Klasse!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Echt verschrikkelijk.
Heb er dan ook over geschreven: Het VBL-columnhoekje deel 7
Heel mooi!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Echt verschrikkelijk.
Heb er dan ook over geschreven: Het VBL-columnhoekje deel 7
quote:In mijn leven bezocht ik ondanks mijn liefde voor Ajax, meer dan 50 wedstrijden van FC Utrecht. Grote namen heb ik zien spelen, zoals bijvoorbeeld Michael Mols, Dirk Kuijt en Stijn Vreven. Ook maakte ik belangrijke wedstrijden mee, zoals de 1-1 op een dinsdagavond tegen Go Ahead Eagles en de 6-0 overwinning op FC Groningen, zeer belangrijke wedstrijden die indruk maakte. Maar afgelopen week heeft meer indruk gemaakt, een achteraf dramatische week.
David di Tommaso heb ik meerde malen van dichtbij aan het werk gezien en hij imponeerde, ik vond hem zelfs beter dat Ajacied Julien Escudé. Op zondag 27 november 2005 was ik als Ajax-supporter aanwezig bij de wedstrijd tegen FC Utrecht, ook in die wedstrijd imponeerde David di Tommaso. Er gebeurde veel tijdens deze wedstrijd, de gehele maandag was deze wedstrijd het gesprek van de dag. Maar een dag later heeft niemand het meer over FC Utrecht - Ajax en terecht.
Dinsdagochtend wordt bekend dat de verdediger van FC Utrecht in zijn slaap is overleden, David di Tommaso was nog maar 26 jaar. Vol ongeloof verwerk ik dit bericht, maar het is moeilijk. Zelf ben ik 23 jaar, maar leeftijd zegt dus helemaal niets. Een gezonde conditie al helemaal niet, David di Tommaso was namelijk een sportman en hartstikke fit.
De hele rivaliteit tussen FC Utrecht en Ajax wordt even vergeten, want dit is niet balengrijk. Wesley Sneijder doet zijn plicht en legt bloemen neer bij Nieuw Galgenwaard, de supporters van FC Utrecht tonen hun respect en iedereen rouwt. De wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax van twee dagen eerder is helemaal niet belangrijk meer, eigenlijk is het achteraf zelf mooi dat David di Tommaso zijn laatste wedstrijd winnend heeft mogen afsluiten. En dat zeg ik als Ajacied, maar dat maakt op dit moment helemaal niet uit.
Hierbij wil ik de familie en vrienden van David di Tommaso condoleren met het verlies van hun dierbare, ook alle medewerkers en supporters van FC Utrecht wil ik hierbij sterkte wensen de komende tijd.
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heel mooi!
Mag ik jouw column in de OP van dit topic zetten?
Denk dat meer mensen dat wel weten toch bij utrecht? Ik heb wel een adres in amsterdamquote:Op woensdag 30 november 2005 15:59 schreef C4D het volgende:
Iemand adresje in de buurt van Utrecht om fakkels te kopen? PM please!
FC Utrecht topic lijkt me handigquote:Op woensdag 30 november 2005 15:59 schreef C4D het volgende:
Iemand adresje in de buurt van Utrecht om fakkels te kopen? PM please!
Beginnen met een piano stuk van Yann Tierssen en dan overgaan in een van de mooiste Fransje liedjes ooit. Indrukwekkend mooi dit. Kippenvel.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:42 schreef C4D het volgende:
Ik heb nog slechts 1 toevoeging aan mijn betoog: http://www.kicken.com/audio/david-fcutrecht-tribute.mp3
Patrick Bruel - Casser La Voix (kunnen spelfouten in zitten)quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:
Welk nummer is dat eigenlijk?
Even downloaden.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Patrick Bruel - Casser La Voix (kunnen spelfouten in zitten)
Je kunt het ook van deze kant bekijken. Dat deuntje van Amelie nemen wat onderhand al zo is uitgemolken in reclames/TV-programma's en dan zo'n voorspelbaar nummer van Patrick Bruel erachter.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beginnen met een piano stuk van Yann Tierssen en dan overgaan in een van de mooiste Fransje liedjes ooit. Indrukwekkend mooi dit. Kippenvel.
Waarom moet jij op alles wat los en vast zit reageren? Vooral in een topic als dit stoort dat een hoop mensen...quote:
Het is niet dát deuntje van Amelie. Daar gebruiken ze La Valse D'Amelie voor en niet deze. Bruel vind ik niet voorspelbaar te noemen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je kunt het ook van deze kant bekijken. Dat deuntje van Amelie nemen wat onderhand al zo is uitgemolken in reclames/TV-programma's en dan zo'n voorspelbaar nummer van Patrick Bruel erachter.![]()
We hadden het er net over. Ik versta er geen hol van maar het is inderdaad ontroerend.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:09 schreef sr_firewire het volgende:
Weet niet of hij er al ergens stond: KIPPENVEL !
http://www.kicken.com/audio/david-fcutrecht-tribute.mp3
Begint irritant te worden inderdaad...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waarom moet jij op alles wat los en vast zit reageren? Vooral in een topic als dit stoort dat een hoop mensen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |