Dat snelle beelden niet fatsoenlijk weergegeven worden ligt aan de bron: een analoog, interlaced PAL-signaal. Gelukkig hebben de nieuwe consoles daar geen last van en daar gaat het hier om!quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zou minstens een 107 cm willen, heb nu 82 cm CRT (32") en vind het toch te klein voor het mooie. Ik wacht echter nog ff tot de prijzen wat zakken en vooral de kwaliteit en het stroomverbruik wat beter worden. Ik vind de huidige generatie niet goed genoeg. (halen het niet bij een goed CRT scherm, zeker bij sport, of snelle beelden)
Simpel. Een PAL signaal is een interlaced analoog signaal met een verversingsfrequentie van 50Hz en 576 (bruikbare) beeldlijen. CRT's zijn analoge schermen met een interlaced verversingsfrequentie van 50Hz en zal al deze 576 beeldlijnen gewoon 1 op 1 weergeven. Bron en weergever zijn dus voor elkaar gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kun je me dan uitleggen waarom het op een grote CRT wel goed is en op een groot plasma, of lcd scherm niet? als het aan de bron zou liggen zou het op de rt ook niet geod zijn lijkt me toch.
licht er gewoon aan of je een el cheapo scherm koopt of een fatsoenlijke... en de responsetijd en die lis weer verbonden aan de chip die in je tv zit... hoe sneller en beter de chip en de doorvoersnelheid daarvan... hoe minder "ghosting" je hebt..quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kun je me dan uitleggen waarom het op een grote CRT wel goed is en op een groot plasma, of lcd scherm niet? als het aan de bron zou liggen zou het op de rt ook niet geod zijn lijkt me toch.
27" zijn ze in ieder geval zéker niet!quote:Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef Fillipe het volgende:
Kerel bij Dimensionplus zei dat de Samsung tv's die ze gebruiken voor de demopads 27" zijn.
Dit lijkt me vrij sterk aangezien ze redelijk klein zijn en eerder in de buurt komen van 23". Iemand die het 100% zeker weet?
Ja volgens mij geeft die kabel gewoon de beste kwaliteit op dit moment, via de tulpstekkertjes. HDMI schijnt nog weer iets strakker te zijn, alleen is die kabel inderdaad nog niet uit.quote:Op maandag 19 december 2005 17:30 schreef marhoog het volgende:
Geeft die een betere kwaliteit ?? of toch maar wachten totdat M$ een HDMI kabel uitbrengt ?
Natuurlijk!quote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef Fillipe het volgende:
P-Style had gelijk, 23" Samsung.
Ja ik wil ook wel een Lamborghiniquote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
beetje klein lijkt me..dan zou ik liever op mn normale 32" tv gamen.
23R51 om precies te zijn. d'r zit gewoon een stickertje rechts achterop die demo-gevallen. heb afgelopen vrijdag ff gekeken toen ik in de bios zo'n ding tegen kwam.quote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef Fillipe het volgende:
P-Style had gelijk, 23" Samsung. Nou ik kan niet wachten tot ik hem ook heb!
Ah top, die 23R51 heb ik dus ook besteld. Ik maakte me naderhand toch nog een beetje zorgen of ik niet beter de grotere 26" had kunnen kopen. Dit omdat ik een paar foto's zag van de 26" variant en die leek al redelijk klein uit te vallen. Ik dacht dus owquote:Op maandag 19 december 2005 21:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
23R51 om precies te zijn. d'r zit gewoon een stickertje rechts achterop die demo-gevallen. heb afgelopen vrijdag ff gekeken toen ik in de bios zo'n ding tegen kwam.
Iemand?quote:Op zaterdag 10 december 2005 09:21 schreef Ash het volgende:
Wat is zijn nou de verschillen tussen de Samsung LE32R41B en LE32R51B behalve de prijs?
Jongens, inschrijven, ome BloodhoundFromHell tracteert!quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pf, zo duur is een fatsoenlijk 107cm HDscherm niet meer.
Tof, 107CM hd schermen niet duur, 20 euro heb ik er toch wel voor overquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jongens, inschrijven, ome BloodhoundFromHell tracteert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |