quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:44 schreef Keiichi het volgende:Al bijna een jaar huur ik een verdieping van een woning. En vandaag krijg ik een aanslagbiljet waterschapsbelastingen op MIJN naam. Aangezien het nu geen goede tijd is om te bellen met het waterschap of verhuurder, ga ik hier ff (alweer) wat inlichtinge verkrijgen
![]()
Is dit normaal dat ik (als niet eigenaar iig) uberhaupt zo'n biljet krijg?
Ja, eigenaar en gebruiker krijgen elk een eigen aparte aanslag, stukje verdeling van de lasten zegmaar.
Ook als er meerdere gebruikers zijn van een adres, studentenflat ofzo (is die verdieping van je voorzien van een eigen adres/huisnummer?) komt er een aanslag op de naam van slechts een persoon (over het algemeen de persoon die er of het langste woont ofwel het oudste is), dus controleer voor je het allemaal in je eentje betaald wel even goed of het wel inderdaad alleen maar over jouw deel van de woning gaat (overigens is het jouw probleem om het geld van de rest van de bewoners op hetzelfde adres terug te krijgen, dat gaat het waterschap niet voor je verdelen).
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.