Dank je, erg vriendelijk van je.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef Sjet het volgende:
Ik weet niet of Muerte hier momenteel is maar euh....... ik vind dit echt een hele mooie cap;
[afbeelding]
Kan Ing zo aan de muur hangen! Heel mooi
![]()
Dat is denk ik onzin. De stemming wordt gewoon keihard gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Die poll heeft nog nooit correct weergegeven wie eruit vliegt.
Mensen die op internet op polls stemmen, bellen of sms-en over het algemeen niet.
Oh je bent er welquote:
Da's leuk, thanks!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef doka het volgende:
Anthony Hopkins bij Ophrah
Speciaal voor jou zonder logo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oh je bent er welJa ik vind het een schitterende caps. Ik zie zoiets gelijk in een mooie lijst. Is een soort foto die je wel van jezelf zou willen vind ik. En cappen is best moeilijk [vind ik in elk geval]
Dus ik vond een complimentje op z'n plek![]()
Die sla ik even op, vind je dat goed?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zonder logo.![]()
[afbeelding]
Ah jammer... was het leuk? Kan het eventueel nog in de herhaling kijken......quote:
Tuurlijk, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die sla ik even op, vind je dat goed?
Thanksquote:
Hoi Sjetquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ah jammer... was het leuk? Kan het eventueel nog in de herhaling kijken......
Hallo trouwens Doka![]()
Ja ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi Sjet
Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar ik vind Hopkins een geweldige acteur.
Als er op de streams niets spannends gebeurd is het hier niet erg om even off topic te gaan hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks![]()
Is het teveel off-topic om te vragen hoe je dat logo verwijderd hebt? Met welk programma?
tot later en nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ywIk ga nu ff Stargate Atlantis kijken... tot laters allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |