abonnement Unibet Coolblue
pi_32671505
Kan je ook een animatie op een E700 zetten.
Ik heb van de Samsung pagina Sample enz gedownload en daar staan ook foto's in waar je een animatie van kunt maken.
Maar hoe zet ik die op mijn mobiel?
Tnx
pi_32672111
Wat bedoel je precies... een Gifje?

Via een datakabel over pompen naar je telefoon. En als je die niet hebt, kun je hem misschien mmsen naar je telefoon. En dan media overnemen
pi_32672137
Via een datakabel of infrarood adapter kun je ze op je mobiel zetten
pi_32672183
Je hebt in een mapje allemaal losse foto's staan en als je die achter elkaar af laat spelen heb je een filmpje. Moet dus nog een gif worden.
Maar ik snap niet hoe
Ik heb dus geen idee hoe ik het bij elkaar moet zetten en hoe ik het in de juiste map van mij mobiel krijg.
Ik heb geen kabel maar wel een Irda apparaat.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:13:54 #5
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_32672310
Volgens mij zijn het gewoon meerdere afbeeldingen in 1 mms. Tenminste als je sampels bedoeld die lijken op "animated gif's". Bij mijn d500 zijn het in iedergaval meerdere foto's in 1 mms. Deze mms bestaat dan uit meerdere pagina's.

eerst media toevoegen bijv. een plaatje.
Vervolgens 'opties' pagina toevoegen. Hier kan je weer een plaatje invoegen.
Dan kun je ook via 'opties' paginatiming aanpassen. (de tijd waarmee hij naar de volgende pagina gaat.)
En zo ga je verder.

overigens is het ook mogelijk gewoon animated gif's te gebruiken.
pi_32672611
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Je hebt in een mapje allemaal losse foto's staan en als je die achter elkaar af laat spelen heb je een filmpje. Moet dus nog een gif worden.
Maar ik snap niet hoe
Ik heb dus geen idee hoe ik het bij elkaar moet zetten en hoe ik het in de juiste map van mij mobiel krijg.
Ik heb geen kabel maar wel een Irda apparaat.
Als ik het goed begrijp, heb je die functie van zoveel fotos achter elkaar aanschieten gebruikt...

Daar kun je niks mee, ik heb zelf namelijk ook een E700 gehad... ja je kan ze in een andere map zetten en dan de knop verder ingedrukt houden, zodat je ze allemaal achter elkaar aan ziet. Maar meer ook niet. Tenminste niet op je telefoon.

Je zou ze dus alle 9 of 15 naar je pc moeten uploaden, achter elkaar aan moeten zetten en oplsaan als gif en vervolgens weer terug naar je telefoon.. maar die kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven, dus de vraag is of je dat echt wilt
pi_32672762
Hmm je hebt het bijna goed
Ik bedoel niet de multishot maar ik hebvan de Samsung pagina iets genaamd Samples gedownload.
Daar staan bv plaatjes, melodien en ook animaties in.
Alleen die animaties zijn nog allemaal losse plaatjes.

koffiekoekje: ik heb je tip gedaan maar ik weet nu niet hoe ik het filmpje in mijn animatiemap krijg op de mobiel. Zodat ik hem bv als achtergrond kan gebruiken.
pi_32682430
Iemand anders ervaring met de E700?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')