Dit werkt beter.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:16 schreef Bijsmaak het volgende:
Doen ze toch ook met klassiek muziek?
Ik zou een klacht indienen wegens geluidsoverlast. Denk dat de winkelier dan wel aan het kortste eind trekt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie de invoering in Nederland ook wel zitten trouwens.
En de mensen die er niets mee te maken hebben dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit werkt beter.
De uitvinder is trouwens ook met een grotere versie bezig, in het VK willen nog wel eens grote groepen een winkel binnenstormen en leegplunderen. Met één druk op de knop kan je ze dan meteen de winkel weer uitjagen.
Ik zie de invoering in Nederland ook wel zitten trouwens.
Die lopen naar binnen en horen het niet meer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef Golf het volgende:
[..]
En de mensen die er niets mee te maken hebben dan?
Valt binnen de geluidsnormen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen wegens geluidsoverlast. Denk dat de winkelier dan wel aan het kortste eind trekt eerlijk gezegd.
Okay, toch ga ik liever voor de klassieke muziek. Ze maken de maatschappij er niet leuker op met deze methode. Als je een praatje zou willen maken met een kennis b.v.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die lopen naar binnen en horen het niet meer.
Zolang je niet blijft hangen heb je nergens last van.
Mócht je het geluid zelf al horen, dan kan je altijd ergens anders gaan staan in plaats van rond de ingang.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:43 schreef Golf het volgende:
[..]
Okay, toch ga ik liever voor de klassieke muziek. Ze maken de maatschappij er niet leuker op met deze methode. Als je een praatje zou willen maken met een kennis b.v.
Da's helemaal waar, maar ik vind het gewoon te ver gaan dat je als onschuldig burger maar allerlei frequenties moet gaan ontlopen. Het is dat je je geluid uit kan zetten van je computer, anders kregen we het bij Fok! ook vast tegen de baggeraars. Leuk verwerkt in een banner ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mócht je het geluid zelf al horen, dan kan je altijd ergens anders gaan staan in plaats van rond de ingang.
Inderdaad, bij een rechtzaak in Nederland zouden die jongeren nog winnen ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen wegens geluidsoverlast. Denk dat de winkelier dan wel aan het kortste eind trekt eerlijk gezegd.
Hee, inderdaad!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:49 schreef robh het volgende:
Met een transducer in het ultrasone spectrum helpt dit apparaat natuurlijk ook tegen honden....
Dát heeft ook wel potentie, al zeg ik het zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |