Verschil in design. Maar voor de rest zou ik het niet weten. Ziet er verder identiek uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:09 schreef Ash het volgende:
Iemand?
Bekijk de specificaties om www.samsung.com en zoek de verschillen. Behalve het uiterlijk en het feit dat de ene nieuwe is dan de ander, kan ik niet veel verschillen ontdekken. Maar iets geeft me het idee dat de nieuwere iets beter zal zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:09 schreef Ash het volgende:
Iemand?
De specificaties op keiskeurig.nl zijn alleen niet altijd helemaal volledig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:55 schreef Fillipe het volgende:
Uitgebreide specificaties van de LE32R41B
Uitgebreide specificaties van de LE32R51B
Het lijken wat kleine opties e.d te zijn. Je kunt trouwens op die site ook nog reviews lezen van beide tv's.
Klopt, alleen de meerwaarde van zo'n site is dat je reviews kunt lezen van mensen die de tv's al in hun bezit hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
De specificaties op keiskeurig.nl zijn alleen niet altijd helemaal volledig.
Ik kan je dus vertellen dat een Samsung LE26R41/51B niet bagger isquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:42 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oh god jij ook al, is dat iets nieuws of zo de HD fanboys? Ik geef nergens commentaar op HD TV, ik zeg alleen dat die TV's die ze voor de X360 demo pods gebruiken geen ene reet extra's bieden.
En volgens mij zijn dat maar HD ready tv's en dus bagger.
En al dat gebitch is niks waard als je zelf eens langs de winkel gaat en die demo pod in het echt bekijkt en dan zul je het zelf (pijnlijk als je net zelf veel geld aan zo'n tv kwijt bent) ondervinden dat die tv's die ze daar gebruiken geen ene reet extra's bieden.
Precies + HDMI.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Wat voor extra's zou je dan willen hebben? Als een TV HDready is en 720p of 1080i ondersteunt ben ik blij.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef H.Flick het volgende:
Wat voor extra's zou je dan willen hebben? Als een TV HDready is en 720p of 1080i ondersteunt ben ik blij.
Gewoon HD-Ready dus!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef Fillipe het volgende:
Precies + HDMI.
Argh!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef popolon het volgende:
Ik vind de beeldkwaliteit van 'gewone crt' tv's in vergelijking met veel LCD tv's bijna in alle gevallen mooier voor gamen in HDTV formaat.
In de BestBuy staan een aantal verschillende opstellingen i.c.m. de 360 dus dat is makkelijk vergelijken dan.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Argh!
heel leuk, alleen zijn in nederland geen HD-CRT tv's verkrijgbaar. 480p is hier 't maximum voor de CRT-tv's met component ingang.
erg raar idd, vooral omdat CRT tv's gewoon een veel beter beeld hebben dan LCD, betere zwartweergave, geen gebrekkige responstijden e.dquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, vreemd zeg dat er geen crt's maar alleen lcd's te koop zijn
Oh dat zal zeker, tegen de tijd dat ze echt goedkoop zijn koop ik er wel een.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef P-Style het volgende:
Ook in Amerika zul je steeds minder (nieuwe) crt-tv's zien. Alle fabrikanten storten zich massaal op platte schermen.
Ik vernam dat BHFH ze gratis weggeeftquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh dat zal zeker, tegen de tijd dat ze echt goedkoop zijn koop ik er wel een.
Kijk eens bij www.bestbuy.comquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef Fillipe het volgende:
Als je naar een HDready tv'tje kijkt in Nederland en die prijs vergelijkt met exact dezelfde tv in Amerika, hoe groot is het prijsverschil dan?
Scheelt toch wel aardig wat?
De prijsverschillen worden steeds kleiner, maar de Amerikaanse versies hebben meestal een HD-tuner aan boord, waardoor ze als volledig HDTV beschouwd mogen worden, terwijl de Europese versie's het zonder HD-tuner moet doen. En dat dan voor ong. dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef Fillipe het volgende:
Als je naar een HDready tv'tje kijkt in Nederland en die prijs vergelijkt met exact dezelfde tv in Amerika, hoe groot is het prijsverschil dan?
Scheelt toch wel aardig wat?
Ja, lekker is datquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
De prijsverschillen worden steeds kleiner, maar de Amerikaanse versies hebben meestal een HD-tuner aan boord, waardoor ze als volledig HDTV beschouwd mogen worden, terwijl de Europese versie's het zonder HD-tuner moet doen. En dat dan voor ong. dezelfde prijs.
Mwoah ik weet niet welke koers de dollar momenteel heeft, maar je hebt in NL al een 26" Samsung met HDMI voor 900 euro.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=7135771&type=product&id=1110265593688
23" Samsung met HDMI voor ¤899,-
da's ongeveer dezelfde prijs als hier...
Dat zeg ik, BestBuy is vrij prijzig.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=7135771&type=product&id=1110265593688
23" Samsung met HDMI voor ¤899,-
da's ongeveer dezelfde prijs als hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |