quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:22 schreef debby1973 het volgende:
Heb voor jou trouwens weer 2 van die zakjes met pigment. Van dat andere merk twisted fayte
Doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dat zou ik dan echt niet durven gebruiken, maar ik ben een beetje maf
Tot op heden al drie keer met een Lush-bruisbal in bad geweest, heerlijk. In de kerstvakantie maar even naar Amsterdam of zo
Dan snij je er toch een stukje af? Dan gebruik je dat en laat je de rest liggenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef Kyara het volgende:
nou durf ik hem helemaal niet meer te gebruiken....
maar hij ruikt zo lekker![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:09 schreef Maerycke het volgende:
DoenHeb je al de kerstdingen geroken? Zo niet, dan zou je echt voor de kerstdagen (weet niet hoe snel het weg is) moeten gaan ruiken
Ik heb zelf geen bad, maar natuurlijk vorige week wel alle dingen even geroken, maar de Letters to Santa vond ik niet lekker ruiken. Die andere twee daarentegen wel. Ik wil ook een bad!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik heb zo'n kerstpakketje besteld, en daar zaten Christmas Kisses, Letters To Santa en Jingle Spells in. Vooral de Christmas Kisses vind ik heerlijk
Ik heb zo getwijfeld bij jou! (en ben erg blij te horen dat je 'm dus lekker vindt...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:16 schreef Aventura het volgende:
Ben trouwens erg blij met de fles Potion die ik van Sinterklaas heb gekregen. Hij ruikt nl. precies naar Ruby Red Slippers, daar heb ik me (met een afgebroken stukje) afgelopen week mee gedoucht en was weg van de geur, en een dag later kreeg ik dus Potion. Erg toevallig, en erg lekker!
Nou, een voltreffer dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb zo getwijfeld bij jou! (en ben erg blij te horen dat je 'm dus lekker vindt...)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:17 schreef debby1973 het volgende:
Funnie heeft volgens mij nog een volle fles potion die ze graag wil ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |