abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32723737
quote:
Op woensdag 30 november 2005 07:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Vergeet Kaasje niet.

En ook op Bloodscalp heb ik weinig queue, voordeel van ongeveer een 1:1 situatie met horde:alliance, en we winnen ook nog wel eens. (Behalve als die shitheads van Shiver langskomen.)
Kaasje roeleert big time. Super guildy 8)

Volgens mij speelt ie overigens al heel lang niet meer met zijn character kaasje
pi_32730506
hehe, ik zat er gister gewoon om iets van 12:00 op hoor
Terenas is meestal wel wat sneller dan Bloodscalp ofzo.
En btw, was dat geilen op healing betreft, ik ben zelf feral-restoration specced, (zaterdag gerespecced) ik moet toch altijd healen vooral in MC
pi_32732730
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kaasje was pre-honor tijd de numero 1 ganker op Bloodscalp, uiteraard een UD rogue.
Kaasje!
Ik weet nog dat ik kei trots was toen ik hem te grazen nam toen ie vergeten was crippling poison toe te passen en mij probeerde te ganken

Anyway, gister lag TN eruit, ik wou BS weer eens proberen om m'n Rogue te spelen, en ja hoor, 400+ queue. Lekker dan.

Enne...: IK WIL GODVERDOMME EEN GUILD NU!
Man, ik moet echt nieuwe gear hebben en weer wat PvE shit doen
  donderdag 1 december 2005 @ 22:12:13 #129
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_32739653
Nou, hier dan ook mijn eerste Deadmines ervaringen.

Na een hoop gekloot met healers die joinden , afk gingen, en toen weer gekicked werden, besloten we uiteindelijk met een party van 4 erin te gaan.
Level 20 hunter (moi)
Level 20 pally
Level 19 warlock
Level 19 mage

Al met al, op een paar patrols na ging het allemaal goed. Totdat we bij die grote bull/tauren baas kwamen. Ik kreeg em op men dak, wingclip werkte nie, disengage ook niet. Kortom, one fried hunter. De mage ging er daarna ook vrij vlot aan. Toen was de warlock aan de beurt, althans, eerst ging de pally nog neer maar die besloot alvast de soulstone te gebruiken! . Ik zei em mij snel te ressen, want de warlock was bijna dood en hij zou zeker en vast achter de pally aangaan.

Anyways, ik en de pally waren nog over. Ik bleef steeds rennen en schieten , en pally ging bashen. Op een gegeven moment viel ik echter in et water. Wat blijkt nu, dat is dus een machtige truc om te kiten (ondans alle slows die niet werken). Ik bleef schieten en als ie in meleerange kwam sprong ik in et water en dan klom ik er weer uit. Ik was blijkbaar veel sneller. Uiteindelijk toch nog verslagen

Even later ging de pally echter met 10 % health een combat met 3 elites aan en gebruikte ie de soulstone weer te vroeg, onder het motto "why not?"

Morgen wss weer
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_32740539
Wat zijn mages slecht. Ga nooit een raid in met mages
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32741708
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat zijn mages slecht. Ga nooit een raid in met mages
Nee idd, je moet gewoon een raid party maken van 40 hunters en erin rammen.

Eindelijk weer terug op het lvl waar ik op gestopt ben. Hoe kan het dat ik in 2.5 week met weinig spelen soms even ver komt als eerst in 2.5 maand Naja, het zal wel, bijna lvl 32 inmiddels. Dan gaan we Gnomeregan in. (En Chocobo als we eens tegelijk online zijn moeten we DM doen, heb nog steeds een staff daaruit nodig )
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32741901
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee idd, je moet gewoon een raid party maken van 40 hunters en erin rammen.
jij snapt 't
  donderdag 1 december 2005 @ 23:32:24 #133
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_32742364
Van de week Razorgore nog gedaan zonder Hunters, ging eigenlijk beter dan met
pi_32742707
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:32 schreef Leshy het volgende:
Van de week Razorgore nog gedaan zonder Hunters, ging eigenlijk beter dan met
Denk dat ik toch maar voor Priest ga als 2e chara. Lijkt me wel leuk, dungeon in en gewoon niks doen behalve healen zo'n beetje.
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:18:33 #135
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32747282
Niks doen?? denk dat je dat nog gaat tegenvallen ... je komt handen ( en knoppen) tekort meestal als priest. Misschien niet de 1e 30 lvls maar in latere instances echt wel.
There is no art to find the minds construction in the face
pi_32747291
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

Denk dat ik toch maar voor Priest ga als 2e chara. Lijkt me wel leuk, dungeon in en gewoon niks doen behalve healen zo'n beetje.
Wat is het verschil met niks doen behalve damage zo'n beetje?

Denk dat je met een healer meer te doen hebt dan een damage dealer.
pi_32747301
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:19 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Wat is het verschil met niks doen behalve damage zo'n beetje?

Denk dat je met een healer meer te doen hebt dan een damage dealer.
Je healt continue ipv dat je continue damage doet. Tijdens een 40 man raid zal er natuurlijk weinig veranderen natuurlijk, maar je staat nooit vol aan te vallen, je bent healer, je zal healen of je sterft een snelle dood.
pi_32747482
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je healt continue ipv dat je continue damage doet. Tijdens een 40 man raid zal er natuurlijk weinig veranderen natuurlijk, maar je staat nooit vol aan te vallen, je bent healer, je zal healen of je sterft een snelle dood.
Ik ben healer inderdaad. Ik val ook nooit aan. Maar wat is dan het grote verschil tussen healen of damage doen? Ik doe spells, jij doet spells. Ik doe abilities, jij doet abilities. Alleen ik heb 40 targets waar ik op moet letten en jij hoeft maar damage te doen op één target. Ik ben continue bezig en continue aan het afwegen wie ik als eerste moet healen en welke heal ik ervoor moet gebruiken, terwijl jij continue bezig bent met dezelfde damage op bepaalde targets.

Ik zeg niet dat healen zo extreem moeilijk is, maar ik denk wel oprecht dat healen moeilijker is dan damage doen.

Ik denk ook dat healen lang niet zo saai is als iedereen denkt. Ik heb er in ieder geval nog steeds volop plezier in.
pi_32747490
De oudste van me vriendin wil het ook gaan spelen, denk dat ik um dit topic maar ff moet laten zien (tvp dus)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:12:23 #140
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_32747815
@goodspeed
Healen is idd een moeilijke taak maar dmg dealen is niet simpel dmg dealen, je moet wel je casters in de gaten houden en aggro terugpakken wanneer dat nodig is. Ik heb als druid zijnde vaak zat slechte warriors meegemaakt in de deadmines en de stockades die mij gewoon lieten creperen wanneer ik de healer was in healergear (weinig hp/armor). Op hoge lvls is dat not done, als ze me dan laten stikken heart ik liever naar IF dan een paar wipes.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:45:15 #141
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_32748347
Achja... deze discussie kan eindeloos doorgevoerd worden en uit eindelijk hebben we elkaar allemaal nodig maar dat wist Blizzard natuurlijk al en heeft daarom al die classes in het spel gestopt... grappig niet
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_32748841
Ben gisteren met m'n warrior lvl40 geworden, zat eerst in STV Mistvale Gorilla's te slopen, maar toen zei m'n vriend dat zijn alt (lvl34 rogue), ik (toen dus nog 39 warrior) en een vriend van ons (60 hunter) SM in gingen, ik dacht van why not.. Uiteindelijk lvl40 geworden daar

Eindelijk de mount waar ik al 30 lvl's op zit te wachten
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:50:38 #143
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32753766
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik kan je dingen over healen vertellen, dat wil je niet weten. Het is in elk geval alleen écht leuk in 5 man party's. In raids is het (voor een druid dan) healing touch spammen op de MT met overheal protection aan. Niets speciaals.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:05:42 #144
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32755867
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ik kan je dingen over healen vertellen, dat wil je niet weten. Het is in elk geval alleen écht leuk in 5 man party's. In raids is het (voor een druid dan) healing touch spammen op de MT met overheal protection aan. Niets speciaals.
+ dat je niks van de encounters ziet ... je halve scherm is CTRAID
en als er gewhiped word gaat de schuld ALTIJD naar de healers...
precies de reden waarom ik een mage gemaakt heb
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:53:32 #145
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32757261
Na maanden in de afkickkliniek, al die afkickverschijnselen, die plijsters. Ik ben Juli gestopt met World of Warcraft. Helaas is mijn wil niet sterk genoeg, ik ga zo weer online. Er knaagde toch iets in me leven in de WoW-loze periode.

Ik kan helaas niet met mijn oude account verder, dus maak ik zo even een nieuwe. Zijn er nog nieuwe realms aangemaakt? Zodat niet iedereen daar al 60 is?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:28:32 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32758275
Gisteren nefarian @ 27%, toen de MT gefeard werd en Nef even retargette en tegelijkertijd de raid shadowflamede. Dit gebeurt ons niet nog eens!!!! Vanavond gaat ie d'r aan!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32758468
Wij gaan met 11 andere Horde Guilds binnenkort tegelijk alle Alliance hoofdsteden aanvallen

(en de server crashen waarschijnlijk)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32758618
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef HomerJ het volgende:
Na maanden in de afkickkliniek, al die afkickverschijnselen, die plijsters. Ik ben Juli gestopt met World of Warcraft. Helaas is mijn wil niet sterk genoeg, ik ga zo weer online. Er knaagde toch iets in me leven in de WoW-loze periode.

Ik kan helaas niet met mijn oude account verder, dus maak ik zo even een nieuwe. Zijn er nog nieuwe realms aangemaakt? Zodat niet iedereen daar al 60 is?
Op ragnaros is een grote NL guild, moet je bij komen. Is gezellig
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:57:56 #149
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32759063
Alliance of Horde?

Ik zit echt weer te twijfelen welke ik zou nemen. Alliance vind ik erg mooi qua omgevingen maar daarvan heb ik al veel gezien. Horde ben ik nog nooit geweest. Moeilijk al die keuzes
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32759118
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:57 schreef HomerJ het volgende:
Alliance of Horde?

Ik zit echt weer te twijfelen welke ik zou nemen. Alliance vind ik erg mooi qua omgevingen maar daarvan heb ik al veel gezien. Horde ben ik nog nooit geweest. Moeilijk al die keuzes
Horde natuurlijk.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')