Gooi veel in de shadow tree voor solo/pvp. Iig zou ik direct voor 5/5 spirit tap gaan, helpt erg veel. Verder zijn alle abilities in de tree erg goed (mind flay, silence, vampiric embrace en shadowform). het is het waard om uiteindelijk voor 31 punten in de tree te gooien. Verder is improved power word:shield in de discipline tree een aanrader.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb een 2e character aangemaakt: Troll priest. Verveelde me vandaag dus heb em meteen lvl 10 gemaakt.
Nu weet ik alleen niet wat ik moet doen met mn talent points...tips?
Great! Thanks.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gooi veel in de shadow tree voor solo/pvp. Iig zou ik direct voor 5/5 spirit tap gaan, helpt erg veel. Verder zijn alle abilities in de tree erg goed (mind flay, silence, vampiric embrace en shadowform). het is het waard om uiteindelijk voor 31 punten in de tree te gooien. Verder is improved power word:shield in de discipline tree een aanrader.
Owja, over die spirit tab...20 % kans op 100 % spirit...wat bedoelen zequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gooi veel in de shadow tree voor solo/pvp. Iig zou ik direct voor 5/5 spirit tap gaan, helpt erg veel. Verder zijn alle abilities in de tree erg goed (mind flay, silence, vampiric embrace en shadowform). het is het waard om uiteindelijk voor 31 punten in de tree te gooien. Verder is improved power word:shield in de discipline tree een aanrader.
21G, dude, wtf heb je dan in godsnaam gedaan de hele tijd. Ik ben nu lvl 33 en ik heb maar 15G (en dan hebben mensen nog 2G schuld bij mij)quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... los van mijn dromen over Elfjes en Duitsers (Xbox 360 heerst de pan uit) heb ik ook nog eens over jou gedroomd. Omdat je stopte met WoW mailde je me al je geld![]()
Het was 21 G
Het was een droomquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
21G, dude, wtf heb je dan in godsnaam gedaan de hele tijd. Ik ben nu lvl 33 en ik heb maar 15G (en dan hebben mensen nog 2G schuld bij mij)
Ja sorry, ik zie dat ik de verkeerde skill heb gekozen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:32 schreef dyna18 het volgende:
Weet je zeker dat je de dual wield skill hebt? Deze moet je namelijk eerst zelf aanschaffen
Dual wield haal je bij je classtrainerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zie dat ik de verkeerde skill heb gekozen.![]()
Net wakker.
Toch bedankt.
Gezocht in UC, TB en OGr maar kan de weaponmaster voor dual wield niet vinden.
agh zo, wat denk je ervan om vanavond maar eens de DM in te gaan, moet nog steeds die Emberstone staff hebben. (Ben inmiddels lvl 33 maar goed, de staff blijft briljant)quote:
Op lvl 33 kan je wel de Scarlet Monastery library doen, daar dropt een veel betere staff of caster dagger.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh zo, wat denk je ervan om vanavond maar eens de DM in te gaan, moet nog steeds die Emberstone staff hebben. (Ben inmiddels lvl 33 maar goed, de staff blijft briljant)
Oost van Hillsbrad Foothillsquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef Morthill het volgende:
Waar zitten die?? Arathi Highlands?? (Heb mijn Atlas thuis liggen zit nu bij ouders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |