingewikkelder dan de stof van de middelbare school, zeker bij geneeskunde.
Dus ik zou zeggen; het moet zeker te doen zijn als je geneeskunde wilt gaan doen
Je moet voor die staatsexamens sowieso voldoendes halen, maar hoe het precies zit met de loting zou ik even bij IBG navragen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef paracetamol87 het volgende:
haha ik heb besloten dat ik het ga doen, vandaag boeken gekocht enzow...ga er helemaal voor; maar weet je wat ik me nou nog afvroeg......
Ik heb nu natuurlijk in principe mijn E&M vwo diploma (dat telt ook voor de loting) waarbij deze vakke in mijn vrije ruimte erbij komen, maar ik heb op mijn diploma helemaal geen onvoldoendes, betekend het dan dat ik voor die staatsexamens 2 ov kan halen en dat hij wel geldig iss en dat ik gewoon kan worden toegelaten>??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |