De enige deal die MS heeft gemaakt met Samsung is vanwege de stands, maar ik denk dat 100 euro korting op een scherm (50 van elke fabrikant) slimmer was geweest...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:32 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben me momenteel dus aan het oriënteren op een nieuwe hdtv, en wat me opvalt is dat als ik op internetsites zit waar je deze tv's kunt kopen, de reviews (over deze tv's) werkelijk gevuld staan met mensen die het hebben over deze tv's in combinatie met de X360. Voornamelijk dat ze speciaal voor de X360 een nieuwe (hd) tv gaan kopen of hem al gekocht hadden.
Door de X360 wordt de aankoop van deze tv's dus behoorlijk gestimuleerd, als Microsoft slim zou zijn geweest zullen ze toch wel een soort van regeling hebben getroffen met verschillende hd tv fabrikanten in bijv. Europa? Iemand die daar meer van afweet?
Ze zijn HD-Ready.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:50 schreef Fillipe het volgende:
En hoe zit het met 1080i? Kunnen deze 2 Tv's dat ook aan?
Sony heeft inderdaad het grote voordeel dat het een av-fabrikant is. Het zal me niks verbazen als ze straks speciale acties gaan treffen met betrekking tot hun HDTV's, zodra de PS3 er is!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Misschien komen er wel PS3 + Sony HDTV combo's op de markt.
Marketingtechnisch lijkt het me zeker niet onverstandig.quote:Op zondag 11 december 2005 00:48 schreef P-Style het volgende:
Sony heeft inderdaad het grote voordeel dat het een av-fabrikant is. Het zal me niks verbazen als ze straks speciale acties gaan treffen met betrekking tot hun HDTV's, zodra de PS3 er is!
HD-Ready heeft daar helemaal geen @#^ mee te maken, dat is alleen dat er geen High Def Reciever/tuner in zit... maar da betekend niet dat ie niet Native het signaal aan kan wat in de specs staan... mijn TV is ook 1080i Native maar HD ready... ligt gewoon aan wat je je TV voert en waardoor ie gevoerd wordtquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef Storm3 het volgende:
Dat HD-ready vind ik maar bezeikte boel hoor.
Gewoon wachten totdat 1920x1080 mainstream is. Wat moet je nou met een tv die 1280x720 / 1366x768 heeft terwijl je een PS3 ernaast hebt staan die 1920x1080 heeft...
Rare redenatie. Net alsof 1366x768 waardeloos is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef Storm3 het volgende:
Gewoon wachten totdat 1920x1080 mainstream is. Wat moet je nou met een tv die 1280x720 / 1366x768 heeft terwijl je een PS3 ernaast hebt staan die 1920x1080 heeft...
Niet iedereen heeft de ruimte om een 107 cm TV neer te zetten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef Storm3 het volgende:
Als dat de tv van de demo pods is dan is het je reinste geldverspillerij. Toen ik thuiskwam en mijn X360 aan mijn simpele oude sony trinitron tv'tje aansloot zonder flatscreen of breedbeeld of wat dan ook was er geen enkel verschil in graphics te onderscheiden.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef Fillipe het volgende:
Mijn oog is gevallen op deze LCD TV van Samsung:
http://www.samsung.com/nl(...)?page=Specifications
Deze is vrij goed geprijst (700 euro) en 23" is meer dan genoeg voor mijn studentenkamertje, alleen zit op deze nou net weer geen HDMI aansluiting.
Ik weet dat jullie nu ook nog niet de 360 via HDMI hebben aangesloten. Maar in hoeverre is deze HDMI aansluiting 'nodig' ? Ik bedoel via de tulpstekkertjes is de kwaliteit toch ook al extreem strak en high def? In hoeverre ga ik die aansluiting 'missen' ? Ik bedoel de tv is gewoon HD ready dus hogere resoluties e.d kan die prima aan, ik zit dus nu alleen met die HDMI aansluiting.
Ben benieuwd
Ja dat is ook diegene van de demopods, weet niet of het exact hetzelfde model e.d is. En het lijkt me een beetje overdreven om te zeggen dat je geen verschil ziet aangezien deze tv gewoon alle hoge resoluties aankan en alles prima weergeeft op bijv. 720p. Veel strakker moet het wel degelijk worden, het is immers gewoon een HD Ready tv die alleen kleiner is dan de duurdere en grotere HD TV's .quote:Op woensdag 14 december 2005 15:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als dat de tv van de demo pods is dan is het je reinste geldverspillerij. Toen ik thuiskwam en mijn X360 aan mijn simpele oude sony trinitron tv'tje aansloot zonder flatscreen of breedbeeld of wat dan ook was er geen enkel verschil in graphics te onderscheiden.
en ik ben niet de enige die geen verschil zag.
Volgens mij kun je beter even verder kijken naar een betere HD TV dan halsoverkop voor de eerste de beste te gaan die je kan betalen want echt, geen verschil.
Heb je opzich wel gelijk in alleen in hoeverre zie je straks nog het verschil? Ik bedoel spellen op de X360 via tulpingang naar je HD TV zien er toch ook al inmens straks uit? Gewoon super hoge resoluties wat alles véél strakker maakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet voor jezelf de afweging maken of je HDMI nodig acht met oog op de toekomst (ps3 bijv.).
Ik persoonlijk zou wel een nieuwe tv kopen met HDMI. Als je toch gaat investeren in nieuwe techniek kan je maar beter ook HDMI nemen.
Tis wel de bedoeling op zich, ik denk dat ik binnenkort gewoon een telefoon abbo neem met een breedbeeld TV (kheb nu een 4:3 vissekom), die verslijt tot de SED of OLED schermen beter zijn... (SED is wel het mooist tot nu toe)quote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef Baris het volgende:
Slimme mensen wachten nog even en gaan voor een SED televisie. Die gaan rulen:
http://tweakers.net/nieuws/39294/
[afbeelding]
Ik ga gewoon voor het beste dat beschikbaar is ergens tussen 2010 en 2012quote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef Baris het volgende:
Slimme mensen wachten nog even en gaan voor een SED televisie. Die gaan rulen:
http://tweakers.net/nieuws/39294/
[afbeelding]
Xbox 1080 of de playstation 3 met een 3m groot 1080P scherm, wat je op de muur moet plakkenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor het beste dat beschikbaar is ergens tussen 2010 en 2012
We zien het welquote:Op woensdag 14 december 2005 17:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Xbox 1080 of de playstation 3 met een 3m groot 1080P scherm, wat je op de muur moet plakken
Ja, maar wat je tegen 2012 hebt.......your guess is as good as mine.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, maar dat is meer het rekengedeelte, TV's worden alleen goedkoper, technieken die nu op stapel staan zijn al bijna productie-rijp. Rond 2007-2008 moet een SED TV toch wel redelijk betaalbaar worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |