hele goede idd, slaat echt als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef Toeps het volgende:
Zingt ie ook niet dattie de "Kenker" voor Alanis Morissette wenst? Vind ik ook not done, ik bedoel, je kunt iemand haten, maar iemand zo letterlijk kanker toewensen... Neh.
jij bent zo iemand die de plaatjes in het boek belangrijker vindt dan de tekst erbij?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:45 schreef BennyNL het volgende:wat een nerd, gaat tie elke zin analyseren
Er wordt gefaald in de tentquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef Faceoff het volgende:
dr wordt gefee.. *klik*
en nu bek houden
ik ben iemand die zich niet druk maakt over rappertjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die de plaatjes in het boek belangrijker vindt dan de tekst erbij?
Met lekkere billen, dacht ik zo..quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef junkiesietze het volgende:
net aan een antiliaan uit me klas gevraagt:
Sranga's met spange bakka's? = surinamers met lekkere "iets weet ie ook niet'"
Een beetje moderne Neder-hopper kan natuurlijk niet zonder zelfspot...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:49 schreef BennyNL het volgende:
ik snap alleen niet waarom die tietloze slet naar haar eigen erwtjes wijst als ze rappen over "chickies met dubbel D's in de tent"
En helemaal niet Alanis. Die heeft meer bereikt dan een stel rehabiliterende ex-gedetineerden van een of andere vergeten VMBO-school, wezens die ik van de Grondwet moet kwalificeren als "mensen" en die van hun therapeut ritmisch lettergrepen uit hun bek moeten schijten omdat ze anders gaan jatten bij de Lidl in hun achterbuurtwijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef Toeps het volgende:
Zingt ie ook niet dattie de "Kenker" voor Alanis Morissette wenst? Vind ik ook not done, ik bedoel, je kunt iemand haten, maar iemand zo letterlijk kanker toewensen... Neh.
Oh mijn god, even wachten ik haal m'n familie er bij ...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef sr_firewire het volgende:
Zo oud dit nummer ! Je loopt niet met de tijd mee !
Zingt hij niet "Ik urineer op mixtapes"?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Billy_Mack het volgende:
...
"Ik ruineer op mixtapes"
Hoezo ruineren op mixtapes?je kan mixtapes wel ruineren, maar niet ruineren OP mixtapes
Is dat niet die van kut-Marokkanen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:33 schreef descendent1 het volgende:
Ik hoorde laatst ook een 'rapnummer' () dat zo iets heette als: 'Ik leef met de dag'; waarin de 'rapper' vertelt wat een ongelovelijke loserige niksnut hij is ofzo...
![]()
Geen idee, het zal me verder ook aan miijn anus corroderen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Is dat niet die van kut-Marokkanen?
Coca-Cola dr in doen, schijnt de roest op te lossenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Geen idee, het zal me verder ook aan miijn anus corroderen....![]()
Ik heb het dat liedje 1 keer geluisterd omdat ik dus dat zinnetje hoorde (en ja is moest lachen).quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
En helemaal niet Alanis. Die heeft meer bereikt dan een stel rehabiliterende ex-gedetineerden van een of andere vergeten VMBO-school, wezens die ik van de Grondwet moet kwalificeren als "mensen" en die van hun therapeut ritmisch lettergrepen uit hun bek moeten schijten omdat ze anders gaan jatten bij de Lidl in hun achterbuurtwijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |