Dat bedoel ik. Maar ja het is niet goed of het deugt niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:15 schreef kwakveense het volgende:
eerlijkheidshalve: op het andere forum werd wel letterlijk gezegd dat ymme zlef maar zoiets moest doen op dit forum. er valt ook niet zo heel veel te veranderen aan het concept natuurlijk.
maar goed, ik hou me er verder wel buiten...
Dat heb ik al verandert.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:27 schreef PeRi het volgende:
Nee dat klopt, daar heb je gelijk in. Maar iemands tekst ook kopiėren is een ander verhaal.
Dat is waar. Ik wacht het wel af.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feit is dat veel van de vaste Lushies al via dat andere forum meedoen, dus die gaan hier niet ook nog eens zich inschrijven.
Maar, je hebt 't net vanmiddag voorgesteld, ik denk dat nog lang niet iedereen het gezien heeft
waarom doe je niet via dat andere forum mee dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wacht het wel af.
Is er genoeg animo voor, dan doe ik het graag.
Zo niet, is dat pech hebben.
Dat mag ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom doe je niet via dat andere forum mee dan?
Maar goed. Ik probeer het zelf. Met de valentijnsactie. Lukt dit niet. Vertrouwen mensen mij hier niet voorquote:
WIl jij niet meedoen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom doe je niet via dat andere forum mee dan?
neequote:Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef ymme het volgende:
[..]
WIl jij niet meedoen?
Je bent trouwens al een aardig poosje niet meer in dit topic gezien.
Ach ja. Altijd die verhalen van een ander weer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:56 schreef debby1973 het volgende:
Nou, Ymme niet alleen daarom. Er is vaak ruzie als jij begint te posten. Je hebt al met een redelijk aantal mensen, waaronder met mij, een woorden gehad. Het lijkt mij dan niet gepast om dan ineens met die groep mensen een valentijnsactie te gaan doen. Verder zijn er een aantal swaps misgegaan, niet voldoende postzegels, verdwenen envelopjes, mensen die er lang op geld/lush moesten wachten.
Ok. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee
ja, had en heb ik zo mijn redenen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |