Ik ben best een beetje jaloers hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef kozakken het volgende:
Gelukkig dat we eruit zijn. (en blij je hier weer te zien!)
Nog iets meer dan een week en dan ben ik er echt een maandje niet
Ik vind ook dat je gelijk hebt, een gebroken BBS is niet zo erg, maar helemaal/deels verpulverd is toch wel een ander uiterste. Zou dan ook wat van me laten horen..quote:Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef noekje het volgende:
Thanks Imago voor je gegeven mening. Misschien is een waarschuwing idd wel handig. Ik was ook erg aan het twijfelen of ik wel of niet zou mailen maar het verpulverde is idd erg zonde.
Jij neemt het er ook vanquote:Op donderdag 1 december 2005 09:21 schreef snopprinses het volgende:
Vanavond weer een bubble bar slice of een bruisbal kopen
of toch maar een stuk zeep van T was the night before Christmas...
En grabbelen omdat het bijna sinterklaas is
weet ik niet, er plakte gewoon een sticker op het kranje dat het een sinterklaasfeestje was vanaf 5uur en dat je gratis mocht grabbelen, thee drinken en een handmassage kon krijgenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:54 schreef Elefes het volgende:
[..]
Jij neemt het er ook vanHoe vaak ga je in de week naar de Lush?
![]()
En, mag je bij alle Lush winkels grabbelen voor Sinterklaas?
Dat is wel een erg goede besteding van je pauzequote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet, er plakte gewoon een sticker op het kranje dat het een sinterklaasfeestje was vanaf 5uur en dat je gratis mocht grabbelen, thee drinken en een handmassage kon krijgen
Ik ga denk ik 2/3 keer per week naar de Lush. Maar die ligt om de hoek van mn stagebedrijfje en ik moet toch iets te doen heb in mn pauze
Ik wist het!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:16 schreef Skaai het volgende:
Sanne!Sonic Death Monkey
Bedankt voor de tip
Ik was net ook even in de Lush en ze hadden wel pepernotenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef snopprinses het volgende:
er was geen grabbelton bij de Lush![]()
Dus heb ik maar een Twinkle Bath Ballistic gekocht
vanaf 5uur was het..quote:Op donderdag 1 december 2005 17:56 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij is het pas vanavond, snopprinses
pepernoten hadden ze welquote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik was net ook even in de Lush en ze hadden wel pepernoten
Gekocht:
Smitten
Brazened Honey
Snow Fairy (wil het toch proberen.. ondanks mijn hoestdrank fobie)
Rockstar (voorraad aangevuld)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |