En voor heel veel andere sub-foraquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef the900 het volgende:
Tief toch es op met al die slowchats in fora waar dat niks te zoeken heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slowchatten is voor in ONZom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dat ze daar eigenlijk ook niet echt op hun plek zijn hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
En voor heel veel andere sub-foraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ook Design imo.
Design is groot hoor, alles is Designquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:17 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze daar eigenlijk ook niet echt op hun plek zijn hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en daarbij komt, wat valt er in godsnaam te slowchatten over DSG?
Altijdquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:11 schreef Batman2k het volgende:
wahaha, alweer een poging ?
Nee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
Design is groot hoor, alles is Designom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus over alles valt te slowchattenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe wat waarom zo in elkaar zit bijvoorbeeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom niet?quote:
Omdat aardbei hihiquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohquote:
En zoals je ziet heeft het topic nog eens geen potentie ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ohom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Topic bestaat net 10 minutenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:25 schreef the900 het volgende:
[..]
En zoals je ziet heeft het topic nog eens geen potentie ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het is NU al dood. Kan je nagaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Orealo het volgende:
[..]
Topic bestaat net 10 minutenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is gewoon nog niet op gang gekomen, geef het tot 1 decemberquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:35 schreef the900 het volgende:
[..]
En het is NU al dood. Kan je nagaan.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:39 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is gewoon nog niet op gang gekomen, geef het tot 1 decemberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop