abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32676081
Mja, heb het even een jaar gedaan, 75 euro in de maand, maar in het kader van bezuinigingen hier heb ik besloten ermee te stoppen...

12 x 75 = 900 euro
uitbetaling = 150 euro

Wat een stel dieven , ik heb natuurlijk wel gelezen dat dit zo was, alhoewel de prognose na een 235 was, maar hoe de hell kan dit??
Sacrificing autumn tears.....
pi_32676368
Is dit niet een lijfrentepolis?
pi_32676566
Nee staat spaarkoopplan boven de polis.

Volgens mij hebben ze een foutje gemaakt trouwens, de data kloppen volgens mij niet, morgen maar es bellen ..

Blijft een raar fenomeen, 900 euro betalen, ongeveer 20 % uitgekeerd krijgen ...
Sacrificing autumn tears.....
pi_32676712
Hoe dacht je anders dat ze er aan verdienden
pi_32677410
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:49 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Mja, heb het even een jaar gedaan, 75 euro in de maand, maar in het kader van bezuinigingen hier heb ik besloten ermee te stoppen...

12 x 75 = 900 euro
uitbetaling = 150 euro

Wat een stel dieven , ik heb natuurlijk wel gelezen dat dit zo was, alhoewel de prognose na een 235 was, maar hoe de hell kan dit??
Alle door hun gemaakte kosten worden direct in het eerste jaar tenlaste gelegd aan je saldo.

Wees blij dat je niet 150euro aan hun schuldig bent
pi_32677633
Een spaarkoopplan kun je gebruiken als voorpost voor een hypotheek. (feitelijk is het een gemengde verzekering).

TS: waarom heb je niet gekozen voor premievrijmaking

Daarnaast: de afkoopbedragen na x jaar staan ook gewoon op je polis. (ik neem aan dat je een kopie hebt gemaakt?)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')