Als je genoeg honor hebt ga je een rank omhoog, dan kan je ergens dingen kopen.. Bij Private (=Rank 1 van Alliance) krijg je een Private Tabard en bij Corporal (=Rank 2 van Alliance) een trinket..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doet die honor in Godsnaam.... gisteren een arme Horde gekilled die op mijn pad terecht kwam en ik kreeg daar een honor kill voor.... geen idee wat ik ermee moet
Oh,.. en de servers nog steeds down?
Heb ik ook.. Maar ik zit zogenaamd achter een firewall, dus ik download beneden en install boven.. Echt irritant..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Drakul het volgende:
Ach jaaaaa, m'n dag kan niet meer stuk.. (staart naar een update die maar lekker op 0% blijft staan)
je hebt er geloof ik een beetje een verkeerde voorstelling van. er zijn mensen die in raids en instances rpen maar die zijn op 1 hand te tellen. alle whispers/p-chat/g-cht/raid chat is normaal gesproken gewoon ooc. en er zijn maar weinig mensen die zich Lord <Insert random name> the Great murloc slayer noemen gelukkig!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het hele idee achter RP servers gewoon kneuzig...
De echt leuke raids met veel humor komen daar niet voor want jij bent Lord <Insert random name> the Great murloc slayer!
En ik kan me voorstellen dat die mensen daar lopen te zeiken over namen als koelkastje enzo
Omdat ze dan realiseren dat er meer is dan WoW
Zijn er meer die vinden dat je een trieste naam hebt hoor, zullen het alleen niet zeggen, of het niet weten omdat ze niet nederlandstalig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mijn Gnome heet hansje en 1 van mij low lvl alts heet Dorpsgek
Niemand die er problemen mee heeft behalve idiooten op RP servers
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef Richardfun het volgende:
godsamme. Maintenance kan nog 3 uur duren aan de realms die problemen hebben vandaag. Ik mag toch hopen dat we een extra speeldag krijgen, want in het ergste geval is de boel pas weer 9 uur up
Als je genoeg punten verzamelt stijg je in honor rank. Er zijn in totaal 14 ranks te behalen, op de WoW europe site kan je meer informatie vinden. Elke rank die je krijgt geeft je toegang tot het kopen van bepaalde items. Mocht je rank 14 ooit halen, dan kan je een epic quality set voor je character kopen, en die is niet bepaald slechtquote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doet die honor in Godsnaam.... gisteren een arme Horde gekilled die op mijn pad terecht kwam en ik kreeg daar een honor kill voor.... geen idee wat ik ermee moet
Oh,.. en de servers nog steeds down?
Maak die nou maar aan als je level 60 word. Pas op level 60 breekt het spel vol open namelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 08:05 schreef Morthill het volgende:
Naja, mijn 2e chara moet ik nog bekijken wat ik daarmee ga doen, maar die creëer ik toch pas als ik lvl 40 ben met mijn gnome mage. Zit te denken over Paladin of Hunter.
wat is daar nou precies het voordeel van? Minder drukte?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef Brentmeister het volgende:
Silvermoon is deze week aan de beurt voor de migratie en ik ben meegegaan, naar Kul Tiras![]()
mijn voorstelling bij RP servers is dat iedereen denkt dat hij die char is en zo doet en praat.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:04 schreef Fratz het volgende:
[..]
je hebt er geloof ik een beetje een verkeerde voorstelling van. er zijn mensen die in raids en instances rpen maar die zijn op 1 hand te tellen. alle whispers/p-chat/g-cht/raid chat is normaal gesproken gewoon ooc. en er zijn maar weinig mensen die zich Lord <Insert random name> the Great murloc slayer noemen gelukkig!![]()
Hoe heet je?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Richardfun het volgende:
Bah, Ragnaros server nog steeds downWil zien of ik rank3 gehaald heb. Was scout nog afgelopen week, maar heb zeker 6000 honor gehaald deze week.
Volgens mij zit jij ook bij Netherhorde? Ik ben een UD rogue, Farzuk.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef Platina het volgende:
[..]
Hoe heet je?en ben je horde?
@Legolas
Wie is kaasje?
@Gamedemon
Achja, ik speel games om juist niet in de echte wereld te zitten en zeker met een fantasy game wil ik niet continue namen toekomen als Landbouw of Koelkast.
Nu weet ik weer waarom ik stopte naast dat het spel vervelend werd. Die klote servers die zo enorm fout waren.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:12 schreef Mister_T het volgende:
Tering mijn server is nog steeds down (Kor'Gall)
En de server waar ik sinds vandaag een nieuwe char heb is full
Top spel dat WOW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |