Spannend!! Ik laat het je direct weten als het bezorgd is.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef kwakveense het volgende:
sanne....je pakje is onderweg! t paste idd niet door de brievenbus dus t moest een pakketzegel op.
laat je me weten of t heel is aangekomen?
Hoi, welkom! Lush en deze reeks zijn superverslavend, oppassen! Er hoort een disclaimer in de OP te staanquote:Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef TheDenialTwist het volgende:
Hoi, een nieuwe lusher hierIk was een beetje aangestoken door deze reeks, dus ben ook eens gaan shoppen, ik heb Angels on Bare Skin, Mask of Magnaminty en een Two Timing Tart bubblebar. AOBS en MOM vind ik geweldig!
De Two Timing Tart vond ik het lekkerst ruiken van de bubblebars, helaas blijft er in bad niet zoveel van de geur over
.
Ik heb ook zo ongeveer aan alle zepen gesnuffeld, vooral de Snowcake omdat iedereen hier er zo weg van is, maar die vond ik niks, hij rook naar van die klei, Play-Dough![]()
er stond wel een doos midden in de Lush, met een deksel erop.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef Aarti het volgende:
Mocht je nu wel grabbelen, snopprinses?
Wat vreemd zeg, meestal wordt het wel gepromoot door de medewerkers! Jammer hoor....quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
er stond wel een doos midden in de Lush, met een deksel erop.
Maar niet stond erbij of zei iets over grabbelen. En ik ben het soort persoon dat er gewoon naar vraagt ofzo.. dus niks gegrabbeld![]()
huh?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef imago het volgende:
In Leiden is net een nieuwe Soap Story geopend.
Als ik zo op die site kijk, lijkt het wel een beetje veel op de Lushquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef imago het volgende:
In Leiden is net een nieuwe Soap Story geopend. Ik ben wel eens in de Soap Story in Utrecht geweest en daar werd ik niet wild van, maar ik ga toch nog maar eens kijken of er iets lekkers tussen zit.
Heb het idee dat de Soap Story veel harder aan de weg aan het timmeren is dan Lush. Soap Story lijkt overal nieuwe winkels te openen, terwijl Lush al maanden beweert "op zoek" te zijn naar nieuwe locaties. Ben een beetje bang dat de Soap Story straks helemaal ingeburgerd raakt en dat Lush dan geen vaste voet aan de grond meer kan krijgen.
Maarsmansteeg 2quote:
Is het niet die straat waar de zij-uitgang van de V&D op uitkomt? Misschien zit het dan in het oude gebouw waar de Miss Etam inzat en waar even die Promesse outlet gezeten heeft. Ik weet het ook niet hoor, heb het zelf nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
maarsmansteeg, hell, daar heb ik nog nooit van gehoord
ff opzoeken.
ahaa, dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:39 schreef imago het volgende:
[..]
Is het niet die straat waar de zij-uitgang van de V&D op uitkomt? Misschien zit het dan in het oude gebouw waar de Miss Etam inzat en waar even die Promesse outlet gezeten heeft. Ik weet het ook niet hoor, heb het zelf nog niet gezien
"Tof" zegquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:53 schreef PeRi het volgende:
Kwam ik tegen in de Tina van deze week (don't ask, lang verhaal)
'Toffe Sint-kado's voor nog geen ¤5!'
[afbeelding]
Ze proberen nu zelfs basisschoolmeisjes verslaafd te maken!
Dat hoop je dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Niemand weet vervolgens waar je het kunt halen want niemand heeft ooit van Lush gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |