abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32738220
Heerlijk Noekje
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:30:05 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32738248
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef kwakveense het volgende:
sanne....je pakje is onderweg! t paste idd niet door de brievenbus dus t moest een pakketzegel op.

laat je me weten of t heel is aangekomen?
Spannend!! Ik laat het je direct weten als het bezorgd is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32738699
Hoi, een nieuwe lusher hier Ik was een beetje aangestoken door deze reeks, dus ben ook eens gaan shoppen, ik heb Angels on Bare Skin, Mask of Magnaminty en een Two Timing Tart bubblebar. AOBS en MOM vind ik geweldig! De Two Timing Tart vond ik het lekkerst ruiken van de bubblebars, helaas blijft er in bad niet zoveel van de geur over .

Ik heb ook zo ongeveer aan alle zepen gesnuffeld, vooral de Snowcake omdat iedereen hier er zo weg van is, maar die vond ik niks, hij rook naar van die klei, Play-Dough
pi_32741627
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef TheDenialTwist het volgende:
Hoi, een nieuwe lusher hier Ik was een beetje aangestoken door deze reeks, dus ben ook eens gaan shoppen, ik heb Angels on Bare Skin, Mask of Magnaminty en een Two Timing Tart bubblebar. AOBS en MOM vind ik geweldig! De Two Timing Tart vond ik het lekkerst ruiken van de bubblebars, helaas blijft er in bad niet zoveel van de geur over .

Ik heb ook zo ongeveer aan alle zepen gesnuffeld, vooral de Snowcake omdat iedereen hier er zo weg van is, maar die vond ik niks, hij rook naar van die klei, Play-Dough
Hoi, welkom! Lush en deze reeks zijn superverslavend, oppassen! Er hoort een disclaimer in de OP te staan
Back in business.
pi_32743934
Ik ben het met Shirley eens. Het is echt verslavend En lekker!
Ik vind de Snowcake ook niet zo heel super, maar op zich wel een beetje lekker (ik maak 'm gewoon op).

Ik heb allemaal gladmakende dingen enzo in mijn haar gedaan toen mijn haar eenmaal was opgedroogd en nog steeds stonk Debbie, maar dan dingen met lekkere geur
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32745571
Ik vind Snowcake ook naar klei ruiken maar het ruikt ook wel weer lekker naar amandeltjes ofzo, al met al toch een erg lekker luchtje
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32748446
Ik heb zelfs gedroomd dat ik naar een Lush winkel ging vannacht
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32748603
ik ben gisteravond nog ff snel langs de lush gegaan om een sinterklaaskadotje te kopen voor de moeder van mn vriend. Een Christmas Carol heb ik uitgekozen, en ik moest echt moeite doen om er niet mee in bad te gaan, mn hele kamer rook ernaar
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:02:06 #109
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32751282
Mocht je nu wel grabbelen, snopprinses?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:27:24 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32754755
ymme, ontzettend bedankt voor het onverwachte envelopje! Erg leuk!

Ik herken de Snow Festival, de Candy Fluff, maar wat is dat zachte bruine spul? Ik kan het niet thuisbrengen!

Nogmaals dank!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32756039
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef Aarti het volgende:
Mocht je nu wel grabbelen, snopprinses?
er stond wel een doos midden in de Lush, met een deksel erop.
Maar niemand stond erbij of zei iets over grabbelen. En ik ben niet het soort persoon dat er gewoon naar vraagt ofzo.. dus niks gegrabbeld

[ Bericht 1% gewijzigd door snopprinses op 02-12-2005 16:57:31 ]
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:59:13 #112
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32757414
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:10 schreef snopprinses het volgende:

[..]

er stond wel een doos midden in de Lush, met een deksel erop.
Maar niet stond erbij of zei iets over grabbelen. En ik ben het soort persoon dat er gewoon naar vraagt ofzo.. dus niks gegrabbeld
Wat vreemd zeg, meestal wordt het wel gepromoot door de medewerkers! Jammer hoor....
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32757827
In Leiden is net een nieuwe Soap Story geopend. Ik ben wel eens in de Soap Story in Utrecht geweest en daar werd ik niet wild van, maar ik ga toch nog maar eens kijken of er iets lekkers tussen zit.

Heb het idee dat de Soap Story veel harder aan de weg aan het timmeren is dan Lush. Soap Story lijkt overal nieuwe winkels te openen, terwijl Lush al maanden beweert "op zoek" te zijn naar nieuwe locaties. Ben een beetje bang dat de Soap Story straks helemaal ingeburgerd raakt en dat Lush dan geen vaste voet aan de grond meer kan krijgen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:17:31 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32757951
Mja ik had ook wel een beetje verwacht / gehoopt dat er in alle grote steden (in ieder geval in de grootste 4) inmiddels een Lush zou zitten, maar helaas.

Sowieso vind ik het raar: 2 in A'dam en dan 1 in Haarlem. Haarlem. Leuk hoor, maar op een steenworpafstand van A'dam en op zich nou ook weer geen héle bijzondere of grote stad.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32757979
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef imago het volgende:
In Leiden is net een nieuwe Soap Story geopend.
huh?
waar?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32758126
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef imago het volgende:
In Leiden is net een nieuwe Soap Story geopend. Ik ben wel eens in de Soap Story in Utrecht geweest en daar werd ik niet wild van, maar ik ga toch nog maar eens kijken of er iets lekkers tussen zit.

Heb het idee dat de Soap Story veel harder aan de weg aan het timmeren is dan Lush. Soap Story lijkt overal nieuwe winkels te openen, terwijl Lush al maanden beweert "op zoek" te zijn naar nieuwe locaties. Ben een beetje bang dat de Soap Story straks helemaal ingeburgerd raakt en dat Lush dan geen vaste voet aan de grond meer kan krijgen.
Als ik zo op die site kijk, lijkt het wel een beetje veel op de Lush (hoe die zeepjes er bij liggen bijvoorbeeld). Soap Story is in 2003 opgericht, Lush in 1994/1995.
pi_32758318
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:18 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

huh?
waar?
Maarsmansteeg 2

Ze delen in de stad flyers ervan uit, en als je een bon invult krijg je bij aankoop van 15 euro of meer een doos zeep-pralines (whatever those may be) cadeau
pi_32758355
maarsmansteeg, hell, daar heb ik nog nooit van gehoord
ff opzoeken.
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:31:53 #119
103793 kozakken
Living the life
pi_32758357
Er zit toch wel een duidelijk verschil tussen beiden. Maar dat heeft heel erg met je eigen 'gevoel' te maken. Soap Story vind ik veel meer "chemisch" dan Lush.
Plus dat Soap Story franchise is. En volgens mij Lush niet. Dat betekent dat iedereen die een goed plannetje schrijft in principe een Soap Story mag openen. Voor Lush ligt dat heel anders.
pi_32758551
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
maarsmansteeg, hell, daar heb ik nog nooit van gehoord
ff opzoeken.
Is het niet die straat waar de zij-uitgang van de V&D op uitkomt? Misschien zit het dan in het oude gebouw waar de Miss Etam inzat en waar even die Promesse outlet gezeten heeft. Ik weet het ook niet hoor, heb het zelf nog niet gezien
pi_32758613
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:39 schreef imago het volgende:

[..]

Is het niet die straat waar de zij-uitgang van de V&D op uitkomt? Misschien zit het dan in het oude gebouw waar de Miss Etam inzat en waar even die Promesse outlet gezeten heeft. Ik weet het ook niet hoor, heb het zelf nog niet gezien
ahaa, dat zou heel goed kunnen
ik ga morgen eens even kijken
ik zag ook dat het pand op de lange mare verhuurd is, die trouwwinkel, ben benieuwd of daar een lush in gaat komen.
had ze een tijd geleden gemaild met de mededeling dat dat pand te huur stond, en dat dat wel een ideale lushwinkel zou zij, qua formaat en indeling
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:53:54 #122
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32760491
Kwam ik tegen in de Tina van deze week (don't ask, lang verhaal )

'Toffe Sint-kado's voor nog geen ¤5!'

Ze proberen nu zelfs basisschoolmeisjes verslaafd te maken!
Whatever I want.
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:57:30 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32760577
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:53 schreef PeRi het volgende:
Kwam ik tegen in de Tina van deze week (don't ask, lang verhaal )

'Toffe Sint-kado's voor nog geen ¤5!'

[afbeelding]

Ze proberen nu zelfs basisschoolmeisjes verslaafd te maken!
"Tof" zeg
pi_32760790
Niemand weet vervolgens waar je het kunt halen want niemand heeft ooit van Lush gehoord
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:07:14 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32760817
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Niemand weet vervolgens waar je het kunt halen want niemand heeft ooit van Lush gehoord
Dat hoop je dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')