Die andere...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef debby1973 het volgende:
Wat bedoel je Ymme met "die verhalen van een ander weer"? Wie is die ander?
Als wraak omdat hij geen chocoladeletter kreeg van de Sint..quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:03 schreef PeRi het volgende:
Maerycke! Waarom eet Shark Sints mijter op!
Mwhahahahaha... jij zult helaas nog één week moeten wachtenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:04 schreef debby1973 het volgende:
Okra? Waar ruikt dat naar?
En daar heb jij gelijk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:04 schreef PeRi het volgende:
Nu nog maar 1x? Hou op Ymme, echt. En dit ook de eerste keer dat je er klaar mee bent dan?
Een hele fles! Voor jou alleen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:06 schreef debby1973 het volgende:
Waaaaaaat!!!! Echt waar Maerycke? oooooohhh! Wat lief lief lief!
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:05 schreef debby1973 het volgende:
Dat is dus niet eerlijk Ymme. Je hebt mij gevraagd of je mee mocht doen. Ik zou heus niet nee gaan zeggen als je 1 keer een postzegel te weinig op een pakje gedaan zou hebben.
Toen der tijd was jij nog niet eens in dit topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:06 schreef Maerycke het volgende:
Ymme liegt over alles, besodemietert de boel net even te vaak en daarom mag ze niet meedoen. En ga nou niet het zielige pietje hier uithangen, omdat dit echt niet fair is naar Debby toe
Btw.. zielige pietje uithangenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:06 schreef Maerycke het volgende:
Ymme liegt over alles, besodemietert de boel net even te vaak en daarom mag ze niet meedoen. En ga nou niet het zielige pietje hier uithangen, omdat dit echt niet fair is naar Debby toe
Dan zal dat het wel zijn ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:10 schreef debby1973 het volgende:
Jij hebt wel een verstoord beeld van de realiteit Ymme.
Ik kan me anders nog een stukje Bohemian herinneren wat ik je toen heb toegestuurd, waarvoor je nog niet eens het fatsoen hebt gehad om me te bedanken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Toen der tijd was jij nog niet eens in dit topic.
Heb nog nooit met jou wat geruilt.
Jij hoort dus de verhalen van andere. Dus oordeel niet als je me niet kent.
Liegt en besodemietert anders. Er zijn hier ook mensen die dat anders ervaren hebben.
Het ook wel eens geruilt met Peri.. maar daar hoor je ze dan niet over. Ja sorry hoor.
Ik ben niet alleen maar de boe-man geweest.
Nee hoor.. 34989quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:11 schreef debby1973 het volgende:
Ymme rel nummer 34986
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |