abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32692234
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:27 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ja ik heb een keer in hilversum gestaan. Stond ik een half uur te blauwbekken, komt die chauffeur. "Joah dr zit daar een knoppie hoor!'.

Klik, pssshht.. Deur open .
Als je dát had geweten!
(Un)masking for the greater good.
pi_32692340
Hahaha
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:46:47 #53
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_32696742
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:07 schreef Topmaat het volgende:

[..]

verstand. (In jou geval dan toch)
Nu jij nog een beetje humor en we zijn er
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_32701440
Geweldig
pi_32721133
hij had daarvoor een tour gekregen door de bus van een chauffeur voor een spreekbeurt samen met zijn 14 jarige neefje.
Kijk zo doe je dus busdeur open van buitenuit en zo start je de bus. (telegraaf)
  donderdag 1 december 2005 @ 11:26:56 #56
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32721776
Lol!

Iedereen gratis mee! ode aan de kutbuschaffeurs
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32722179
http://www.telegraaf.nl/b(...)piraatje_rijles.html

de link naar het bewuste artikel.
Nou wil ik niet heel moeilijk doen, maar als je als passagier bij zo'n wurm in de bus stapt mankeer je of wat aan je verstand of aan je ogen.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:42:32 #58
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_32725049
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef SlideAway het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)piraatje_rijles.html

de link naar het bewuste artikel.
Nou wil ik niet heel moeilijk doen, maar als je als passagier bij zo'n wurm in de bus stapt mankeer je of wat aan je verstand of aan je ogen.
't wordt steeds gekker
pi_32725513

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_32726574
pi_32727019
da's dus het broertje van die jongen
pi_32727093
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef KonnieKipke het volgende:
da's dus het broertje van die jongen

neefje
pi_32727621
ik dacht bij het lezen van de titel dat het om deze jongen ging

dit soort terrorisme begint internationale vormen aan te nemen
Swept towards a new domain
Reversed in time, proceed in time
Swallowed by dimensions
Swallowed by the flames
  donderdag 1 december 2005 @ 15:37:43 #64
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32727684
Als je bovenop die bussen klimt kun je er ook gewoon in via dat busluik ..

niet dat ik daar iets vanaf weet ofzo hoor

Mja.. zeker stoere actie
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_32730312
Dat neefje achter het stuur
pi_32730639
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:00 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
pi_32733385
Geweldig, ik zag die foto ook in de krant staan.

Met zo'n knulletje achter het stuur, loop je toch niet zomaar door ?
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_32798371
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:04 schreef Slarioux het volgende:

Samir A hiermee vergelijken? . Een jongen van 15 die een bus rijdt alsof ie al 20 jaar op zo'n ding rijdt, vergelijken met een van terrorisme verdachte man die terecht welkom is op een hogeschool?
Je vermogen om appels met peren te vergelijken is indrukwekkend.

Omdat iets fout kán gaan, mag je er niet om juichen? Je klapt ook zeker nooit na een concert omdat de artiest het had kunnen verpesten?
Voor de goede orde: ik vergelijk NIET de 15-jarige tramdief met Samir A, ik vergelijk de reactie van mensen die crimineel gedrag wegwimpelen alsof het niet bestaat. Met die 15-jarige tramdief had het wel heel anders kunnen aflopen. Voor hetzelfde geldt had -ie een ernstig ongeluk veroorzaakt. Maar niemand die daar aan denkt: een dief wordt gewoon als held onthaald. Ik begrijp dat dus totaal NIET.
pi_32803017
quote:
BVD Trofee 2005Wie in Nederland is uw man of vrouw van 2005? Laat het ons weten. Aan de hand van uw kandidaat stellen wij een shortlist van 10 personen samen, waarop gestemd kan worden. Zo bepalen onze kijkers (u dus!) wie de fonkelende BvD Trofee 2005 in ontvangst mag nemen. In principe dingt iedereen mee. De persoon die u aandraagt mag dus bekend, maar ook minder bekend zijn. Stuur uw kandidaat (indien gewenst met motivering) naar: BVD Award 2005!
Allemaal dus even BVD mailen met de boodschap; dat die jonge buschauffeur ook moet mee doen aan die BVD Trofee 2005

bron: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=9/typeofpage=47019
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32803133
Stoer gozertje dan
Ik hoorde op de radio dat hij op een baan kan rekenen al hij 18 is
pi_32811893
quote:
Op zondag 4 december 2005 02:13 schreef dVTB het volgende:

[..]

Voor de goede orde: ik vergelijk NIET de 15-jarige tramdief met Samir A, ik vergelijk de reactie van mensen die crimineel gedrag wegwimpelen alsof het niet bestaat. Met die 15-jarige tramdief had het wel heel anders kunnen aflopen. Voor hetzelfde geldt had -ie een ernstig ongeluk veroorzaakt. Maar niemand die daar aan denkt: een dief wordt gewoon als held onthaald. Ik begrijp dat dus totaal NIET.
Ik snap je reactie eigenlijk wel en ben het er gedeeltelijk mee eens.
Het gaat meer om de intentie van het misdrijf. Die 15-jarige jongen was gewoon van plan een busritje te maken en zag er niks kwaads in. Maar idd, als een Marokkaan een auto jat om em later weer terug te brengen (al lijkt me dát dan weer onwaarschijnlijk) dan zijn de poppen aan 't dansen.
pi_32812410
Gelukkig nog *iemand* die inziet hoe fout dit had kunnen aflopen. Ik heb het nog niet eens nodig om verwijzingen naar Marokkaanse autodieven te maken, Kluupkluup. Ik vind gewoon dat we een enorm verkeerd signaal afgeven wanneer we gaan applaudiseren voor iemand die een bus steelt; bovendien ook nog minderjarig is en niet eens in een auto mag rijden. Die jongen wordt als een soort held neergezet, terwijl -ie gewoon iets crimineels en bloedlinks heeft gedaan. Er zitten namelijk nog wel mensen in die bus. En ook al zou deze jongen wel eens eerder achter het stuur van een bus hebben gezeten, dan NOG kan hij in het verkeer voor een onverwachte situatie komen te staan waarmee hij dus geen enkele ervaring heeft. Ik had de reacties op Fok! wel eens willen zien als die bus van de weg was gevlogen en er 3 doden en 15 gewonden waren geweest. Eens zien of die jongen dan nog zo als held was onthaald.
  zondag 4 december 2005 @ 17:43:08 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32812496
Ach...waarom altijd zo serieus. Het is goed afgelopen, basta. Die jongen heeft een rit van zijn leven gemaakt en wordt later een goede chauffeur.

Het is niet slecht afgelopen. Wat als, dat geldt niet. Het is goed afgelopen en hij heeft zich bewezen als chauffeur.

Net zoals, had ik maar, het is gewoon zo.

Hoewel ik niet zo snel zou zijn ingestapt.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32812883
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach...waarom altijd zo serieus. Het is goed afgelopen, basta. Die jongen heeft een rit van zijn leven gemaakt en wordt later een goede chauffeur.

Het is niet slecht afgelopen. Wat als, dat geldt niet. Het is goed afgelopen en hij heeft zich bewezen als chauffeur.

Net zoals, had ik maar, het is gewoon zo.

Hoewel ik niet zo snel zou zijn ingestapt.
Ja tuurlijk. Maar het gaat ook even om het signaal dat je afgeeft he.
Andere (leeftijdsgenoten) kunnen zijn 'voorbeeld' volgen met wél mogelijke doden.
Dus ik zou het willen houden op 'Tof ', maar daar meteen aan toegevoegd dat hij enorm veel geluk heeft gehad en dat het heel anders had kunnen aflopen. Voor hem, maar ook voor zijn passagiers en medeweggebruikers.
  zondag 4 december 2005 @ 18:04:42 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32813015
Af en toe een bijzondere gebeurtenis maakt de wereld kleurrijk. Denk niet dat al die leeftijdsgenoten evenveel lef hebben als hem.

Misschien wist die jongen wel wat hij deed, anders zou hij niet eens weten hoe die bus gestart moest worden.

Dat de busmaatschappij zo mild reageert zegt ook genoeg
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')