Ik kon niet meer antwoorden want was naar mijn werk. De vipmeeting gisteravond was weer erg gezellig. En het etentje erna een mooie gelegenheid om eens lekker te kleppen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kon niet meer antwoorden want was naar mijn werk. De vipmeeting gisteravond was weer erg gezellig. En het etentje erna een mooie gelegenheid om eens lekker te kleppen.
Geweldigenoten.
Rightquote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh het was niet mijn bedoeling om die discussie weer op gang te zetten.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wist niet dat er weer een VIP-meet was gister, vandaar!
Ah gelukkig, ben dus niet de enige die die info gemist heeftquote:
Ah, mja dan snap ik ook waarom ik die post van Sanne al niet begreepquote:Op woensdag 30 november 2005 20:09 schreef PeRi het volgende:
De info stond op Lushalicious, omdat er daar ook andere posters zijn die alleen daar zitten en niet op Fok.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook weer een fles Snow Fairy gekocht en een Happy For Sad en wat cadeautjes voor Auticia!
Nou, ik heb er ook nog lol in hoor! Ik kan niet wachten tot de Engeland order binnen is! En om m'n cadeautjes te geven met kerst, eindelijk anderen laten meedelen in mijn Lushvreugdequote:Op woensdag 30 november 2005 18:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er wordt niet meer zo veel geruild blijkbaar
De lol is er bij mij nu ook grotendeels vanaf.
Ik moet zeggen dat dit topic me altijd heeft gestimuleerd om lekker veel te kopen, maar om de 1 of andere reden is dat nu geheel en al weg.
Misschien omdat de nieuwigheid er af is ofzo.
Whehe.... voorlopig kan m'n portemonnee dat niet meer aan. Maar ik heb in ieder geval één goed voornemen voor volgend jaarquote:Op woensdag 30 november 2005 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om je mee te sleuren naar een winkel Shirley
Mijne ook niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 22:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe.... voorlopig kan m'n portemonnee dat niet meer aan. Maar ik heb in ieder geval één goed voornemen voor volgend jaar![]()
Mijn pc was kapot en toen ik in het ziekenhuis lag heeft Rick hem gemaakt. Alleen het gevolg is dus dat mijn mail pleite was omdat ik mijn pc aan had laten staan toen ik donderdag weg gingquote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef kozakken het volgende:
Anitra, had je al gemaild hoe blij ik was...
Maar dan is er wat misgegaan, denk ik.![]()
Ik mail je vanavond nog wel eventjes. Met m'n lieve, lieve pakketje ben ik nl. bijzonder in m'n sas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |