abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32690915
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:03 schreef Vliegvrager het volgende:
Mooie foto's hoor. Heel fraai. En sneeuw is idd ideaal voor Auswitch

en Fles, je hebt inderdaad een lichtsterke lens nodig Veel van je foto's zijn erg donker, maar ik denk dat in PS nog wel op te halen is. waarom schiet je niet in RAW eik?
Foto's zoals de 4326 en de 4373 zijn idd donker ja. Maar er was ook zo veel wit met al die sneeuw. Ik denk dat ik er beter aan doe om het witbalanzen even onder de knie te krijgen, dan dat dat in dit geval iets met lichtsterkte te maken heeft. Lichtsterk glas heb ik met name nodig voor situaties zoals in de vis-a-vis, dat snipen op voorbijgangers Overigens vind ik de 90-300 om nog wel meer redenen een flutding hoor de AF doet het niet in combinatie met mijn teleconverter (een gevolg van de ontoereikende lichtsterkte overigens), en hij heeft hinderlijk veel last van CA

Overigens zijn veel andere foto's gewoon opzettelijk donker, zoals 4793 en 4825. Vind ik mooier

waarom zou ik?

[ Bericht 7% gewijzigd door Dr_Flash op 30-11-2005 10:35:32 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_32691442
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:

Overigens zijn veel andere foto's gewoon opzettelijk donker, zoals 4793 en 4825. Vind ik mooier
Hangt ervan af wat je ermee wilt. Als sfeerbeeld is donker idd mooier bij die twee, maar het maakt het moeilijker om details te onderscheiden.
quote:
waarom zou ik?
Om je belichting en je witbalans achteraf aan te passen?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 30 november 2005 @ 13:29:20 #53
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32694851
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef pea4fun het volgende:
Ik zag ergens anders ook al mooie scherpe foto's met een 50mm lens...

* pea4fun verlanglijstje aanvult
soms win je zelfs een wedstrijd met 50mm objectief
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_32705330
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef Re het volgende:
nou eerste serie van mij dan
1 t/m 9
Gave foto's Re! Dat zwart wit is hier erg op zijn plaats. Zelf vind ik vooral #3 (mocht misschien iets donkerder), #5 en #7 erg indrukwekkend.
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_32719235

Oeh

Beetje lastig schieten in het donker, met alleen de S1. ISO 400, beetje nabewerkt door Re. Erg mooie dame in ieder geval
pi_32719337
Ik vind foto 5 en 7 van Re erg mooi qua compositie en sfeer

Foto hierboven heeft ook iets moois, beetje a la de meisjes van vermeer
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32732422
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef pea4fun het volgende:
Ik zag ergens anders ook al mooie scherpe foto's met een 50mm lens...

* pea4fun verlanglijstje aanvult
Zo...eindelijk overtuigd Ziet er allemaal erg gezelli uit daar jongens Volgende keer daar maar een FOT-meet houden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_32789486
Bij gebrek aan verder nieuws ff eentje van Re

De oma van het bergboerderijtje in de buurt van Zakopane, waar we vorige week geslapen hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')