Terminater 2 HD WMV is ook erg fraai.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:34 schreef Fillipe het volgende:
Holy f*cking motherf*cking chr*st! 845@@#$2214($(@#!!
Die filmpjes op de Apple site: http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/nasaspaceshuttle.html !
Hoe strak! Vooral die van de Spaceshuttle, geniaal.
Wel heel overdreven fototje. Mijn Panasonic EDPlasmaTV geeft haast briljant zwart beeld.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef Baris het volgende:
Slimme mensen wachten nog even en gaan voor een SED televisie. Die gaan rulen:
http://tweakers.net/nieuws/39294/
[afbeelding]
link?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Terminater 2 HD WMV is ook erg fraai.
die foto is ook genomen met een sluitertijd van meerdere seconden.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Wel heel overdreven fototje. Mijn Panasonic EDPlasmaTV geeft haast briljant zwart beeld.
Gezien plasma en LCD beiden al bijna 10 jaar oud zijn, en SED en OLED de verwachte vervangers zijn, verwacht ik tegen die tijd redelijk betaalbare grote modellen van die twee technieken, niets meer, niets minder...quote:Op woensdag 14 december 2005 18:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar wat je tegen 2012 hebt.......your guess is as good as mine.
Het zijn mooie TV's, maar de 26" is dus gewoon nog geen 60 euro meerquote:Op woensdag 14 december 2005 18:46 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
Deze toch maar besteld, ¤750,- . Schappelijk prijsje en ik heb geen geduld om te blijven wachten
23" meer dan genoeg voor mijn studentenkamertje
Die Samsung zal ook niet mijn keus zijn als ik een kwaliteits HDtv wil hebben. Komt vooral door het LCD zijn. LCD's vind ik op dit moment gewoon slecht. Ghosting, extrapolatie en contrast allemaal nadelen van LCD's van dit moment.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zijn mooie TV's, maar de 26" is dus gewoon nog geen 60 euro meer
23" vind ik echt kapitaalverkrachting... (en dat is niet vervelend bedoeld hoor, ik kan het gewoon niet betalen nu, de 360 ook niet, maar tis gewoon zonde om zo laag in te zetten IMO... Student blijf je niet je hele leven, en met een beetje mazzel overleeft die TV je uni-periode)
Als jij me een link geeft waar ik dezelfde Samsung alleen dan in 26" voor ¤60,- meer kan kopen zal ik het knap vinden. Scheelt echt ~ ¤150,- á ¤200,- voor zover ik weetquote:Op woensdag 14 december 2005 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zijn mooie TV's, maar de 26" is dus gewoon nog geen 60 euro meer
Hoezo kapitaal verkrachting? Ik bedoel hij is gewoon een slag kleiner dan de 26" en voor de rest ziet het er even strak uit en heeft die dezelfde specs als op een soortgelijke 26" van Samsung.quote:23" vind ik echt kapitaalverkrachting... (en dat is niet vervelend bedoeld hoor, ik kan het gewoon niet betalen nu, de 360 ook niet, maar tis gewoon zonde om zo laag in te zetten IMO... Student blijf je niet je hele leven, en met een beetje mazzel overleeft die TV je uni-periode)
Ik hoop dat je dat wel weet. Verder gefeliciteerd met je aankoop, hij zou zeker ook niet misstaan in mijn kamer.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Als jij me een link geeft waar ik dezelfde Samsung alleen dan in 26" voor ¤60,- meer kan kopen zal ik het knap vinden. Scheelt echt ~ ¤150,- á ¤200,- voor zover ik weet. Je hebt ook nog een andere Samsung die iets bredere 27" alleen die geeft echt klote beeld vergeleken bij deze die ik heb besteld.
[..]
Hoezo kapitaal verkrachting? Ik bedoel hij is gewoon een slag kleiner dan de 26" en voor de rest ziet het er even strak uit en heeft die dezelfde specs als op een soortgelijke 26" van Samsung.
Tuurlijk kan je (altijd) beter wachten en over x aantal maanden/jaren gelijk de beste kopen, maar ik heb simpelweg het geduld niet en dit is gewoon een prima HDready TV ook al is die iets kleiner.
Specificaties
Ja oke HD Ready danquote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat wel weet. Verder gefeliciteerd met je aankoop, hij zou zeker ook niet misstaan in mijn kamer.
Netjes Fillipe. Je zal er geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:46 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
Deze toch maar besteld, ¤750,- . Schappelijk prijsje en ik heb geen geduld om te blijven wachten
23" meer dan genoeg voor mijn studentenkamertje
Dan ben je òf stekeblind... of de demopod waar je op speelde stuurde een 480i signaal uit. Een beeld zoals de demopods weergeven (/weer zoúden moeten geven) is niet te vergelijken met een 4:3 PAL-tv'tje.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:05 schreef piet_pelle het volgende:
Als dat de tv van de demo pods is dan is het je reinste geldverspillerij. Toen ik thuiskwam en mijn X360 aan mijn simpele oude sony trinitron tv'tje aansloot zonder flatscreen of breedbeeld of wat dan ook was er geen enkel verschil in graphics te onderscheiden.
en ik ben niet de enige die geen verschil zag.
Volgens mij kun je beter even verder kijken naar een betere HD TV dan halsoverkop voor de eerste de beste te gaan die je kan betalen want echt, geen verschil.
Tsja ik zou zeggen, ga zelf eens een kijkje nemen in een winkel waar ze een demopod hebben en kijk vervolgens bij een of andere maat thuis die wel een X360 heeft en je zult tot exact dezelfde conclusie komen als ik. Totaal geen verschil.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan ben je òf stekeblind... of de demopod waar je op speelde stuurde een 480i signaal uit. Een beeld zoals de demopods weergeven (/weer zoúden moeten geven) is niet te vergelijken met een 4:3 PAL-tv'tje.
Kerel je weet gewoon niet waar je over praat!quote:Op donderdag 15 december 2005 02:44 schreef piet_pelle het volgende:
Tsja ik zou zeggen, ga zelf eens een kijkje nemen in een winkel waar ze een demopod hebben en kijk vervolgens bij een of andere maat thuis die wel een X360 heeft en je zult tot exact dezelfde conclusie komen als ik. Totaal geen verschil.
Het heeft geen zin om dingen te beloven als je ze net zo goed zelf waar kunt nemen.
2 verschillende soorten tv's met elkaar vergelijken die niet naast elkaar staan is best een onmogelijke opgave om een goede vergelijking ermee te krijgen. Zelfs tussen normale breedbeeld tv's is al ontzettend veel verschil te zienquote:Op donderdag 15 december 2005 02:44 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tsja ik zou zeggen, ga zelf eens een kijkje nemen in een winkel waar ze een demopod hebben en kijk vervolgens bij een of andere maat thuis die wel een X360 heeft en je zult tot exact dezelfde conclusie komen als ik. Totaal geen verschil.
Het heeft geen zin om dingen te beloven als je ze net zo goed zelf waar kunt nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |