abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32896138
Bij mij blijft de update hangen op 96%, kan ik de patch ook ergens los downloaden?
pi_32896643
Zucht, ik moet echt minder sociaal gaan spelen. Ben lvl 34, zie een lvl 28 horde, dus ik denk, agh, lama, hij trok zich toch al terug, dus vervolgens raak ik in gevecht met een leeuw, die horde valt me vervolgens in de rug aan, dood. Is het de bedoeling in dit spel om gewoon alles wat je ziet neer te halen of zo, sociaal of niet sociaal?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32897674
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef Morthill het volgende:
Zucht, ik moet echt minder sociaal gaan spelen. Ben lvl 34, zie een lvl 28 horde, dus ik denk, agh, lama, hij trok zich toch al terug, dus vervolgens raak ik in gevecht met een leeuw, die horde valt me vervolgens in de rug aan, dood. Is het de bedoeling in dit spel om gewoon alles wat je ziet neer te halen of zo, sociaal of niet sociaal?
Wat denk je zelf als je op een PVP server zit ?
  woensdag 7 december 2005 @ 19:27:49 #279
48715 FRaGMaN
jajajajajajajaja!!
pi_32898979
Ik heb net WoW gekocht maar als ik op Create account druk wordt ik naar een dooie site gelinked.. What's up?
Mors principium est
pi_32899305
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef Morthill het volgende:
dat komt regelmatig voor ja, doe je niks aan.
Je hebt minder sociaale spelers in het spel zitten, dit overkwam mij te vaak en ben zelf toen ook maar aan het ganken geslagen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32899485
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef engessa het volgende:

[..]

///BREAKING NEWS!////
Disorder gaat verhuizen naar Trollbane dus mensen die mee willen moeten deze week hun char verplaatsen. (Misael, hopen dat je nog playtime hebt!)
/////END OF NEWSFLASH/////
You're going to be frigging sorry after a few weeks, just like ppl on Twisting Nether
Maar goed, Sulin gaat gewoon mee (ook al speel ik haar nooit meer )
pi_32903540
Vandaag de Horde vernederd in Arathi. 13 minuten gespeeld, eindstand 2000-470.
Na 10 minuten stonden we al te vechten om hun laatste base, en tsja, toen we die te pakken hadden was het snel afgelopen.
pi_32907584
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef engessa het volgende:

///BREAKING NEWS!////
Disorder gaat verhuizen naar Trollbane dus mensen die mee willen moeten deze week hun char verplaatsen. (Misael, hopen dat je nog playtime hebt!)
/////END OF NEWSFLASH/////
Heb dus geen playtime, maar volgens mij is dat ook niet nodig, maar ik ga morgen (proberen te) verhuizen.

Misael
pi_32907723
quote:
Character’s mailbox is not empty

Characters with mail still in their in-game mailbox or enroute to their mailbox cannot be moved. Please clear your mailbox and retry your request.
Beetje jammer, kan dus niet verhuizen want ik heb mail

edit: Customer Support gemaild

[ Bericht 6% gewijzigd door DaForZz op 08-12-2005 00:43:34 ]
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 00:48:35 #286
34726 Fratz
Max
pi_32908211
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Morthill het volgende:
Vandaag de Horde vernederd in Arathi. 13 minuten gespeeld, eindstand 2000-470.
Na 10 minuten stonden we al te vechten om hun laatste base, en tsja, toen we die te pakken hadden was het snel afgelopen.
Vandaag Alliance vernederd in AB. Na 5 minuten 2000/0. Daarna wilden ze niet meer terugkomen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_32911097
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef Fratz het volgende:

[..]

Vandaag Alliance vernederd in AB. Na 5 minuten 2000/0. Daarna wilden ze niet meer terugkomen.
Oooh, das wel heel pijnlijk idd. Naja, bij ons wilde de horde niet terugkomen. Hooguit in Refuge kamp kwamen er 2 langszetten, los van elkaar. Maar ja, als daar tig guards en tig PC's klaar staan ben je snel dood. (echt lachu om te zien hoe de alliance zich op zo'n persoon stort)
pi_32911172
Dat hebben wij met WSG gedaan.. Eerst 2 keer de vlag binnenhalen, daarna 'm pakken maar voor hun base met dat ding rond blijven huppelen. De horde werd dik ingemaakt. Kreeg opeens iemand een telefoontje van de horde, ja we vinden het niet leuk meer, we gaan er nu uit enzo, dus stop plz
Toen hebben we maar de vlag ingeleverd..
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  donderdag 8 december 2005 @ 11:20:48 #289
62182 Georges
That's the shit
pi_32913888
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 december 2005 @ 11:54:41 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32914635
quote:
opzich wel grappig een borer spelen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_32914724
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef Fratz het volgende:

[..]

Tis zo flauw dat je geen Mark meer krijgt als verliezende partij als je minder dan 10 minuten bezig bent. We hebben een guild op Ragnaros zitten aan de alliance kant die 19 van de 20 eerste plaatsen in neemt in de honor ranking en daar is het echt bijna onmogelijk om van te winnen als random groep
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 13:07:50 #292
34726 Fratz
Max
pi_32916259
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Tis zo flauw dat je geen Mark meer krijgt als verliezende partij als je minder dan 10 minuten bezig bent. We hebben een guild op Ragnaros zitten aan de alliance kant die 19 van de 20 eerste plaatsen in neemt in de honor ranking en daar is het echt bijna onmogelijk om van te winnen als random groep
Is dat zo? Serieus dat wist ik niet eens! Ik heb echt heel vaak AB gespeeld en de Alliance sucked big time op onze server. Ik heb nog maar 4!! potjes verloren! En om aan te geven hoe vaak ik AB heb gedaan, ik ben bijna revered met Defilers..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_32916423
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat valt nu ook wel weer mee hoor op Ragnaros, er zijn nu 3 Rank 14 Alliance tegenover 2 aan de Horde kant
pi_32916484
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Fratz het volgende:

[..]

Is dat zo? Serieus dat wist ik niet eens! Ik heb echt heel vaak AB gespeeld en de Alliance sucked big time op onze server. Ik heb nog maar 4!! potjes verloren! En om aan te geven hoe vaak ik AB heb gedaan, ik ben bijna revered met Defilers..
Sinds 1.8.4 is dat zo
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32916774
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef Rls het volgende:

[..]

Dat valt nu ook wel weer mee hoor op Ragnaros, er zijn nu 3 Rank 14 Alliance tegenover 2 aan de Horde kant
Ooit een potje tegen GodLike gespeeld?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32916861
Dat je geen honor mark meer krijgt is per ongeluk in 1.84 gekomen. In eerste instantie zat het er voor 1.84 en 1.9 in, maar is besloten het toch weg te laten. Ongelukkigerwijs is het toch in de 1.84 release gekomen.

BTW, welke fok cq nederlandse guilds zijn nu naar Trollbane gegaan? Ik ben zelf met mijn guild Exomna (horde) ook over naar Trollbane maar ben wel benieuwd welke nederlandstalige guilds er zitten en waar hun roots zitten (fokkers dus )
pi_32918029
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Ooit een potje tegen GodLike gespeeld?
Weleens MET GodIike
pi_32918073
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:18 schreef Rls het volgende:

[..]

Weleens MET GodIike
Rocks? Check.